[Mek Tangentbord] Finns det bruna switchar + backlit ??

Permalänk
Avstängd

[Mek Tangentbord] Finns det bruna switchar + backlit ??

Det är vad jag önskar mig men har inte hittat den kombon någonstans...

Visa signatur

Intel 2600K@4,9 , ASUS P67-EVO, Corsair SSD RAID 2x90gb, Corsair-AX850 , Corsair Venegance 32gb, XFX Radeon7970 @1150/1600

HTPC:
Intel i5-3570k , Asrock z77 e-ITX , Kingston HyperX-8gb , Intel 330 , Radeon 7750 Silent

Permalänk
Medlem

Coolermaster Trigger ska väl släppas snart. Den ska finnas att köpa i princip alla switchar. Annars finns det nog ingen med svensk layout med just bruna switchar. Blått finns det, mk-80 och blackwidow ultimate.

Permalänk
Medlem

Det finns inte många, i dagsläget så är enda alternativet XArmor U9BL men de måste nog beställas från nordamerika

Deck keyboards finns, men jag tror att de bara har svarta och genomskinliga switches - jag är inte helt säker dock.

Ducky shine är på väg, liksom cm storm trigger.
Trigger ska ha bruna som ett alternativ iaf i asien vid release var det sista jag hörde - europeiska och amerikanska affärer vägrar tydligen att ha flera versioner av samma produkt.

Ducky tror jag blir det bästa tangentbordet - XArmor har inte det bästa ryktet, Deck är fula och har inte skulpterade tangenter.

Trigger är det enda med makro knappar och troligen det enda med svensk layout. Blir nog det enda man kan köpa i en svensk butik också.

Enligt rykten kommer trigger tidigast 2012, och för duckyn så sades det "sent i augusti" men jag har inte hört något på sistone.

Permalänk
Medlem

Finns inga tyvär, jag letar själv efter sådant.
Får hoppas det kommer fler bruna med svensk layout överlag.
Finns bara celeritas vilket är ble och filcos.
Behöver komma lite medelsegment i 800kr prisklass med bruna också, finns med blåa och svarta en hel drös.

Mycket större utbud i usa tyvär.

Permalänk
Medlem

Sorry för bump men.

Finns det inte ens idag något tagentbord med svensk layout och bruna switchar? Förutom qpad mk-80 som kostar aningen för mycket med sina 1.3k + frakt.

Permalänk
Inaktiv

Razer har ett BlackWidow Stealth som jag själv är lite sugen på.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Riktigt nice & simpelt. Vet du om det finns något liknande med bruna switchar & grönbelysning?
Finns det någon igentligen med bruna switchar & grön belysning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

Sorry för bump men.

Finns det inte ens idag något tagentbord med svensk layout och bruna switchar? Förutom qpad mk-80 som kostar aningen för mycket med sina 1.3k + frakt.

Qpad's MK-50 med bruna finns. Till TS skulle det väl vara ett MK-80, eller MK-85. Sålänge som qpad har sitt erbjudande med att man får välja vilka brytare man vill ha.