Permalänk

Spel maskinen

Välkommen Sweclokersmedlemmar och även icke medlemmar till mitt galleri

Har inte gjort nått galleri innan under dom 7åren som man har varit medlem.
Så nu var det dags, bättre sent än aldrig !

Chassi:fractal design define r2
Moderkort: Asus P7P55LX
Cpu: intels i3 processor beteckning 540, 3Ghz
Grafikort: Nvidia Geforce 260GTX O.C Edition
Ramminen: 6GB
hårdiskar: blandad kompot av ide och sata diskar.
Kylningsystem: 3st Nocturn fläktar 1st silverstone fläkt plus 1 industri anpassad ventilations fläkt 120mm drivs på 220v
Cpu kylning: Vatten/Antec Kühler H2O 620
Oprativ system: Tyvär Windows vista 32 bit Än så länge
Senaste invensteringen av komponenter i maskinen är grafikortet och vattenkylnings systemmet.

Spel maskinen

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Medlem

Varför använder du vista? D:

Permalänk
Medlem

vet du om att din dator har 6gig ram och att dit windows är 32bit och desutom vista...

med 32bit kan du max använda 3 gig ram cirka
med 64bit kan du som minst använda 4gig men högre ram mine

vista va nog inte de bästa o varför valde du just vista?
varför välja en så föråldrat grafikkort?
varför använder du ide blandat med sata? xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av zytexx:

Renskriver det du skrev då det är oläsligt och svårt att förstå.

Vet du om att din dator har 6gig ram och att du har 32bit Windows Vista.

Med 32bit är du begränsad till max 3,5gig ram.
Med 64bit kan du använda mer ram och kunna använda dina 6gig ram.

Vista är dåligt, byt till windows 7 eller 8 omgående. Edit, det står ju att TS ska byta.

Resterande frågor kan nog till och med jag svara på:

1. varför välja en så föråldrat grafikkort?
2. varför använder du ide blandat med sata? xD

Svar 1. För att spara pengar.
Svar 2. För TS hade hårddiskar sen tidigare som TS vill använda.

Permalänk

skrotnissen 9292 du "klever" du har förståt varför jag använder ide hårdiskarna. en iq poäng till dig.
Jag mycket väl förklara för skrotnisse att jag är arbetsökande hadde du varit lite mer uppmärksam mer än bara på stavfel så hadde du förståt det.
(Det står på min profil)
Jag är arbetsökande har ett hem att ta hand om ekonomiskt får det till att gå ihop sig. Jag är jävligt glad över dom prylarna jag har invensterat i när det finns ekonmiskt tillfälle till att.

Zytexx svar Ja vet det kan spela dom flesta spel jag behöver på dom 3gb i vista även om jag har 6gb tillgängligt så utnyttja jag inte alla kapacitet.
Vista 32 enkel anledning har giltig licens nyckel där av använder jag vista 32bit så länge.

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Medlem
Skrivet av GrymmeMannen:

skrotnissen 9292 du "klever" du har förståt varför jag använder ide hårdiskarna. en iq poäng till dig.
Jag mycket väl förklara för skrotnisse att jag är arbetsökande hadde du varit lite mer uppmärksam mer än bara på stavfel så hadde du förståt det.
(Det står på min profil)
Jag är arbetsökande har ett hem att ta hand om ekonomiskt får det till att gå ihop sig. Jag är jävligt glad över dom prylarna jag har invensterat i när det finns ekonmiskt tillfälle till att.

Zytexx svar Ja vet det kan spela dom flesta spel jag behöver på dom 3gb i vista även om jag har 6gb tillgängligt så utnyttja jag inte alla kapacitet.
Vista 32 enkel anledning har giltig licens nyckel där av använder jag vista 32bit så länge.

Vill bara påpeka att det inte var dina stavfel som jag störde mig på. Anyway, jag har inget att bidra här mer. lycka till

Permalänk

Okej får be om ursäkt för mitt missförstånd.
Samma här har gott vidare med andra projekt tack för visat intresse.

Visa signatur

Datorer är LIVET