Permalänk
Medlem

Problem med snabela, pund och dollar.

Hej jag har köpt ett nytt Microsoft Sidewinder X4 och till min förvåning fungerar inte alt gr+2,3,4. De andra alt gr-kommandonen fungerar som: {[]}\

Vad kan det vara för fel?

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ptja, kör du svensk layout? För dollartecken på USuppsättning är det shift+2

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej, jag kör svensk. Det började fungera ett tag efter att jag skrev denna tråd, men nu funkar det inte igen. Jag funderar på om det kan vara något macro eller något man kan ställa in på X4? Är det någon som har någon teori vad det är som gör att det inte fungerar?

Permalänk
Medlem

Jag har funnit felkällan: när jag kör ASUS GPU Tweak funkar inte knapparna. Rätt sjukt...

Permalänk
Skrivet av AdamskiB:

Jag har funnit felkällan: när jag kör ASUS GPU Tweak funkar inte knapparna. Rätt sjukt...

Tack för hjälpen. Inte hatt detta problem innan men efter jag tog bort ASUS GPU Tweak så fungerade det igen.

Permalänk
Medlem

lol. jag hade exakt samma problem. Aldrig märkt av det här tidigare, men gpu tweak är helt klart boven som ställer till det.