Permalänk
Medlem

TS. Jag älskar dig.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av silicon111:

http://www.webhallen.com/spel/pc/66077-world_of_warcraft-60_d...

Betala med mobilen. Ev smyg låna dina föräldrars telefon. gl

Fan att man har ett kontantkort då! Suck >.<

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Tjenare

Mitt namn är Alexander och är 16 år utan ett bankomat kort, så kan inte köpa online.. Kom som en chock att tiden är slut. Så jag undrar om någon kan lägga ut åt mig så skickar jag pengarna via brev på måndag morgon! Ni får 50kr utöver det som det kostar. Tack för att du läst detta.

Om du har 7,5k guld på dig fixar jag ett av chineserna, inte betalat pengar på över 1år .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille88:

Om du har 7,5k guld på dig fixar jag ett av chineserna, inte betalat pengar på över 1år .

Tror att jag har 5.5K guld atm

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

TS. Jag älskar dig.

Jag älskar dig också. Tack som fan för din grymma spotify playlist!

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Fan att man har ett kontantkort då! Suck >.<

Du kan fylla på kontantkortet via din internetbank, utan att behöva ha några extrafunktioner. Problem Solved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Du kan fylla på kontantkortet via din internetbank, utan att behöva ha några extrafunktioner. Problem Solved.

Går det verkligen? Ska försöka, tack !

Edit : Nepp, funkar inte då dom använder PayAir appen. >.<

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chimo:

Kvällens tråd hands down!

Hade hjälpt dej om mitt bankkort inte varit ett stympat ungdomskort som endast funkar i bankomat/kassa och inte på nätet ;P

Jag som har handelsbanken kan faktiskt köpa på internet med mitt kort

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -Fantasy:

Går det verkligen? Ska försöka, tack !

Edit : Nepp, funkar inte då dom använder PayAir appen. >.<

SÅ du har en internetbank? Sa du inte ovan att du saknade just denna funktion?

Skrivet av -Fantasy:

Har ett konto men går endast att betala i kassan och ta ut från bankomater, måste gå till banken för o fixa det där.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

SÅ du har en internetbank? Sa du inte ovan att du saknade just denna funktion?

Du har helt rätt.. Kan gå in igenom morsans bank för o se vad jag har för status/ekonomi på kortet, det var så jag tänkte. Men hon är ju inte närvarande så det vart ju helt skumt. Jag som är lite seg i huvudet idag. Du har ju såklart rätt i att jag inte kan använda det över internet.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blesk:

Kanske ska hänga med polarna en lördagskväll istället för att dra ditt beroende så långt att fråga om nån helt främmande människa på SC kan köpa dig game-time i world of warcraft.. Riktigt varningstecken detta.

Kalla mig moralpredikant eller va fan ni vill. Helt okej att spela wow. Men är ens prenumeration slut och man är 16 så va fan, gör nått med polare istället tills du kan köpa dig ett gamecard söndag morgon. Om några timmar..

Vad säger att det inte är hans kompisar som han sitter och spelar med?
Du kanske ska vakna och inse att vi lever år 2012 där mycket av kontakten med omvärlden sker över nätet.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlasXpress:

nä, det är samma sak, hade du prioriterat att spela Wow hade du lagt undan pengar för det, sen kan du skylla på den sociala biten att du inte har råd eller dina föräldrar inte har pengar. Att du skriver att du betalar tillbaka är ingen garanti för att få pengar. Finns det inga pengar kan du inte spela. Så enkelt är det.

Så antingen har du svårt att planera ekonomiskt eller så har du/ni helt enkelt inte råd. Wow är som sagt inte en rättighet att spela. Svenska staten betalar ut miljoner i socialbidrag varje månad. Sök där kanske.

Lite onödig kommentar, sist jag kollade så får inte en 16åring ha ett visa/mastercard och är hans föräldrar inte hemma så kan dem inte betala det heller.

Sen att jämför 120:- med social bidrag på 10k i månad käns inte som en bra jämförelse.

Om du inte tänker hjälpa killen så klanka åtminstånde inte ner på honom.

Mvh Billy

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Vad säger att det inte är hans kompisar som han sitter och spelar med?
Du kanske ska vakna och inse att vi lever år 2012 där mycket av kontakten med omvärlden sker över nätet.

Helt rätt.

Skrivet av Soberz:

Lite onödig kommentar, sist jag kollade så får inte en 16åring ha ett visa/mastercard och är hans föräldrar inte hemma så kan dem inte betala det heller.

Sen att jämför 120:- med social bidrag på 10k i månad käns inte som en bra jämförelse.

Om du inte tänker hjälpa killen så klanka åtminstånde inte ner på honom.

Mvh Billy

Tack för din backup.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Du skrev att du bor i Salem, gör jag också.
Varför har du inte ringt och kollat med Statoil, Konsum eller Ica om dom har? Istället för att sitta och skriva här sedan 21:00 menar jag...

Har sett "prepaid gamecard" på flera ställen men kommer inte ihåg var.

Visa signatur

Här nere kan man skriva lite olika saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaimor:

Du skrev att du bor i Salem, gör jag också.
Varför har du inte ringt och kollat med Statoil, Konsum eller Ica om dom har? Istället för att sitta och skriva här sedan 21:00 menar jag...

Har sett "prepaid gamecard" på flera ställen men kommer inte ihåg var.

Ingen av dom har det. Har tittar förut, dom säljer ju i affären över Willyz i tumba men dom stänger ju fan ner klockan 20:00.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille88:

Har en massa guld på mitt konto som bara skräpar, vart hittar man kineser som tar in game guld för pre paid time, och som helst är ärliga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Jag älskar dig också. Tack som fan för din grymma spotify playlist!

Varsågod polarn Uppdateras ofta!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Okej.. Har en sjuk sak att skriva. Användaren Nalyen gav mig precis en månad GRATIS!

Tack som fan för den här användaren ! <33

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Okej.. Har en sjuk sak att skriva. Användaren Nalyen gav mig precis en månad GRATIS!

Tack som fan för den här användaren ! <33

Kul att det löste sig.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

Varsågod, har själv inte spelat Wow på flera år men vet hur mycket man saknade det när man inte kunde spela.

Mvh dk

Permalänk

Gratz! Nu är väl slutbossen död ändå säkert...

Permalänk
Medlem

Säger samma som ovan, kul att det löste sig:)

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Inaktiv

skön tråd, så fort han inte hade tid på wow kom snabbt en massa slutsatser om bland annat

1. TS har inget liv
2. TS är beroende av spel
3. Slösar bort sitt liv på wow
4. har inga irl kompisar
5. scam

Missade jag något? han kanske bara ville lira lite och njuta av att vara ensam hemma?

Samtidigt sitter vi alla här på lördagskvällen och dissar någon annan för att "inte ha ett liv". Man kan ju få välja själv hur man vill spendera en kväll utan att det blir en massa konstigt av det, själv ska jag lira lite nu en 2-4timmar framåt morgonen och hoppas att ingen tycker att jag behöver hjälp eller liknande för det.

TS: gött mos att du fick en månad gratis, hoppas du får kul med lirandet

Permalänk
Medlem

Hade jag inte hittat tråden så sent hade jag hjälpt TS. Bra att det löste sig, all kudos till Nalyen som hjälpte till och ordnade speltid till TS. Till alla andra har jag bara ett ord att säga; Karma!

Over And Out...

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

tummen upp för att det löste sig och tummen upp för killen som ställde upp

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk

Neptulon någon?

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem

Haha, hade ett gamecard kvarglömt igår, gav bort det mot en cola

Permalänk
Medlem

Btw riktigt chysst snubbe som hjälpte till!

Permalänk
Permalänk

Att du lyckats få en sån här stor diskussion ..

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85