Jag älskar Sweclockers forum!

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Synd bara att moderatorerna är lite sådär.

Ingrediens 1 för ett bra forum är bra moderatorer, och jag måste säga att de sköter sig bra. Det är väl anledningen till att forumet håller så relativt hög nivå.

Jag undrar varför dessa trådar är så sällsynta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ghost93:

Vem spelar diablo3?

Du är för ung för att spela Diablo!!

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tumnus:

Du är för ung för att spela Diablo!!

19år är ju jätte ungt

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av LTsm:

Älskar att tråden ligger under Stationär support:)

Framförallt roligt när det redan är minst 3 moderatorer som har svarat i tråden

För övrigt måste jag ju hålla med TS, awesome ställe detta! Theme-songen jag kör när jag surfar runt här: http://www.youtube.com/watch?v=kEwNOWUA4yo

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Esseboy:

19år är ju jätte ungt

Inte för Kristdemokrater

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Skrivet av furuliden:

Synd bara att moderatorerna är lite sådär.

Läste "Moderaterna" tänkte vafan har politik med detta att göra x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Du är för ung för att spela Diablo!!

---------------------------------
Du är för dålig för att få Error 307 !

Edit: Glömde ju i min yra här att även hylla Sweclockers, tadaaa och fanfarer plus tillika fyrverkeri om jag hade nåt ^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

tycker sweclockers har blivit ett diablo-forum de senaste dagarna...

Permalänk
Skrivet av pokelia:

tycker sweclockers har blivit ett diablo-forum de senaste dagarna...

har varit ett bf3 forum rätt länge oxå

Tycker swecklokers är en jätte bra sida och forumet är på topp det med, med mycket trevliga personer som gärna hjälper en och delar med sig av sin kunskap!!!

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Älskar verkligen SweC, har lärt mig oerhört mycket om datorer. Tack till alla medlemmar som hjälpt till!

Permalänk
99:e percentilen

Detta måste vara den enda tråden där alla de tio första inläggen är orangea.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av petter9401:

As go sida sitter här och kollar varje dag Man får lära sig väldigt mkt och det är intressant, som aftonbladet fast för de jag är intresserad av

Som aftonbladet fast inte fullproppat med lögner*

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Zuggmate:

Detta måste vara den enda tråden där alla de tio första inläggen är orangea.

30*

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define r7 Compact CPU: Intel Core i5 12600k CPU-kylare: Noctua NH-D15 Moderkort: msi pro Z690-A Grafikkort: Gainward GTX 1070 Phoenix Ram: Corsair Vengeance DDR4 32GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850w
Citera för svar

Permalänk
Proffsmobbare

Det bästa i min mening är att många av moderatorerna faktiskt ofta är både insatta och duktiga på att förklara och rätta i trådar. Men det blir väl så när det inte är en hel vänskapskrets som försöker skapa en internetversion av det forna DDR.

Permalänk
Medlem

tjena karmatåget!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av slickipinn:

44*

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Sjukt många orangea inlägg nu, haha! ^^

Permalänk

SweC är bara för bra!

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Gillar Swec en hel del. Inne varje dag och kollar runt. Bara synd att det som tidigare sagt finns rötägg..

lite offtopic men är det bara jag som är fundersam vad som menas med att en del har oreangeverdedl på sina inlägg samt stjärnor framför tiden för inlägget?
Har väl varit så ett tag men jag har aldrig förstått varför det är så :s

Permalänk
Medlem

Utan tvekan den bästa datorsidan!!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Troberg:

Gillar Swec en hel del. Inne varje dag och kollar runt. Bara synd att det som tidigare sagt finns rötägg..

lite offtopic men är det bara jag som är fundersam vad som menas med att en del har oreangeverdedl på sina inlägg samt stjärnor framför tiden för inlägget?
Har väl varit så ett tag men jag har aldrig förstått varför det är så :s

Det blir så om minst 3 personer har gillat inlägget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Det blir så om minst 3 personer har gillat inlägget

Ja titta, du har ju rätt!
Hur ska man ha fått reda på det utan att lista ut det själv? x)

Men super!
Då slipper man undra hela tiden man ser något sånt

Permalänk
Skrivet av Blargmode:

Det blir så om minst 3 personer har gillat inlägget

Hmm...varför hamnade detta inlägg bland mina "Citerade Inlägg"? xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

SWEC är som ett beroende!

Går hela tiden in och kollar både nyheter och forum och hoppas på att något är uppdaterat.

Ibland blir det lite som att öppna kylskåpet flera gånger om fast man vet att inget nytt har hoppat in, men här på SWEC gör det de!

Permalänk

Woho, vi har en gilla-allt-alla-säger-tråd! Här får alla känna sig kloka

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Känner att det är lite för mycket facebook stil med "gilla"-knappen men jag kunde ju inte låta bli att trycka på den under nästan hela första sidan!

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lasergurka:

Hmm...varför hamnade detta inlägg bland mina "Citerade Inlägg"? xD

Lol whut? xD

Jadu, det får du nog ta med programmerarana x), jag citerade ju Troberg

Meneee.. Det var ju trevligt att råkas

Permalänk

Fina grejor dehär.

Visa signatur

Alienware m17x R3. hd6870m. 2630qm 2,8ghz. 8gb 1333 mhz. blu-ray.1080p 60hz skärm. 120gb Intel 510 ssd/320gb 7200rpm

Permalänk
Medlem

visst swec är trevligt dock kan det ta tid som fan att få svar samt så skriver knappt inga på mina nödvändiga posts där man ber om hjälp

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Nästan bara oranga inlägg haha