Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannema:

Bläääh, hur kan ni ha med FIFA Manager 13, men inte Football Manager 13? Skäms Sweclockers!

Nämen, har några spel att se framemot, särskilt Football Manager 13

Även Borderlands 2 ska nog bli riktigt kul och MoH och COD:BO ska nog bli bra tidsfördriv. Dishonored ser också bra ut!

Jag menar det FM är tusen gånger bättre än Fifa Manager. Inte ens jämförbart.

Permalänk
Medlem

Vad är det för bild till artikeln?!

EDIT: Yuäck, såg det inte först men det är ju CoD Trodde det skulle vara en ny cool sci-fi shooter jag missat

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Medlem

MoP möjligtvis sista expansionen till WoW finns det något som styrker detta ? Hoppas verkligen att det är sista.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Angli:

MoP möjligtvis sista expansionen till WoW finns det något som styrker detta ? Hoppas verkligen att det är sista.

De har mycket mer story att använda. De kan dessutom skriva om storyn som dom gjort i Cataclysm.

Man vill ju hoppas de gör en bra expansion istället för att skita i de..

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

jag har förköpt 3 spel just nu legend of pegasus, dark souls och black ops 2. Säg va ni vill men bops 2 ser faktiskt lovande ut

Permalänk

Uppföljare, expansioner och portar är det spelindustrin kommer med. Jag trodde att det var jag som tappat spelllusten på senare år, men nej det är nog för att det kommer mestadels bara skit. Spelen som folk ivrigt väntar på är uppföljare till en tidigare storsäljare och om det är inte kommer en uppföljare så är det en remake vi matas med. Stort tapp i kreativitet.

Det enda undantaget i detta är Dark Souls, vilket iof också är en uppföljare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsf:

jag har förköpt 3 spel just nu legend of pegasus, dark souls och black ops 2. Säg va ni vill men bops 2 ser faktiskt lovande ut

Nej, CoD ser inte alls lovande ut längre.

Visa signatur

ASUS GeForce RTX 4080 TUF
Intel Core i5 13600K 3.5 GHz
Corsair 32GB DDR4 3600MHz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Kakmonstret vill ha ALLA KAKOR!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Väntar på Fifa och Football Manager, som varje år

Visa signatur

DR.DAC 2 DX | AKG K7XX / Ultrasone HFI-2400 / Alessandro MS1i

Permalänk
Medlem
Skrivet av pennywize:

Uppföljare, expansioner och portar är det spelindustrin kommer med.

[...]

Det enda undantaget i detta är Dark Souls, vilket iof också är en uppföljare.

Men alltså, Dark Souls är ju både en uppföljare och en 'portning'.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vart är strarcraft 2: hearts of the swarm??

Visa signatur

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.

Permalänk
Skrivet av gurkburk92:

Nej, CoD ser inte alls lovande ut längre.

Tycker själv att det ser mer lovande ut än tidigare spel, tycker det är bra att BO serien varierar lite mer än MW serien, där är det ju samma vapen och miljö i varje spel, black ops byter iaf tema lite. Gillar inte CoD serien längre, men tycker detta kan bli intressant faktiskt, synd bara att de inte bytt grafik alls, utan fortfarande har ful grafik med tråkigt omättade färger.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Loftberg:

Men alltså, Dark Souls är ju både en uppföljare och en 'portning'.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, ännu värre.

Permalänk

GW2 och nya XCOM *n33rd drool*

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X 12-Core | GPU: GeForce RTX 3080 | Moderkort: ROG STRIX X570-F GAMING
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB Ryzen@3600Mhz | CPU-Kylare: Noctua NH-D15
SSD: Samsung 970 EVO 1TB x 2 | Nätaggregat: ASUS ROG Thor 850W v2 | Chassi:NZXT H510 Elite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Tycker själv att det ser mer lovande ut än tidigare spel, tycker det är bra att BO serien varierar lite mer än MW serien, där är det ju samma vapen och miljö i varje spel, black ops byter iaf tema lite. Gillar inte CoD serien längre, men tycker detta kan bli intressant faktiskt, synd bara att de inte bytt grafik alls, utan fortfarande har ful grafik med tråkigt omättade färger.

Det är en gammal frisk fläkt..

Medal of honor warfighter äre som gäller om man vill ha någon form av "cod upplevelsen"(vilket man inte vill) i höst..

Battlefield expansionerna all the way!

Permalänk
Datavetare

Spelar i princip inte PC-spel längre, men om XCOM kommer bli lika bra som originalet så är det definitivt läge att avvara en rad timmar för detta spel.

Fireaxis söker faktiskt folk med Linux kunskap, tvivlar att XCOM kommer fungera på Linux, men om det gör det skulle det vara helt perfekt

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Skrivet av mOOpiTh:

2012 har inte kommit än 2011 är väl nyaste?

Blev själv osäker när jag hade skrivit det ^_^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Willez:

Det är en gammal frisk fläkt..

Medal of honor warfighter äre som gäller om man vill ha någon form av "cod upplevelsen"(vilket man inte vill) i höst..

Battlefield expansionerna all the way!

Ja, har alltid tyckt att MoH var mycket bättre än cod-serien, fattade aldrig varför den inte blev mer populär Jo, vi får se hur det blir med BF3 expansionerna, har ju inte varit någon jättehit i mina ögon, tycker fortfarande att de vanliga banorna är roligast för det mesta, även om conquest är rätt kul på B2K. Hoppas på att de andra expansionerna tar in något lite okontroversiellt som dino-survival, även om jag inte tror att det är speciellt sannolikt.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

CS:GO och CoD BO2, så är jag nöjd.

Permalänk
Medlem

Kommer det ingen framtida dystopi? Liknande Deus Ex eller Fallout? Jag trodde detta skulle bli på modet och blev otroligt glad när dessa kom.Men vad hände? Jag älskar ju de spelen.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem

Varför är inte Planetside II med i listan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Efta:

Varför är inte Planetside II med i listan?

Ej specifierat release datum.

Permalänk
Avstängd

Haha är de lowgravity? är dom i rymden kanske, varför flyger allt i slowmo tex lådorna dom kör omkull, objekt faller fortare till marken, en kontainer på flera 1000kg lär inte glida runt i luften.
långt ifrån realistisk fysik.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Hade älskat arma om kontrollerna inte va så satans klumpiga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannema:

Bläääh, hur kan ni ha med FIFA Manager 13, men inte Football Manager 13? Skäms Sweclockers!

Helt rätt, borde ta bort båda

Permalänk
Skrivet av joshoa:

Haha är de lowgravity? är dom i rymden kanske, varför flyger allt i slowmo tex lådorna dom kör omkull, objekt faller fortare till marken, en kontainer på flera 1000kg lär inte glida runt i luften.
långt ifrån realistisk fysik.

Han säger ju att fysiken inte är färdig en och att dom jobbar på det............

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JesperT:

Ok, nu kanske jag svarar på ett trolllinlägg, men har inget bättre för mig såhär på morgonkvisten

Slippa släpa med dator ? Visserligen, men då får du släpa med spelkonsolen istället.
Och skärm(i form av en tv) måste du ha även för att en konsol ska kunna användas.
Men visst, en konsol är i allmänhet mer mobil.

Visst är det jobbigt att bara gå till polaren, och sätta sig där och ta en av kontrollerna från bordet?
På konsol så kan du spela upp mot 4 st /konsol, vilket du inte kan på datorn.
Det enda du kan behöva ta med dig till polaren är eventuellt en egen kontroll om inte polaren har antalet kontroller så det räcker till alla.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Skrivet av jsf:

Hade älskat arma om kontrollerna inte va så satans klumpiga

Jaså? Jag tycker kontrollerna är helt okej. Hur vill du att de ska vara?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av joshoa:

Haha är de lowgravity? är dom i rymden kanske, varför flyger allt i slowmo tex lådorna dom kör omkull, objekt faller fortare till marken, en kontainer på flera 1000kg lär inte glida runt i luften.
långt ifrån realistisk fysik.

Är lätt fixat, och som han sa håller de fortfarande på med den. Värt att tänka på är ju också att denna video är ett år gammal

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

GW2
Dishonered
AC III
och möjligen FC3

och jag ska plugga dubbelt den här terminen. tamefan...

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W