Nya flerspelarlägen i Modern Warfare 3

Permalänk
Medlem

Pfffthahahahhaha vilka jävla fjollor.
Dem tog bort dedikerade servrar, customization i multiplayer etc med server settings. Och nu tar dem tillbaka det som en "awesome feature". Nej MW3 är extrem fail så som MW2 och black ops. Dem bör skämmas för att skapa ett sådant dåligt spel.

Det nya "capture the flag" verkar skoj game-mode dock, det enda positiva överhuvudtaget med MW3. Synd att det modet endast finns i ett sådant skitspel nu.

Permalänk
Medlem

Fin expansion... Oh wait.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Det enda positiva hitintills med BF3 är stora banor och att man kan förstöra byggnader... efter det är det en kavalkad av irriterade buggar som avlöser varandra och, vad jag tycker, meningslöst väntande mellan banorna och vissa ologiska beslut av skaparna. MW2 tyckte jag var snäppet vassare när det gäller närvaron. Och jag uppskattade faktisk SP-läget för vem vill inte veta vad som händer med karaktärerna? Aha ok, inte du. men det finns andra. Jag tror att MW3 riktar sig till en annan målgrupp och kan fungera bra som komplement eller alternativ. Det som kan förstöra är fusk och rage, men det gällar alla spel.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Ålltså vilken utgångshastighet har vapnen egentligen ser ju ut som att alla har en miniguns utgångshastighet, sen låter vapnen skräp, sluta komponera ljud som låter som någon har setat och pickat i bordet för att få fram ljudet till dem, nej ut till armerna och spela in ljud och sen redigera dem. Fan CS har bättre ljud.

Fan de har ju pengar för att göra ett ordentligt spel varför i hälvete gör de det inte ordentligt! Om de ändå skall köra på samma motor, ljud osv som det förra spelet kunde de ha rekt med en DLC expansion. Nej, då skall de lura folk med en ny titel bara som de kallar MW3, nej dålig stil.

Permalänk
Skrivet av stridsvagnen91:

Jag skulle kalla det ett sci-fi fps spel faktiskt, man spelar som super-humans.

Fortfarande generisk om inte annat.

Permalänk
Avstängd

Har redan förbokat. Ser riktigt trevligt ut. Bf3 för och spela conquest large och cod mw3 för troops deathmatch och s&d.

Sen tycker jag alla bf3 fanboys kan sluta gråta över cod nån jävla gång. Det grinas lite väll mycket nu för tiden på internet. Dagens ungdomar?

Permalänk
Medlem

Väntar spänt!

Visa signatur

Intel i7 2600k @4.6GHz, ASUS GTX780 DCII, Asus Maximus IV Extreme, 16Gb 1600MHz VENGEANCE LP, NZXT Switch 810 BLACK, Corsair H100, Windows 7 Ultimate x64, Corsair AX1200, 2x Corsair Force GT 120Gb Raid 0, 2TB Hitachi Deskstar, Samsung Syncmaster BX2431, Corsair K90, Mionix naos 5000, Sennheiser pc 360

Permalänk
Medlem

Förbokat och klart, blir att lira som en tok nästa vecka

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk

"Brand new x, brand new x, brand new x, brand new x, brand new x"

Kommer inte spela MP men skulle gärna se att man kanske kunde köpa SP för 5€ på steam, storyn brukar vara bra.

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kommer spela SP, älskar cods SP. Men osäker på MP denna gång.

Det läskiga är att vi ser bara konsol demos. Alltså kommer en dator som klarade Mw1 på högsta typ klara mw3 på höga inställningar? Hoppas inte, man vill ju ha så bra grafik som möjligt.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Helvete!! Nya maps i ett nytt spel, I DONT EVEN!?!

Kul att man kan få points för att göra inget annat... Folk kmr ju sno poäng av varanda som fan.

Modern Super Mario-Fare 3 med dog-tagsen lite...

OnT: Inget fel med CoD, tycker det är ett ok spel.

Visa signatur

Sweclockers 2024:
"
Eftersom vi tillhandahåller en öppen diskussionsplattform har vi ett berättigat intresse av att behålla användargenererat innehåll även efter en eventuell radering eller anonymisering av ditt användarkonto. Vi kommer även att fortsätta lagra vissa uppgifter för att upprätthålla säkerheten och förhindra missbruk av våra tjänster.
"

Permalänk
Medlem

Sweclockers var lite efter med denna, såg den nån dag sen

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

varför inte bara kalla alla nya cod spel för expansions pack? De är ju de det är. samma spel med nya banor och vapen. Mitt bf bc2 har vitnamn som expansion pack samma där. nya banor och nya vapen.

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem
Skrivet av eppebansen:

Längtar!! Lär bli mkt bättre än BF3

Det där blev alldeles för mycket?!?! Är du seriös?

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

"kill confirmed"
"kill confirmed"
"kill confirmed"
gaah vad irriterande det lät Oo

Permalänk
Medlem

Var ju knappt nåt nytt...

Det blir bara jobbigt att jaga dog-tags.

Permalänk
Skrivet av Stylaren:

Det där blev alldeles för mycket?!?! Är du seriös?

Så klart jag är
Köpte BF3 med jag tycker i alla fall att cod är bättre eller är det inte okej att tycka så?

Visa signatur

http://ninite.com/
Riktigt nice sida efter man installerat om datorn tex.
Finns de flesta program man behöver för att komma igång :)

Permalänk

Alltså, varför ens kommentera om ett spela är skit eller inte innan man testat det? Håll käften lixom om du inte lirat det. Sedan är det inget tvång att spela MW3 om man inte vill, vill du spela BF3 och inte MW3, gör då det men sluta spamma ner en tråd om MW3 bara för att du TROR det kommer att suga.

PS: Grafik är inte allt.

Permalänk
Skrivet av eppebansen:

Så klart jag är
Köpte BF3 med jag tycker i alla fall att cod är bättre eller är det inte okej att tycka så?

Jag ser och fram emot MW3 mer än vad jag gjorde BF3.

Permalänk
Medlem

Tycker MW3 verkar bättre än vad jag trott tidigare. Det här med dogtags var inte riktigt en bra idé men om man kollar på hur spelet ser ut, så verkar det vara roligare än MW2 och Black Ops.

Är det verkligen nödvändigt att skriva att spelet är dåligt och sådant bara för att de senaste spelen har varit det? Det är ju inte direkt som att ni har testat spelet, eller vet exakt allt som kommer komma.

Permalänk
Medlem

Det kommer utan tvekan vara exakt lika jävla få banr att välja bland på multiplayer som innan, och utan tvekan så kommer alla nya map-packs kosta lika jävla mycket som själva spelet.

Permalänk

Hmm, i de spel jag har spelat så skjuter man headshot men i denna video skjuter de på knäna eller för att kastrera. Hittar de inga skillade spelare att spela in gamplay-videor med? Man kanske kan spela detta på konsol och då får man väl vara nöjd med att träffa någon i baken.. 0.o

Visa signatur

AMD 7600X@? | RTX 3080 |

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Money Wasted 3

Ser exakt ut som MW2, lär vara lika tråkigt som MW2.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Skrivet av Nathanael:

Är inget cod-fan, men kill confirmed(minus att den säger det varje gång) hade varit kul att se i fler spel, faktiskt!

Edit:
Läs: Team Fortress 2, tex.

Crysis 2?

Permalänk
Medlem

LOL Vilket skämt till "multiplay" spel

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | ASUS Chakram X Ori | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x6TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

blir absolut att testa spelet men har en känsla av att det kommer vara ett konsol spel, vilket jag personligen inte uppskattar då mycket av känslan man kan få på en pc försvinner.

Permalänk

Fan vad mycket haters det är i kommentatorspåren idag då? En, två, tre, flera kommentarer som liknar copy paste också. Ingen som orkar läsa kommentarer tillräckligt, bara för att få klämma ur sig lite skit?

Gläds som fan åt att få spela MW3 nästa vecka, även om jag kan hålla med om att det är lite trist det inte verkar fått något större ansiktslyft sedan MW2.

Permalänk
Avstängd

FPS lirens svar på Crazy taxi.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Ska bli kul som fasen att spela igenom Singelplayer läget iaf!
Enbart därför jag ska köpa MW3 iaf

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR