Permalänk

Köpa hela HoN!

Hejsan, kan man köpa HoN så att man har alla heroes? ska kosta 200 kr eller ngt

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem

Ja du kan köpa ett befintligt accoutn som har alla heroes unlockat. Du som nyskapat acct kan ej köpa alla heroes. Du kan köpa coins för att unlocka dom lär väl gå på 500+ om du inte spelar för att unlocka dom.

Jag har ett extra account som jag köpte innan sub-acc kom (har sub acc också) som du kan få köpa om du vill ;p (kanske bryter mot forumregler genom att säga så ber mod edita bort detta isf).

Permalänk

Vad ska du ha och vad heter det kontot?

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wallin-mx:

Vad ska du ha och vad heter det kontot?

Legacy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Tror inte han menade vad konto typen heter, utan namnet på kontot.

Permalänk

Om man får tag i ett konto utan legacy kan man då köpa alla heroes?

Visa signatur

Min setup: Intel i5 2500k, radeon 6970, 4*4gb ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wallin-mx:

Om man får tag i ett konto utan legacy kan man då köpa alla heroes?

Ja, men det kostar pung eller så får du nöta utav helvete.

Permalänk
Medlem

Hur mycket kan man ta för ett legacy account? Jag har nämligen ett, spelade sedan beta men har gått över till LoL nu, mycket lugnare

Permalänk
Medlem

Legacy konton = Får alla hjältarna gratis efter att de har varit EA (Early access) i 2 veckor.
Vanliga konton = Du får samla silver\guld eller köpa för att få hjältar.

Så ifall du kan få tag på ett Legacy konto så blir det billigare än att köpa varje hjälte som kommer ut.

Skrivet av Wallin-mx:

Vad ska du ha och vad heter det kontot?

Du kan byta namn på kontot så vad det heter spelar inte så stor roll.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

Har någon ett legacy att sälja är jag intresserad

Permalänk

Legacy konton va då man fick betala för att få spela eller???

och dom andra är konton reggade när det blev ett free to play spel???

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Legacy konton va då man fick betala för att få spela eller???

och dom andra är konton reggade när det blev ett free to play spel???

Korrekt

Permalänk

coolt köpte ett HoN konto bara för att jag vile testa det spelade 1-2 matcher sedan tröttnade jag på det;) så mao har ja ett legacy coolt;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Legacy konton va då man fick betala för att få spela eller???

och dom andra är konton reggade när det blev ett free to play spel???

Man köpte spelet innan för 300kr och fick då allt som ingick. Sedan dess har HON gått igenom flera uppdateringar som coins, shoppen, free2play.

Så alla konton efter denna tid är nu f2p konton som inte har alla heroes tillgängliga.

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har för mig att man kan köpa alla befintliga heroes till ett free to play konto, har för mig det fanns en sådan tjänst då det gick över från betal --> f2p. Möjligt att det har slopats (om det nu ens har funnits). Men kanske värt att kolla upp.
Men om det tjänsten finns så är det som sagt de BEFINTLIGA heroesen, inte de som ligger i "early acsses" eller ska komma. De som finns just nu att spela för legacy account och sen får man sj införskaffa resterande.

Permalänk
Inaktiv

Jag har ett 1800 legacy konto om någon är sugen