Dator som rebootar när den känner för det

Permalänk
Medlem

Dator som rebootar när den känner för det

Köpte nyligen nytt moderkort, ny processor, nya minnen, ny cpufläkt.
ASUS A7V333, xp2000+, 256mb 333DDR och nån jäkla spire whisperrock blaha blaha blaha.
Iaf så när jag köpt grejerna och kopplat in allting, installerat win xp och allt man nu gör närman installerar om allt och allt funkar hur bra som helst. Sen när jag är mitt uppe i ett towerdefense i wc3 startar datorn om utan anledning.
Jag har kört 3dmark och pcmark(senaste versionerna såklart) både utan att kolla temperaturer och med temperatur koll.
max temp på processorn var i bägge testerna 46*C vilket ligger långt under gränserna för vad den tål och vad systemet ska varna för. Jag har ett 350W nätaggregat vilket också är merän tillräckligt. Jag fattar absolut ingenting nu och har tröttnat på alla dessa jävla omstarter. Om nån kan hjälpa mig så snällaför fan gör det ;)... har en polare som hade samma problem innan men han visste inte vad det var.
tack på förhand för all hjälp som jag kanske får

Visa signatur

weeeooo!

Permalänk
Medlem

Startar den om i annat än i wc3? I så fall skulle jag tippa på ett problem med nätagget. Att det står 350W på det betyder inte att det kan leverera det i alla lägen.

Är det bara wc3 så bråkar den troligen med något i systemet. Vad är lite svårt att säga.

Visa signatur

"The GauntMan knows he will win"

Permalänk
Medlem

Det är inte bara i wc3, trodde också att det hade med nätaggregatet att göra, ska nog köpa nytt. Hoppas bara att den inte startar om allt för mycket nu när man e på dh.

Visa signatur

weeeooo!