Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Mail från cdon angående min order.
"Nej tyvärr så ser det ut som att vi inte kan hålla det som vi skriver i meddelandet utan att du kommer att få beställningen först imorgon eller senast på fredag."

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Äntligen, nu ligger mitt CE på mitt utlämningsställe!
Håller tummarna för er som inte fått ert än!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Äntligen, nu ligger mitt CE på mitt utlämningsställe!
Håller tummarna för er som inte fått ert än!

Håll i dom hårt...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Fick det idag! Beställde i fredags från Webballen. Min kära hälft som är hemma idag hjälpte mig installera det remotely, så det är klappat och klart tills man kommer hem

Permalänk
Medlem

Inte fått de, beställde från Spelbutiken nån månad sedan.

Väldigt besviken.

edit: 15:08 kom posten med Diablo 3.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Dags att gå hem från jobbet och se om CDON lyckats eller inte..

EDIT: Hemma och se där CDON leverera som jag hade hoppats.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

posten hos mig är rätt sen, sitter fortfarande å väntar på spelet från cdon. om den inte kommer blir det att köpa digital kopia och göra sig av med fysiska kopian sen

Permalänk

Jag hade faktiskt fel där att får visst då mitt CE idag. Fick be om kolli id från kundtjänst och de finns nu att hämta hos Posten

Kanske kommer jag köpa spel från CDON igen.

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

Och inte kommer man äns få det idag från Webhallen.....
Fast man ringde dom på fredag och frågade om dom hade tänkt på att det tar 1 dag extra hit upp, och det hade dom och garanterade att jag skulle ha det på release dagen och fick jag inte det då så skulle dom kompensera mig.
Så blir kul å se vad dom ska kompensera mig med.....

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrole:

Fick detta igår 20.04:
Ett brev från Electroworld.se är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten.

Hoppas det trillar in idag.

Electroworld levererade i tid all fall. Betalade 19kr extra för expressfrakt om det spelade någon roll.

Permalänk
Medlem

Så sjukt besviken på webbhallen som inte kan skicka ut spelet i tid. Har man blivit lovad att man ska ha spelet på release dagen bör dom hålla det tycker man. Tråkigt att man ska bli sämre behandlad bara för att man valde att betala mer pengar för en CE version. Man trodde ju med den erfarnhet företaget faktiskt har av spelreleaser att dom skulle tänka till lite men det var för mycket begärt tydligen. Kommer inte använda mig av dom igen när det gäller spelreleaser.

Permalänk
Medlem

CDON har levererat!
Kan dock inte installera med skivan, så får ladda ner hela spelet från battle.net!! :S

Vet inte om det är skivan eller dvd-läsaren som åker ut!

Permalänk
Medlem

Kunde inte hålla mig längre utan köpte spelet från Randyrun.se. Jag hoppas på att få nyckeln snarast.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Min beställning från spelbutiken har inte kommit idag, står att de skickade spelet idag trots att de tidigare skrev att de postat spelet igår. Gör mig inte så mycket då jag ändå jobbar kväll men imorgon vill jag allt ha det. lantime!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI P67A-G45 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3.8GHz | Geforce GTX 1060 6GB DUAL | Corsair HX 750W 80+ | Corsair SSD Force 3 Series 120GB | Samsung SSD 850 EVO 500GB | 1TB Seagate Barracuda 7200rpm | Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 | Fractal Design Define R3, Titanium

Permalänk
Medlem

Den nerdgasm som uppstod när Farsan kom hem med collectors edition <3

Permalänk
Medlem

Fick mitt just från Webhallen

Visa signatur

PC: i5 12400f | GTX1080 | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Inaktiv

fan spelbutiken står det för mig att dom skicka det den 10de men har inte fått nåt en

Permalänk

Promenerade över till webhallen runt lunch och hämtade upp min CE, dock är jag så förjäkligt trött pga dålig sömn att jag inte orkade spela längre än någon timme :C

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Jag fick mitt ex från cdon idag, tycker inte att de var dåliga på något vis. Spelet släpps ju faktiskt idag och det är ju bara lotto om man får det tidigare tycker jag.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrole:

Electroworld levererade i tid all fall. Betalade 19kr extra för expressfrakt om det spelade någon roll.

Failade så hårt på den.. bokade CE så snabbt att jag inte ens hann reflektera över om jag skulle ha express eller inte.
Har jag tur får jag det imorgon

Permalänk
Medlem

Förbeställde det den 4:e Maj från spelbutiken, fick det inte med posten idag heller...

edit: Så mycket för "förbeställning", hade varit bättre/billigare att köpt det i butik idag.

Permalänk
Medlem

Åkte och köpte på webhallen i Sthlm. Sjukt många exemplar i lager

Permalänk
Medlem

cdon har levererat, så det gick bra den här gången.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

Beställde mitt ex i söndags från Dustin. Hittills ingenting vilket jag antar innebär att jag får vänta tills imorn...

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Medlem

yippie, beställde d3 CE från webhallen förra månaden, inget spår av det än )))) helt seriöst, kommer ju inte få det idag, var sammma sak med black ops när jag förbokade det på webhallen, fick det dagen efter release.....

Permalänk
Medlem

Hih, om nån här har ett guest pass, skulle man kunna få det då? )

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av björk:

Förbeställde det den 4:e Maj från spelbutiken, fick det inte med posten idag heller...

edit: Så mycket för "förbeställning", hade varit bättre/billigare att köpt det i butik idag.

Beställde den 23:e april och fick inte heller något idag. Roligt då de skickade det igår (som andra har skrivit var datumet på hemsidan 2012-05-10 inte dagen det skickades) ifrån Varberg enligt killen på chatten och menade på om jag bodde långt därifrån... sa att jag bor i Göteborg vilket är ca 7 mil. Hans argument var att posten inte är perfekt, visserligen sant men lite besviken ändå. Håller med på sistnämnda, så mycket för att förboka och varför köpte jag inte det digitalt eller till och med väntade tills idag!

Bryr inte mig så jäkla mycket om spelet egentligen, men nu var man inställd på att kanske spela lite idag med några vänner. Är mest det som är tråkigt. Får väl besöka gymmet istället, förmodligen extra lite folk utav könet man där idag.

Edit: Ändrade en del i texten.

Permalänk
Medlem

Har inte fått mitt CE från webhallen en och lär ju inte få det heller. Väldigt dålig service måste jag få säga.

Länge sedan jag beställde och jag har inte fått något mail om att jag inte ska få det.

Men tråkigt att dom inte kan hålla det dom lovar. som för mig står det exakt som alla andra

2012-05-10 07:54 Webhallen Sverige AB, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits.
Tror det blir sista gången man köper därifrån iaf.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Jaha, inte fan fick man CE boxen som varit bokad i över 1 ½ år oss Webhallen...
Samma jävla visa med CE Cataclysm boxen, den fick jag 2 dagar EFTER release, att det ska vara så jävla svårt.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Jaha, inte fan fick man CE boxen som varit bokad i över 1 ½ år oss Webhallen...
Samma jävla visa med CE Cataclysm boxen, den fick jag 2 dagar EFTER release, att det ska vara så jävla svårt.

Samma här! bor du långt bort eller?

Bor själv i norrland men då tycker jag dom kan skicka det lite tidigare en dom andra om man bor långt bort.

Tråkigt att dom ska göra så här, dom förlorar ju kunder.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)