Permalänk

Köpråd Asus p8z77-v PRO

Tjenare, jag har under en tid nu kollat på diverse moderkort eftersom mitt inte stödjer sli, vilket jag tänkte dra i nära framtid. Jag har kollat på ett Asus p8z77-v PRO och blev nu ganska sugen på att köpa de nu när komplett har nästan 50 % rea på det. Jag undrar hur klockningsmöjligheterna ser ut på kortet och även hur et fungerar ihop med min rigg. Nuvarande rigg är:

CPU : i5 2500k
GPU: 560ti från Asus
Minnen: 8gig vengeance på 1600 MHz

Hoppas att ni kan hjälpa bara 35 min kvar av dealen

Permalänk

Jag beställde nyss ett. De går med rasande fart, 37 kvar på lager nu och det var nästan 100 när jag kollade först.

Jag säger köp när du har chansen och tänk på att du har 14 dagars ångerrätt. Jag hade skrivit upp det här kortet som en av två kandidater för mitt nybygge. Det andra var sabertooth, men vad jag kunde läsa mig till var det många som rekommenderade P8:an

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epistlewool:

Jag beställde nyss ett. De går med rasande fart, 37 kvar på lager nu och det var nästan 100 när jag kollade först.

Jag säger köp när du har chansen och tänk på att du har 14 dagars ångerrätt. Jag hade skrivit upp det här kortet som en av två kandidater för mitt nybygge. Det andra var sabertooth, men vad jag kunde läsa mig till var det många som rekommenderade P8:an

Är erbjudandet redan borta?

Visa signatur

Too, often we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head - Gaz Cooper

Permalänk
Skrivet av MiiKe:

Är erbjudandet redan borta?

Var slut när han skrev svaret i stort sett

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett, nu står det dock 10 dagars leverans. Någon annan det står det för också? Nu har jag ett moderkort, dags och köpa lite annat också da.

Permalänk
Medlem

Är uppe igen http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746634 fast med normalt pris, dock 3-6 dagars leveranstid hmm..

Citat:

100+ st på väg in 8.maj.2012. Datumet är preliminärt.

Skitbra, och jag som skulle beställa alla delar på söndag när ivy bridge kommer. Nu får jag beställa detta moderkort från annat ställe då.

Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Hur klockar detta kortet?

Visa signatur

Speldator: i5-6600K | 16GB RAM | Nvidia GTX 1070 | Fractal Design Define R5 | 512GB SSD + 256GB SSD
Laptop: Huawei Matebook X Pro | i7-10510U | 16GB RAM | 1TB SSD