Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

hjälp med mus

hej, jo det är så att jag skulle behöva en ny mus och jag har kikat runt lite men kan inte bestämma mig men en mus jag har fastnat gör är Zowie ec1, men skulle behöva lite hjälp, spelar föremästa counter strike, eller tycker ni jag ska fortsätta köra på min razer lachesis

nuvarande mus: razer lachesis

Permalänk

Mus är ju en smaksak(haha) så om jag var du skulle jag testa musen innan jag köper den. Själv har jag en Razer Deathadder som passar mig perfekt men har också testat razer lachesis som är en jättebra mus. Om jag var du skulle jag hålla mig till musen eftersom att den är bra och Razer är generellt bättre en Zowie.

Visa signatur

Dator:
Antec P280 | I7 6700K | GTX 980 Ti | 16 GB 2133Mhz DDR4
Skärm: LG UM95 34UM95
Ljud: Dynaudio Xeo 4

Permalänk

men jag har börjat tröttna på razer nu efter 2 år :Dså vella pröva något nytt

Permalänk
Medlem

Har använt QPAD 5K snart ett år tror jag. Den absolut bästa mus jag haft! Rekommenderar den verkligen

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk

okej, ja den ser ganska skön ut ochså

Permalänk

blir nog att pröva på en zowie ec1 :_D