Permalänk
Medlem

Jag är lite småsugen på en såndär MuVo-spelare.. det är ett ganska lagom pris för mig men nackdelen är ju att det bara är 64Mb på den..

enligt MuVo själva så går det in ca 15 mp3:or fast 30 wma:s 30 låtar är ju ändå ganska hyffsat.. det är jag ganska nöjd med, fast det hade ju såklart inte vart fel med mer

frågan är hur kvaliteten är på wma-låtarna då! är det nån/stor skillnad mellan wma och mp3 i det förhållandet??

edit: hur är förresten ljudkvaliten i MuVo;n?? är det värsta skiten eller är det nåt bra ljud i den?

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk

Kolla även in Sweclocker-medlemmarnas egna recensioner av MP3-spelare:
http://forum.sweclockers.com/forumdisplay.php?forumid=36

Permalänk
Medlem

Jag fick min iRiver iFP-180T idag, och det skriker _STIL_ om den. Den är grym! Även något så försumbart som förpackningen är stilren och snygg. Ljudkvaliteten är kunglig. Neckstrap = kung. Storleken = kung. Funktioner = kung. Skippa allt vad MuVo heter och skaffa er en iRiver.. ni kommer inte ångra er

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bm
muppfarmor: Var såg du att den fått bättre kritik än Creative's MuVo? Jag har själv inte hittat en enda recension av den

Men jag är väldigt intresserad av antingen den eller MuVo'n. Egentligen tycker jag inte lcd gör så stor skillnad, bara den är smidig! Så det blir nog svårt att bestämma sig, vet nån dimesionerna på mp302:an?

EDIT: Ojdå, jag hade visst sökt på mp302:ans nya namn (mp304), så det var därför jag inte hittade några reviews.

http://www.twomobile.com/content/1321.php

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eksitdata.com

http://www.twomobile.com/content/1321.php

Det där är ingen review... det är ett reklamblad.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik

Det där är ingen review... det är ett reklamblad.

Det stämmer, det var en Canadensisk site som skrev om den.
någon riktig review är inte gjord än, både vi och InnoGear kommer inom kort att skicka ut några ex, för test..

Permalänk
Hedersmedlem

Är inte spelaren på Eksitdata väldigt lik denna?:
http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=28310&t=76&l=2&...

Permalänk
Medlem

Till utseendet iaf.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yago
Jag fick min iRiver iFP-180T idag, och det skriker _STIL_ om den. Den är grym! Även något så försumbart som förpackningen är stilren och snygg. Ljudkvaliteten är kunglig. Neckstrap = kung. Storleken = kung. Funktioner = kung. Skippa allt vad MuVo heter och skaffa er en iRiver.. ni kommer inte ångra er

grejen är ju den att det skiljer mer än tusenlappen i pris!

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fook
Är inte spelaren på Eksitdata väldigt lik denna?:
http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=28310&t=76&l=2&...

Det måste vara samma spelare, samma pris dessutom.
Läste nånstans att Unitech är företaget som står bakom själva spelaren och sen så har InnoGear respektive Jazz satt sitt namn på den.
Tror jag satsar på en Duex till jul faktiskt.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Tänkte att jag skulle skicka mina päron som ska till USA nästa vecka till Best Buy, där kostar iRivern 139$.. Någon frakt blir det ju inte heller

Permalänk

Irivern värkar väldigt fräsh , funderar startk på o köpa den så fort jag har pengar

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Avstängd

iRiver 190T köpte jag på www.directman.com
jag är mkt nöjd med den, 256 mb minne och allt, förutom det lilla att man inte jag uploda mp3s till datorn....
du finns ju även iRiver 195T med 512 mb men jag vet iten när den kommer hit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pod
iRiver 190T köpte jag på www.directman.com
jag är mkt nöjd med den, 256 mb minne och allt, förutom det lilla att man inte jag uploda mp3s till datorn....
du finns ju även iRiver 195T med 512 mb men jag vet iten när den kommer hit

You can even upload these filetypes (MP3 and WMA) from the player by using this little modification:
Edit file TransferDataThreadDll.dll (this is in iRiver Manager installation directory)
with a hex editor or an editor like ultra edit and search for "WMA" and "MP3". Then change
these abbreviations into something else you never have as a file extension (like .yyy or .yyz). That should do the trick.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera