Mass Effect 3 Multiplayer gäng sökes!

Permalänk
Avstängd

Tänkte farma guld ikväll strax efter 12. Är det nån som är intresserad?

Tar nick en gång till. Mungo112

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja köra lite silver och guld ikväll, levla upp lite gubbar och samla ihop lite credits så man är redo inför DLC expansionen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Min nuvarande umgängeskrets innehåller inte så många gamers så jag behöver hooka upp med lite vettigt folk att köra ME3 Multiplayer med!

Jag provade att köra quick matches men det är svårt att hitta vettiga och att börja om från början med nytt gäng osv hela tiden var inte så kul.

Så jag tänkte vi kunde starta ett swecgäng som lirar ihop när vi kan och har lust?

"Omelius" på Origin lirar gärna med andra SweC!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakob O:

"Omelius" på Origin lirar gärna med andra SweC!

Tillagd!

Jag spelar inte lika mycket längre, men kör gärna lite unkown/unknown guld då och då.

Permalänk
Medlem

Jag behöver fler aktiva spelare i min vänlista, inga fler intresserade?

Permalänk
Medlem

Jag lirar lite då och då, "Norrut" på origin. Spelar brons och silver quick match, har inte provat guld än. Har ett par olika gubbar i levlarna 12-18.

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheers:

Jag lirar lite då och då, "Norrut" på origin. Spelar brons och silver quick match, har inte provat guld än. Har ett par olika gubbar i levlarna 12-18.

Addad!

Även om jag främst letar efter stabila guldspelare, men, man om man spelar i ett vettigt lag så är guld inga större problem.

Jag har börjat leka mer på silver också, vanguard är riktigt kul där.
Vilken är din primära klass och karaktär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Addad!

Även om jag främst letar efter stabila guldspelare, men, man om man spelar i ett vettigt lag så är guld inga större problem.

Jag har börjat leka mer på silver också, vanguard är riktigt kul där.
Vilken är din primära klass och karaktär?

Aha okej, aja men vi kan ju se -det är ju inte värre än att man provar en runda och förlorar på wave 1. ^^
Primär klass och karaktär vet jag inte riktigt, gillar variationen som ges. Geth engineer(17) är ganska kul, men gillar Turian sentinel(18), salarian infiltratior(18), krogan soldier(18) och Asari matr. adept (13) också. Vangard har jag inte lirat så mycket.

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheers:

Aha okej, aja men vi kan ju se -det är ju inte värre än att man provar en runda och förlorar på wave 1. ^^
Primär klass och karaktär vet jag inte riktigt, gillar variationen som ges. Geth engineer(17) är ganska kul, men gillar Turian sentinel(18), salarian infiltratior(18), krogan soldier(18) och Asari matr. adept (13) också. Vangard har jag inte lirat så mycket.

Så länge du bara håller ihop med oss andra lär vi klara wave 10 utan större problem även på guld, man lär sig fort när man spelar i bra lag.