Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Var dålig på att sola när jag var i Thailand så fick köpa mig lite färg

http://sysinfo.se/upload/IMG_6584.jpg

Skrivet av MakubeX:

Fyfan vad snygg.

Ja, den var riktigt,riktigt snygg faktiskt. Hur mycket fick du ge för den ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

lite av dom senaste månadernas inköp...

HID xenon 35/55/75W ljuskäpp samt en D-link Dir-655 som ligger under ett papper i bakgrunden (förövrigt världens crap tillsammans med 100/10)

ny klocka, invicta reserve 1878

accelero extreme.

garderob, säng, sängbord, läslampa.

bäddsoffa samt soffbord.

Permalänk
Medlem

Fick bli ett par ViaBlue S4x4 Silver series bi-wire kablar till anläggningen hemma.

Nästan som på bild, fast jag köpte alla delar löst för att kunna terminera allt själv så jag kunde välja en av deras lyxiga sleeves.

Allt som allt gick det väl på 2000kr för 2x4 meter kabel och alla ViaBlue tillbehör. Ska bli spännande och se iaf de blir någon skillnad emot mina tidigare Supra Classic 2.5, som jag förövrigt också gjort sleeve på.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Skrivet av Liv&helvete:

Ja, den var riktigt,riktigt snygg faktiskt. Hur mycket fick du ge för den ?

Tack tack (även om det är tatueraren som ska säga tack, jag bara låg still )

Jag gjorde den i Thailand så priset slutade på 1800kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Tack tack (även om det är tatueraren som ska säga tack, jag bara låg still )

Jag gjorde den i Thailand så priset slutade på 1800kr.

För 1800 så lär man väl kunna säga att du verkligen gjorde ett kap. Bara att gratulera.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av the_weird:

Tack tack (även om det är tatueraren som ska säga tack, jag bara låg still )

Jag gjorde den i Thailand så priset slutade på 1800kr.

Hoppas du slapp Hepatit C. Men den såg bra ut faktiskt.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Hoppas du slapp Hepatit C. Men den såg bra ut faktiskt.

Hehe är nog ingen större fara även om de finns en hel del studios där man nog kan få hela alfabetet i hepatit smitta.
Det är faktiskt inte svårt att hitta studios där det är renare än här hemma.
Nya nålar/stag, färgbehållare, nya handskar efter varje avbrott o.s.v är krav man som kund ska ställa på sin tatuerare oavsett världsdel.

Permalänk
Medlem

Lite gott och blandat

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Äntligen, ett stycke lägenhet Blir ett projekt att totalrenovera under Februari/Mars innan inflytt, men kommer bli fint! Slapp budgivning också så det blev en del pengar över att leka med.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hur får du en lapp utan notering om vad som var fel?

Skrivet av Mr. Bravo:

Äntligen, ett stycke lägenhet Blir ett projekt att totalrenovera under Februari/Mars innan inflytt, men kommer bli fint! Slapp budgivning också så det blev en del pengar över att leka med.

http://i166.photobucket.com/albums/u96/Da__Tobb/3THRE269RT3N3...

Det där såg inte fel ut!
Nästan så jag skulle vart lite avis om jag inte skrev på kontraktet för min nya lya igår

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Hur får du en lapp utan notering om vad som var fel?

Det där såg inte fel ut!
Nästan så jag skulle vart lite avis om jag inte skrev på kontraktet för min nya lya igår

Bara 2h parkering där.....

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Bara 2h parkering där.....

Men då ska ju det stå med på lappen?
Att det bara står överträdelse och sedan blankt är ju lite som att få böter bara för böternas skull.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Men då ska ju det stå med på lappen?
Att det bara står överträdelse och sedan blankt är ju lite som att få böter bara för böternas skull.

hmm, må så vara.
Dock satt skylten för budskapen precis ovanför bilen.

Tycker det är riktigt tråkigt då det finns bara 5-6 platser av 10-12 som man får stå på.
Då blir man "tvingad" att så på dessa om man inte vill ha en plogbil i sidan eller att folk pakerar på båda sidorna av vägen och det blir svintrångt när någon ska passera imellan.

fan hellre att man står där än att blockera alla sidor gator.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Äntligen, ett stycke lägenhet Blir ett projekt att totalrenovera under Februari/Mars innan inflytt, men kommer bli fint! Slapp budgivning också så det blev en del pengar över att leka med.

http://i166.photobucket.com/albums/u96/Da__Tobb/3THRE269RT3N3...

Ser jävligt nice ut.. riktigt jävla nice. Gott om förvaringsutrymme och fin planlösning Lägg gärna upp bilder på renoveringsarbetet

Permalänk
Medlem

Menar du att lapplisorna är ute klockan 02:45 i karlskoga? Låter ju vrickat, men det är väl så de tjänar pengar.
Själv går lisorna i Göteborg på speciella tider var stans: Skolan måndagar 13-14; hemma onsdagar 16-17.

Sen går de av vid 22 på kvällarna, har en kompis som bor i samma hus som deras kontor.

Sorry för offtopic!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chobi:

Menar du att lapplisorna är ute klockan 02:45 i karlskoga? Låter ju vrickat, men det är väl så de tjänar pengar.
Själv går lisorna i Göteborg på speciella tider var stans: Skolan måndagar 13-14; hemma onsdagar 16-17.

Sen går de av vid 22 på kvällarna, har en kompis som bor i samma hus som deras kontor.

Sorry för offtopic!

securitas är det här som får annat och göra än att sitta och dryga i sina bilar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Ser jävligt nice ut.. riktigt jävla nice. Gott om förvaringsutrymme och fin planlösning Lägg gärna upp bilder på renoveringsarbetet

Ja det har väl blivit lite av en tradition att starta en logg någonstans varje gång man flyttar Lär bli en hel del bilder, men får se vilket forum det blir. Det är löjligt mycket garderober överallt! Kommer riva hälften och byta ut resten till modernare varianter. Blir nog skönare att öppna upp hallen lite och förstora klädkammaren istället. Så blir det nya golv, lister och målning/tapetsering av alla väggar och tak också. Nytt kök senare i sommar. Badrummet är skönt nog det enda som inte behöver röras

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ja det har väl blivit lite av en tradition att starta en logg någonstans varje gång man flyttar Lär bli en hel del bilder, men får se vilket forum det blir. Det är löjligt mycket garderober överallt! Kommer riva hälften och byta ut resten till modernare varianter. Blir nog skönare att öppna upp hallen lite och förstora klädkammaren istället. Så blir det nya golv, lister och målning/tapetsering av alla väggar och tak också. Nytt kök senare i sommar. Badrummet är skönt nog det enda som inte behöver röras

Mm, väntar spänt på före och efterbilder

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

De har ju inte skrivit vilken överträdelse det var på p-boten, överklaga så kan du slippa betala.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

De har ju inte skrivit vilken överträdelse det var på p-boten, överklaga så kan du slippa betala.

Var nere hos polisen igår och gjorde det.
T.om dom kliade sig i huvudet och fattade nolll.

Han som är trafik blabla, skulle ringa mig på måndag

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ja det har väl blivit lite av en tradition att starta en logg någonstans varje gång man flyttar Lär bli en hel del bilder, men får se vilket forum det blir. Det är löjligt mycket garderober överallt! Kommer riva hälften och byta ut resten till modernare varianter. Blir nog skönare att öppna upp hallen lite och förstora klädkammaren istället. Så blir det nya golv, lister och målning/tapetsering av alla väggar och tak också. Nytt kök senare i sommar. Badrummet är skönt nog det enda som inte behöver röras

Ifall du planerar göra loggen på minhembio får du gärna dra iväg ett pm till mig där

Permalänk
Medlem

Haha, var det inte du som fick en tidigare parkeringsanmärkning eller så var det du som hade ställt bilen i ett garage och glömde att de stängde typ vid midnatt och fick ringa väktare.. Känner igen din regg

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Haha, var det inte du som fick en tidigare parkeringsanmärkning eller så var det du som hade ställt bilen i ett garage och glömde att de stängde typ vid midnatt och fick ringa väktare.. Känner igen din regg

Nae, faktiskt inte som tur är
Fick dock en pbot för några mån sen pga tog fel på datumparkering, ställde mig på fel sida

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

köpte mig en razer naga epic

blev nöjd med musen iallafall men bakåt/framåt knapparna gillade jag inte där dom satt men det går ju att programmera om knapparna så de löste sig
kan oxxå välja tråd/trådlöst läge

programmet till den

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Köpte mig en ny mus:

samt ny parfym:

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Söt kropp, var köper man såna killar?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Söt kropp, var köper man såna killar?

Samma butik som ressigören av Twilight handlar. De säljer även glitter för den som gillar det

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

^^ är det tänkt att han ska see homosexuell ut eller? Det är en seriös fråga.

//edit pg.a att det ev. kunde uppfatats som homofobiskt eller dylik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

^^ är det tänkt att han ska see homosexuell ut eller? Det är en seriös fråga.

//edit pg.a att det ev. kunde uppfatats som homofobiskt eller dylik.

Alltså modeller ska väl se androgyna ut, killar ska se mer ut som tjejer och tjejer ska se mer ut som killar, så är det typ i modevärlden.
Tycker han på bilden är jävligt snygg personligen.