Jag kan inte hjälpa dig med ditt problem mer än att komma med ett störande
lätt-att-vara-efterklok-utlåtande;
De få gånger jag har haft fel på NÅGONTING och skall skicka tillbaka det,
fotar jag alltid föremålet/varan. Det spelar ingen roll om det är till vanlig butik
eller nätbutik.
Så hände detta mig som hände dig, fast med en TV. TV:n hade lämnats för lagning,
jag blev sedan uppringd och de sa att det förekommit yttre åverkan, i form
av en gigantisk repa på bakstycket. Då körde jag upp de detaljerade bilderna i ansiktet på dom.
Detta slutade med att jag fick ut en ny TV, som var bättre samt en blu-ray spelare
på köpet för att de hade farit med osanning. (Detta var webhallen).
Så en framtida rekommendation är att dokumentera och fota varan du ska skicka
tillbaka.
Yupp, Jag lärde mig den läxan några år tillbaka, då jag skicka in min stora fina underbara All-in-one skivare, som då var ny. De va lite skrivnigsfel på den så jag skicka in den igen...Och den kom tillbaka med ett hav av repor...Som att deras händer var utrustade med sandpapper...
Anklaga direkt på plats, men som sagt..ingen bevis på att den såg ny ut innan jag skicka in den...Fast än hon på kassan som skrivaren innan jag skicka in den..."kom hon inte ihåg"...såklart..
Så bilder tar man alltid ny, om de inte är mkt så är de ändå bättren inget...
Angående moderkortet...Svårt o tro att repan orsakar problemet, som flera sagt kan de vara kylaren som skadat skiten...Du kan alltid skapa problem och se vart de leder..som sagt de har ingen bevis på att du skadat den.
PS: Du kan alltid photoshopa bilden du har nu [^_^] haha nä skoja bara
Men jag hade lätt skapat problem för de där hos inet.