Permalänk
Medlem

Rullbräda

Något jag funderat på sen jag bytte chassi var att sätta på hjul på chassit, men då jag ofta är iväg på lan så vill jag inte ha datorn så att den kan rulla av bordet eller så, så jag tillverkade en rullbräda till datorn av material jag hade hemma.

Mer bilder kommer strax.

Rullbräda

Visa signatur

Be Lucky If You Could Get Out Of Life Alive!

Permalänk

Varför sprayar du i badkaret?

Permalänk
Skrivet av spelarn1995:

Varför sprayar du i badkaret?

för det kan man skölja av

Visa signatur

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Permalänk
Medlem

1p, varsågod

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Medlem

Vad är poängen med detta, hur är det relaterat till datorer? Ha din dator på den när du tar bild iaf.
I övrigt så har Lian Li chassien hjul som tillbehör om du vill ha något som ser bra ut och har en bra funktion.

Permalänk
Medlem

Väldigt sned..:S 1p

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Nästan full pott för att du spreyar svart lackfärg i ditt kritvita badkar

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Medlem

Jag lackerar i badkaret för att färgen är lätt att tvätta ut badkaret.

Anledningen till brädan är att ställa datorn på, men med alternativet att ställa datorn på golvet eller på ett bord så att den INTE rullar iväg.

Visa signatur

Be Lucky If You Could Get Out Of Life Alive!

Permalänk
Medlem

Nya bilder då datorn står på brädan.

Visa signatur

Be Lucky If You Could Get Out Of Life Alive!

Permalänk
Medlem

Nice jobbat Mannen

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X470-F Gaming,
Corsair Vengeance Black 64GB (4x16GB) 2666MHz DDR4 CL16,
AMD Ryzen 9 5950X, Corsair AX 1500i, GeForce ASUS TUF RTX 4080 oc edition ,
HyperX Savage SSD 480GB,
HyperX Savage SSD 240GB SATA, Win 10, Noctua NH-D15, Fractal Design Meshify 2XL.