F*rbannade skrivare.

Permalänk

F*rbannade skrivare.

Har en HP DeskJet 610C, med för tillfället den svarta patronen som håller på att ta slut, men det finns en del färg kvar. Och så en stort sett ny färgpatron, men den röda är slut? (orginalpatroner båda).

Hur som helst, nu MÅSTE jag få ut lite text, men det fan nästan inte! Den skriver som fan, men papprena blir helt tomma. Har provat skrivit ut ungefär 20ggr, 2ggr av dem har man kunna urtolka i ränderna vad det står. Annars så blir det inget alls.

Illa som fan. Men tänkte "jag skiter i det svarta, skriver ut i blå". Nähä, det gick inte heller. Förbannade skit. MÅSTE få ut det här! Jävla skitskrivare... Så nu måste jag åka och handla en patron för 300kr, och bara få svart. Måste ju köpa en ny färg också, man måste ju ha så man kan skriva ut i färg!!

Blir så jävla sur, varför kan man inte skriva ut i BLÅ färg, om man har BLÅ färg i patronen? Använder den den svarta eller? Jag fattar inte ett skit, sur är jag också

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

Men jisses. Har verkligen inte stålar att gå och köpa en ny patron för 300kr.. men blir väl så illa tvungen
Dessutom, varför kan min skrivare inte skriva ut i färg?
Min pappa har en lika dan skrivare under w2k (det är samma drivrutin) den kan inte heller skriva ut i färg.
På HP's hemsida hittar man ju inte heller några andra drivers, de skriver att man ska ha de inbyggda i XP/wk

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Varför säger du att den röda färgen är slut? Hur kom du fram till detta? Gör en fin bild i massor av färger och skriv ut så vet du vilka färger du har kvar... eller så köper du nya patroner

Visa signatur

It's good for boy to meet girl in park, but better for boy to park meat in girl