Permalänk
Medlem

LAN skämt XD

Hej! Jag skall lana om en vecka och jag har tänkt att göra ett litet prank. Antingen blir det att jag tar med mig mitt usb (med nån fil på) när jag sätter i det i datorn vill jag att det automatiskt ska göra en fil som startar varje gång han startar datorn, själva filen som startas hela tiden har jag redan gjort

Eller: Att man skickar en fil i nätverket som skapar en fil som autostartar nät datorn sätts på.

Jag behöver hjälp med detta

PS: Shutdown -i funkar inte på nätverket där vi ska vara. (om det har nån betydelse)

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Vore det inte på tiden att sådant här trams förbjöds på forumet. Dessutom anser jag det vara datorintrång.

Sätt dig in i personens situation som du ska "skämta" eller "jävlas" med... kanske inte vore så kul.

Tänk lite längre än näsan räcker.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammark9:

Hej! Jag skall lana om en vecka och jag har tänkt att göra ett litet prank. Antingen blir det att jag tar med mig mitt usb (med nån fil på) när jag sätter i det i datorn vill jag att det automatiskt ska göra en fil som startar varje gång han startar datorn, själva filen som startas hela tiden har jag redan gjort

Eller: Att man skickar en fil i nätverket som skapar en fil som autostartar nät datorn sätts på.

Jag behöver hjälp med detta

PS: Shutdown -i funkar inte på nätverket där vi ska vara. (om det har nån betydelse)

Tack på förhand!

Vad är det för fil som ska startas?

Är det shutdown command som ska startas och datorn stängs av så är jag glad jag inte är din kompis.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Vad är det för fil som ska startas?

Uppmuntra inte det förkastliga beteendet.
Eller du kanske är av samma skrot och korn ?

Avskyr folk som inte kan låta bli andra saker.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Uppmuntra inte det förkastliga beteendet.
Eller du kanske är av samma skrot och korn ?

Avskyr folk som inte kan låta bli andra saker.

Frågar för att veta att jag inte uppmuntra inte det förkastliga beteendet. Byta bakgrunsbild eller en notepad startas och det står "hammark9 luktar" är itne så farligt, tramsigt men inte farligt.

Fast om det är shutdowncommands, porrpopup eller andra otrevliga greje så vill jag inget med det och göra.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

jag måste hålla med blueyes här jag tycker att detta låter som något som kan vara olagligt och dessutom misttänker jag att det bryter mot §1.2 angående kränking oavsett tycker jag att sweclockers håller högre standard än sådana här "bus"

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix B650E-F Gaming | AMD Ryzen 7700X | Kingston Beast 32GB 5600Mhz | Asus AMD Radeon 6900XT ROG Strix LC | Samsung 970 EVO 1TB NVMe | Fractal Design Ion Gold 650W Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Frågar för att veta att jag inte uppmuntra inte det förkastliga beteendet. Byta bakgrunsbild eller en notepad startas och det står "hammark9 luktar" är itne så farligt, tramsigt men inte farligt.

Fast om det är shutdowncommands, porrpopup eller andra otrevliga greje så vill jag inget med det och göra.

Inte farligt men lika olagligt!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk

Varför får han skjuts och inte oss andra? Lärde mig på den hårda vägen, vilket också givit bäst resultat.

Gör aldrig skämt som påverkar användaren negativt(Som fakevirus, shutdownscripts, popups, porr relaterat eller djupt personligt kränkade) bättre göra något som är kul för båda t ex. ett script som byter bakgrundsbilder med kattmemes och spelar upp Warm kitty barnvisan på en gömd mediaplayer (Som stängs av via aktivitetshanteraren, även scriptet gick att stänga av där) vilket var våran Windowsklass födelsedagspresent till vår lärare Håkan som är en kattfantast som tyckte om våran gest dock skröt han mycket om att han kunde göra mycket bättre jobb än oss.

Permalänk
Medlem

Kort sagt uppmuntra inte sådant här skräp, och framför allt hoppades jag att Swec håller högre klass än användare med sådant här i sinnet.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

fan va taskigt och göra så.

det må hända att vi tjepade fast en person till stolen när dom somnade men det är ju bara en HAHA sak och sen slet han sig loss

eller när vi använde en trådlöss mus för att en kompis skulle tro att hans mus hade gått sönder men det det var ju också bara ett haha tills han listade ut vad som hände

men du föreslår att virus infectera hans dator det är inte så snällt

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på folk som är så fruktansvärt tråkiga och sura. Hans kompiskrets kanske har en sådan jargong? Vad skulle vara så farligt med att hans bakgrundsbild blir bytt, hans dator startar om osv? Trådskaparen har säkert tillräckligt innanför pannan för att veta när han ska tajma omstarten, om det nu är detta det gäller. Visst, det hade varit sjukt taskigt att göra detta mot en random person som man inte känner. Men komigen, vafan vore kompislivet utan lite skämt? Skärpning, upp med humöret gott folk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fffalk:

Förstår mig inte på folk som är så fruktansvärt tråkiga och sura. Hans kompiskrets kanske har en sådan jargong? Vad skulle vara så farligt med att hans bakgrundsbild blir bytt, hans dator startar om osv? Trådskaparen har säkert tillräckligt innanför pannan för att veta när han ska tajma omstarten, om det nu är detta det gäller. Visst, det hade varit sjukt taskigt att göra detta mot en random person som man inte känner. Men komigen, vafan vore kompislivet utan lite skämt? Skärpning, upp med humöret gott folk!

Du fattar inte poängen. Om sådant här uppmuntras kan det lätt fortsätta ifrån "oskyldiga skämt" till otrevligare saker.

Så nej, det är inte frågan om "sura" personer utan om folk som förstår vad sådant här trams ställer till med för folk som inte vill sitta och joxa med att städa efter kompisars "skämt".

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Är sommarlovet redan här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Du fattar inte poängen. Om sådant här uppmuntras kan det lätt fortsätta ifrån "oskyldiga skämt" till otrevligare saker.

Så nej, det är inte frågan om "sura" personer utan om folk som förstår vad sådant här trams ställer till med för folk som inte vill sitta och joxa med att städa efter kompisars "skämt".

Nej, jag förstår inte riktigt poängen med att ett oskyldigt kompisskämt skulle utvecklas till något mycket värre. Visst finns chansen, men kom igen, hur stor är den?
Det är ungefär som att säga, ett kompisgäng är ute och spelar paintball, och på grund av det kommer dom alla att utveckla ett superintresse för att skjuta folk, och därmed skaffa sig riktiga vapen och gå runt och skjuta folk.

Som sagt, är det ett kompisskämt så go for it, ha lite kul i vardagen! Men om det skulle vara riktat mot någon du inte känner, big no no.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fffalk:

Nej, jag förstår inte riktigt poängen med att ett oskyldigt kompisskämt skulle utvecklas till något mycket värre. Visst finns chansen, men kom igen, hur stor är den?
Det är ungefär som att säga, ett kompisgäng är ute och spelar paintball, och på grund av det kommer dom alla att utveckla ett superintresse för att skjuta folk, och därmed skaffa sig riktiga vapen och gå runt och skjuta folk.

Som sagt, är det ett kompisskämt så go for it, ha lite kul i vardagen! Men om det skulle vara riktat mot någon du inte känner, big no no.

Som jag sagt, du förstår inte poängen.

Du får helt enkelt acceptera att inte alla har lust med "kompis skämt" i sina datorer och system.

Det betyder inte att vi skulle vara "sura" eller inte gilla skämt.

Men det finns en gräns mellan skämt och irriterande inslag som man behöver rensa bort sedan.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueEyes:

Som jag sagt, du förstår inte poängen.

Du får helt enkelt acceptera att inte alla har lust med "kompis skämt" i sina datorer och system.

Det betyder inte att vi skulle vara "sura" eller inte gilla skämt.

Men det finns en gräns mellan skämt och irriterande inslag som man behöver rensa bort sedan.

Exakt, jag sa ju att jag inte förstod din poäng och förklarade även varför.
Eller så får du acceptera att han vill skämta med sin polare, utan att behöva leka polis på forumet, han bad ju faktiskt om hjälp, inte om negativa kommentarer som inte hjälpte honom.
Nog om detta, alla har olika uppfattningar om saker här i livet, vissa lite roligare, andra lite tråkigare.
Känns som att vi bara diskuterar i onödan och skräpar ner TS's tråd.
Ha de gott!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fffalk:

Exakt, jag sa ju att jag inte förstod din poäng och förklarade även varför.
Eller så får du acceptera att han vill skämta med sin polare, utan att behöva leka polis på forumet, han bad ju faktiskt om hjälp, inte om negativa kommentarer som inte hjälpte honom.
Nog om detta, alla har olika uppfattningar om saker här i livet, vissa lite roligare, andra lite tråkigare.
Känns som att vi bara diskuterar i onödan och skräpar ner TS's tråd.
Ha de gott!

Ingen leker polis här.

Det handlar om att visa lite mognad och respekt för sina vänner.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Skrivet av fffalk:

Förstår mig inte på folk som är så fruktansvärt tråkiga och sura. Hans kompiskrets kanske har en sådan jargong? Vad skulle vara så farligt med att hans bakgrundsbild blir bytt, hans dator startar om osv? Trådskaparen har säkert tillräckligt innanför pannan för att veta när han ska tajma omstarten, om det nu är detta det gäller. Visst, det hade varit sjukt taskigt att göra detta mot en random person som man inte känner. Men komigen, vafan vore kompislivet utan lite skämt? Skärpning, upp med humöret gott folk!

Håller med dig fullt.
Kan slå vad om att varenda kotte här har någon gång laddat ner en piratkopierat fil, upp emot tusentals. Men när en person vill skoja lite med sin KOMPIS så går snacket igång om att det är olagligt...
Hoppas helt ärligt att ni inte hade en sådan tråkig uppväxt, framförallt inte så tråkiga LAN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mylifestyle95:

Håller med dig fullt.
Kan slå vad om att varenda kotte här har någon gång laddat ner en piratkopierat fil, upp emot tusentals. Men när en person vill skoja lite med sin KOMPIS så går snacket igång om att det är olagligt...
Hoppas helt ärligt att ni inte hade en sådan tråkig uppväxt, framförallt inte så tråkiga LAN

Fler som inte förstår poängen.

Det handlar inte om tråkig uppväxt eller någon annan klyscha som ni gillar att dra till med.

Bara för ni tycker ett skämt är kul och ska tvinga den på er omgivning eller kompis så betyder inte
det att vi ska acceptera det.

Och i samma veva få märkningen "tråkiga" för att vi inte vill ha trams med våra datorsystem.

Men det finns alltid folk som du och andra som inte förstår poängen.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Pranks likt detta är lika löjligt som facerape. Om man är mogen så låter man bli andras datorer med allt vad det innebär.

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av datar:

Pranks likt detta är lika löjligt som facerape. Om man är mogen så låter man bli andras datorer med allt vad det innebär.

Word!

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Skrivet av BlueEyes:

Fler som inte förstår poängen.

Det handlar inte om tråkig uppväxt eller någon annan klyscha som ni gillar att dra till med.

Bara för ni tycker ett skämt är kul och ska tvinga den på er omgivning eller kompis så betyder inte
det att vi ska acceptera det.

Och i samma veva få märkningen "tråkiga" för att vi inte vill ha trams med våra datorsystem.

Men det finns alltid folk som du och andra som inte förstår poängen.

Det jag inte förstår är att någon kan vara så skör att man skulle kunna bli arg/ledsen för att ens bakgrundsbild ändras. Du känner inte personen som ska bli prankad, kanske är det hämd TS vill utföra? ifrån senaste lanet. Om små oskyldiga pranks utförs i TS umgänge, vad har du för rätt att försöka hindra honom?
Så länge man inte går förlångt med ett prank, så är det bara roligt Visst kan han inte orsaka skader osv på personens dator eller peronen i fråga men om TS vill utföra ett oskyldigt prank, none of your business...

Som föregående sa så skräpar vi bara ner TS tråd med denna diskussionen. Hare gött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mylifestyle95:

Det jag inte förstår är att någon kan vara så skör att man skulle kunna bli arg/ledsen för att ens bakgrundsbild ändras. Du känner inte personen som ska bli prankad, kanske är det hämd TS vill utföra? ifrån senaste lanet. Om små oskyldiga pranks utförs i TS umgänge, vad har du för rätt att försöka hindra honom?
Så länge man inte går förlångt med ett prank, så är det bara roligt Visst kan han inte orsaka skader osv på personens dator eller peronen i fråga men om TS vill utföra ett oskyldigt prank, none of your business...

Som föregående sa så skräpar vi bara ner TS tråd med denna diskussionen. Hare gött!

Fortfarande så fattar du inte som sagt.

Men det var bara väntat.

Försöker inte hindra någon, utan ger min syn på saken, detta är ett forum så vitt jag förstår.

Frågar man om en sådan här korkad sak att utsätta någon för, då får man vara beredd på att få reaktioner
från folk som anser att trams som detta inte hör hemma i Swec, jag hoppas vi kan hålla högre nivå änn sådana här barnsligheter.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Tycker alla tråkmånsar här ska dra ur vedträt ur arslet och skaffa lite humor.

Skrivet av BlueEyes:

Fortfarande så fattar du inte som sagt.

Men det var bara väntat.

Försöker inte hindra någon, utan ger min syn på saken, detta är ett forum så vitt jag förstår.

Frågar man om en sådan här korkad sak att utsätta någon för, då får man vara beredd på att få reaktioner
från folk som anser att trams som detta inte hör hemma i Swec, jag hoppas vi kan hålla högre nivå änn sådana här barnsligheter.

Personen i fråga vill skoja med en kompis, troligtvis en god sådan. I vissa kompiskretsar (t ex min egen) skulle ett sådan skämt tas med en klackspark och en box på armen. Är TS tillräckligt god vän med personen han ska driva med så vet han nog hur reaktionen kommer bli.

Jag tror knappast att det kommer mynna ut i trasiga förhållanden och gängkrig.

Så nu tycker jag att alla som vill hålla en morallektion kan lämna tråden till fördel för de som faktiskt vill hjälpa TS att skoja med sin kamrat.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Tycker alla tråkmånsar här ska dra ur vedträt ur arslet och skaffa lite humor.

Personen i fråga vill skoja med en kompis, troligtvis en god sådan. I vissa kompiskretsar (t ex min egen) skulle ett sådan skämt tas med en klackspark och en box på armen. Är TS tillräckligt god vän med personen han ska driva med så vet han nog hur reaktionen kommer bli.

Jag tror knappast att det kommer mynna ut i trasiga förhållanden och gängkrig.

Så nu tycker jag att alla som vill hålla en morallektion kan lämna tråden till fördel för de som faktiskt vill hjälpa TS att skoja med sin kamrat.

Ännu en som inte förstår poängen. Det är väldigt konstigt alltså.

Klart jag fattar vad han vill göra, men förstår inte syftet med det eller ens att det skulle vara kul.

Den åsikten ger jag, och ni andra som kritiserar mig förstår helt enkelt inte.

Jag är varken tråkig, humorlös eller har "vedträn" i arslet för detta.

Utan anser att detta är trams.

Min åsikt det får ni acceptera.

Ge era tips istället för att klaga på min åsikt.

Moral lektioner är det inte frågan om heller men jag börjar inse att det finns en hel del användare på Swec som behöver ha lite mognad.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Få tag i hans ping, så kan du göra honom till din bitch och hacka sönder han XDXD

Skämt åsido..

Skapa ej skadliga filer om du nu vill "pranka" din kompis. Skapar du ett shutdown "virus" som loopar vid varje restart kan detta bli ett helvete att få bort vilket i sin tur leder till att ditt lan kommer bli minst sagt fientligt..

Skadeglädjesåldern är en tuff period där alla hatar varandra mer eller mindre, tänk vad roligt det vore om man faktiskt kunde slippa ständigt kolla över axeln och inte behöva vara paranoid?

Lanskämt.. Skriv ett enkelt script som spammar upp textmeddelanden på hans skärm etc - kommer fortfarande ge ett grinigt resultat. Nä, ge fan i det och jävlas med han/hon ingame om du så måste.

Permalänk
Skrivet av BlueEyes:

Ännu en som inte förstår poängen. Det är väldigt konstigt alltså.

Klart jag fattar vad han vill göra, men förstår inte syftet med det eller ens att det skulle vara kul.

Den åsikten ger jag, och ni andra som kritiserar mig förstår helt enkelt inte.

Jag är varken tråkig, humorlös eller har "vedträn" i arslet för detta.

Utan anser att detta är trams.

Min åsikt det får ni acceptera.

Ge era tips istället för att klaga på min åsikt.

Moral lektioner är det inte frågan om heller men jag börjar inse att det finns en hel del användare på Swec som behöver ha lite mognad.

Tror nog att alla har förstått din åsikt nu. Och du får acceptera att andra har åsikten att du är en torr och tråkig person.

Permalänk
Medlem

Ändra hans startsida på hans webbläsare till någon nyan cat sida eller liknande. alt. scream

http://nyan.cat/

Visa signatur

NODE 304 - I5 3570K - GTX 680 - 240GB SSD - INTEGRA R2 650W

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

Kunskapen som efterfrågas kan användas i långt värre syften. SweClockers (ett öppet, sökbart forum för vem som helst med vilka syften som helst) hjälper inte till med intrång eller skadlig programvara.

TS kanske har ofarliga avsikter men tyvärr kan vi inte tillåta frågan.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers