Call of duty modern warfare 3 | samlings tråd

Permalänk
Medlem

någon som vet vilken tid man kan börja spela inatt

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Skrivet av astros:

någon som vet vilken tid man kan börja spela inatt

jag förstår inte vad du menar? men jag vet att game hade natt öppet mellan 00.00 och 01.00 så då kan du köpa det

Permalänk
Medlem

redan installerat spelat de står "så fort spelet släpps officiellt kan du speladet." jag menar vilken tid de e på bf3 var de kl 01.00

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

jag förstår inte vad du menar? men jag vet att game hade natt öppet mellan 00.00 och 01.00 så då kan du köpa det

Han menar vilken tid det går att börja spela, har spelet installerat å klart så nu väntar jag bara på att det ska "öppnas"

Permalänk

ahaa men hur fick du tag på det ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

ahaa men hur fick du tag på det ?

Jag förbokade på megastore och det "damp" ner i brevlådan idag. Detta är då till PC

Permalänk
Medlem

kände det där med dogtags är väldigt taget från battlef**ld

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

eldgiganten men de finns på steam att lada ner men VILKEN TID ÖPPNAR DE

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av astros:

eldgiganten men de finns på steam att lada ner men VILKEN TID ÖPPNAR DE

Skrivet av krrjon:

Jag förbokade på megastore och det "damp" ner i brevlådan idag. Detta är då till PC

ahaa okej men finns det till xbox och köpa nu?

Permalänk
Medlem

Jag lirade mw3 survival mode på gamex i helgen. Såg riktigt lovande ut faktiskt

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

ahaa okej men finns det till xbox och köpa nu?

Du får nog testa det genom att gå till en butik å fråga. Omöjligt att säga om dom säljer det dagen före release. Sepciellt då vissa butiker har nattöppet för att du ska kunna köpa spelet som du skrev att game tydligen ska ha inatt

Jag tvivlar men man vet inte förrän man testat

Permalänk
Medlem

Kollade på en gameplay på detta spel tidigare idag, såg ingen skillnad från MW2 Trodde det var MW2 som spelades.

Edit: Inget fanboy snack, spelat mycket Cod förut. Tyckte bara det var lustigt att det såg likadant ut.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av astros:

redan installerat spelat de står "så fort spelet släpps officiellt kan du speladet." jag menar vilken tid de e på bf3 var de kl 01.00

Kolla på steam så står det där (Ja, nu är jag en sån där dryg jävel som inte säger svaret rakt ut).

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirnicke:

Kolla på steam så står det där (Ja, nu är jag en sån där dryg jävel som inte säger svaret rakt ut).

Ja se där står det

Då kan man ju tycka att nattöppet på game är lite onödigt. Visst man sparar in ett par timmar kanske men ändå. Lite pr trick för att sälja i så fall, kan de inte bli ett skott i foten om folk inser att dom inte kan spela inatt utan måste vänta tills imorrn.

Permalänk

Jag tycker det ska bli ganska kul med Mw3 men en sak jag är besviken på är nog ljuden på vapnen, tycker dom låter typ trasiga/rostiga x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ja se där står det

Då kan man ju tycka att nattöppet på game är lite onödigt. Visst man sparar in ett par timmar kanske men ändå. Lite pr trick för att sälja i så fall, kan de inte bli ett skott i foten om folk inser att dom inte kan spela inatt utan måste vänta tills imorrn.

Konsol

Permalänk
Medlem

Ser fram emot kampanjen, BF3s var ju värdelös

Synd bara att det är så dyrt på Steam

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirnicke:

Det som saknas i cod-serien är utveckling - cod4 är än idag det bästa spelet gällande spelglädje när man spelar med ett par kompisar om du frågar mig. Sannolikt eftersom det enda nya i princip har varit kartor och vapen.

+1, så sant som det är sagt!

Permalänk
Medlem

Tyckte exakt samma som någon person tidiare sa i denna tråden, det ser exakt likadant ut som MW2. OK, dom har tagit bort Stopping Power, döpt om spelet till MW3 och fixat några nya banor, men i princip samma spel. Och nej, jag är inget BF fanboy, hatar BF3 för att alla tror att måste ha skillz o teamplay >.< Bara att ta Scar-H o bugga skiten utav mapen så man kommer bakom dom!

Men ja, jag är ett CoD-fanboy! Lirat CoD serien sedan första spelet släpptes, men efter CoD 4 gick det bara utför... Nu krävs ju ingen skill på några spel, eftersom det finns perks o annat OP skit!

CoD4 Promod ftw!

Permalänk
Medlem

random svammel

Skrivet av snozan:

Modern Warfare 3 Breaking Pre-Order Records

Modern Warfare 3 is at 3.5 million pre-orders in the US alone
The Xbox 360 has the highest number of Modern Warfare 3 pre-orders, 2.4 million, while the PlayStation 3 is at 1 million pre-orders.

Källa: http://www.themodernwarfare3.com/news/?47-modern-warfare-3-br...

Så 3.4 miljoner förbokningar till konsol och 0.1 till pc? ;s
Jag har spelat alla cod spelen och älskar gameplay mm. Men jag är fan fortfarande förbannad sedan sist då black ops släpptes. Jag väntade ett par veckor med att köpa det enbart för att dom flesta buggar då skulle va fixade innan jag började lira. Men ack så fel jag hade, jag kunde aldrig spela det spelet felfritt i stort sett, eftersom jag har en dual core i datorn.. Tog cirka 3 månader innan det gick hyffsat att lira utan massiva fps drops och spikes.
Sedan är jag så less på att det bara är en simpel konsol portning som jämt görs.

Black ops gillade jag dock minst av alla de nyaste spelen, hade inte riktigt rätt känsla i vapen etc tyckte jag. Mw1 > Mw2 > W@W > CoD:BO
Mw2 var ett jävligt kul spel faktiskt. Jag har alltid tyckt att det spelet har fått lite oförtjänat mycke whine på sig. Men visst, iw supportade spelet väldigt dåligt, släppte typ 1 liten patch. Som skulle balansera sista shotguns, som slutade med att dom vart värdelösa istället.
Och efter ett tag vart spelet totalt våldtaget av alla fuskare. Punkbuster >>>>> vac... alla dagar i veckan..

Någon som vet vilket antifusk program som ska va i Mw3 ?

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av astros:

VILKEN TID KAN MAN BÖRJA SPELS

Suck... #11574194

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

bf3 e för hårdvaru showoff, mw3 e för dem som bara vill ha kul ^^

Detta kan vara det dummaste jag har läst i år.

Visa signatur

ASUS P8P76-Pro | i7 2600k | 8GB Corsair XMS3 | Gigabyte 6970 | 2x Samsung Spinpoint 1TB | Corsair Obsidian 800D | Corsair HX 750w |

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=ICKTGv_Mixw

Är denna video seriös? Ser ju EXAKT likadant ut som mw2.

Permalänk
Medlem

Fick min kopia från megastore med idag (PC) men ingen av skivorna funkar..... hmm.
Måste testa lite mera tror jag...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Kanske en dum fråga men kan man köpa spelet inatt hos gamestop även fast man inte har förhandsbokat? Man kan tycka att de borde ha beställt in en massa fler än de antal som bokades.

Permalänk
Medlem

Tycker att call of duty börjar gå i bottnen? Blir bara sämre och sämre, har cirka 300-400 timmar på MW2, men efter att jag spelat BFBC2 samt BF3 så kan jag inte längre spela det utan att skratta hur dåligt det ser ut, låter och hur konstiga alla vapen är. Sniper tycks ju ha ersatt shotgun?
Kommer se och låta likadant som MW1/2 men har dock sett att de lagt till flera nya gamemods, tror dock inte att det kommer hjälpa serien, alla kommer sitta och spela TD. domination samt demoliton i slutändan ändå.

Tycker att Call of Duty borde börja på någon ny serie, börja om. De har gått in i väggen och det enda de försöker göra är att gå runt den, istället för att spränga den!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av astros:

VILKEN TID KAN MAN BÖRJA SPELA

Men snälla lär dig läsa i denna tråden innan du börjar "spamma"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

http://www.youtube.com/watch?v=ICKTGv_Mixw

Är denna video seriös? Ser ju EXAKT likadant ut som mw2.

Här har du ett gameplay klipp uppladdat idag
http://www.youtube.com/watch?v=rqwvYOGfv5s

Vad har dom ändrat sen BO och MW2?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Här har du ett gameplay klipp uppladdat idag
http://www.youtube.com/watch?v=rqwvYOGfv5s

Vad har dom ändrat sen BO och MW2?

Haha! Banan ser ut som en bana på cod 4. Herregud de går ju förfan bakåt i utvecklingen.

Permalänk

Jag stör mig inte på att mycket är lika mw2 och cod4:P tycker hela spelet är bara roligt som det är xD (bra förklarat:p)

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!