Problem med Integrerat AC97

Permalänk
Medlem

Problem med Integrerat AC97

Har ett MSI K7D-MASTER-L med integrerat AC97-ljudkort.
Startar jag ett spel lägger ljudet av, switchar jag ut till windows och drar igång winamp hoppar ljudet i spelet och winamp igång, när jag sedan switchar tillbaka dör allt ljud igen.
Har jag winamp igång och startar en film lägger ljudet i winamp av, om jag då försöker stoppa och starta om låten i winamp så vill inte winamp alls, tiden tickar inte framåt alls, inte förens jag stängt av mediaspelaren el.dyl.
För det mesta spelar jag inte spel, men spelar lite Civ3 just nu, går ju an utan ljud, men det går ju inte ens att lyssna på mp3 samtidigt :/

Något förslak till en tillfällig lösning tills jag köpt mig ett riktigt ljudkort?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk

ladda ner senaste ljuddrivizar på vias hemsida

Visa signatur

S:|AMD XP 3200 m. Zalman CNPS-7000+AS5|ABit AN7|1GB TwinMOS PC3200 Dualchannel|ATi Radeon 9800SE AIW|2x80GB S-ata Hitachi 7k250|1x120GB Seagate|1x200GB Seagate||B:|Apple iBook Blueberry Rev.1 G3/300MHz|40GB Seagate Momentus|320MB RAM|ATi Rage Mobility VRAM 4MB|Mac OSX 10.3.5||iPod:|15GB G3|Koss bågar