Permalänk
Medlem

Need for Speed Hot Pursuit i Steam rean

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

Endless Space och Krater på steam för cirka en vecka sedan.

Permalänk
Medlem

Spec Ops: The Line

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd

Hej köpte TWO WORLDS II VELVET EDITION för 9.99 euro men vet inte hur mycket det blir i svenska kronor sammanlagt asså med bank avgifter o.s.v handlade med SEAT kortet VISA Ikano bank LOL.....
Någon som har bra koll på detta kanske???

Tack på förhand med svar snarast....
//RaBlack

Permalänk
Medlem

betalade precis för en månad wow, kill me now pls

Permalänk
Medlem

Betalade också precis för en månad WoW till.

Annars så är nog det senast köpta spelet Minecraft, följt av Diablo 3.

Funderar på att köpra CS:Source på steam för € 9,99, mest för att jag vill äga det.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

'From Dust för cirkus 3€ på steam-rean. Har dock inte lirat det en enda minut då när jag försökta starta det så har ju såklart Ubisoft någon jäklars DRM-skydd som kräver att man skapar ett speciellt användarkonto (som om inte steam-inloggning inte redan är nog).

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

'From Dust för cirkus 3€ på steam-rean. Har dock inte lirat det en enda minut då när jag försökta starta det så har ju såklart Ubisoft någon jäklars DRM-skydd som kräver att man skapar ett speciellt användarkonto (som om inte steam-inloggning inte redan är nog).

All form av DRM suger. Just Ubisoft har väl krävt extra eftersom det verkar vara så med flera spel. Jag köpte Anno 2070 och hann spela första kvällen, men dagen efter blev det inget spelande eftersom deras valideringsservrar gick ner över hela världen. Skitkul för oss betalande.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Senaste köpet för min del blev Tera: Collectors edition.
Får man se om det var värt pengarna.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

'From Dust för cirkus 3€ på steam-rean. Har dock inte lirat det en enda minut då när jag försökta starta det så har ju såklart Ubisoft någon jäklars DRM-skydd som kräver att man skapar ett speciellt användarkonto (som om inte steam-inloggning inte redan är nog).

Pröva att klicka på logga in en bra stund. Det brukar gå efter en sisådär 15-20 försök. Så fort du loggat inte kör du uPlay i offlineläge. Sunkigare skit än uPlay finns inte.

Permalänk
Medlem

Köpte just "the political machine 2012" för €5.59 på steam, släpps om 8 timmar. Man ska tydligen axla rollen som president i USA. Tänkte först testa att köra lite hårdare tag och se hur det funkar med att hålla proletariatet på mattan, mer polis och en lite tuffare politik helt enkelt. Sen ska jag försöka köra motsatsen med silkesvantar, bidrag och fria tyglar och se vad som funkar bäst.

Köpte förresten Trine 2 på rea för ett par euro för nån vecka sedan och körde det med en polare, det kan rekommenderas skarpt och tog över 10 timmar att spela igenom vilket får anses rätt bra, spec för ett indie-spel. Ett av de snyggaste och mer polerade spelen jag kört på länge. Tyvärr har det gått upp till €12.99 nu så det är lite saftigt kanske, men håll utkik nästa rea.

Visa signatur

Data: Corsair 5000D Airflow + B650 Aorus Elite AX + AMD 7800X3D + Gigabyte 4080 Super + 64GB Kingston + 2TB Crucial T700 + 850W Seasonic Focus GX
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Inaktiv

Orcs Must Die 2, äntligen Orcslakt i coop! Lika kul som ettan fast bättre med coop!

Permalänk

Diablo 3 tyvärr..

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk

Touhou 11

Permalänk
Medlem

Path of Exiles om det räknas, annars Diablo 3.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Max Payne 3 vid release!

Visa signatur

Moderkort: ASUS Prime B650M-A CPU: Ryzen 7 7800X3D CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 4090 GAMING X SLIM RAM: 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000 mhz Nätagg: MSI MAG A850GL Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mantus:

Age of conan i lördags
sen Hellgate london förra månaden

Hur är det med hellgate: london nu för toden?

Köpte det vid release om jag inte missminner mig. Det var dock en jädrans massa år sedan.

Jag vet att jag tyckte om spelet men undra om det blev sommar och att jag aldrig tog upp spelet igen efter det.

Permalänk
Medlem

Har fått upp lite spelsug igen, efter att inte ha spelat något på flera år.
Mest pga riktigt sunkig gammal sopdator.
Har lite nyare grejer nu så har börjat lira lite igen.

De senaste jag köpte var CS:Source och så Borderlands. Alltid gillat CS men tycker grafiken är lite tråkig. Bra känsla i CS:S också tycker jag.
Borderlands är ett riktigt härligt spel. Stämningsfullt och engagerande. Inte varit mycket för RPG annars men detta tilltalar mig verkligen.

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Peter77:

Har fått upp lite spelsug igen, efter att inte ha spelat något på flera år.
Mest pga riktigt sunkig gammal sopdator.
Har lite nyare grejer nu så har börjat lira lite igen.

De senaste jag köpte var CS:Source och så Borderlands. Alltid gillat CS men tycker grafiken är lite tråkig. Bra känsla i CS:S också tycker jag.
Borderlands är ett riktigt härligt spel. Stämningsfullt och engagerande. Inte varit mycket för RPG annars men detta tilltalar mig verkligen.

Borderlands är/var otroligt kul. Står just nu i valet och kvalet om jag ska förköpa Borderlands 2, bra tyckte jag ettan var. Tyvärr är uppföljare allt för ofta inte lika bra vilket får mig att tveka.

Håller förresten på och rotar i mina Plextor-gömmor för att avyttra lite, var det inte med dig jag diskuterade sådant tidigare?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Anno 2070 ganska roligt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Arma II CO

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk

Diablo III. Ända spelet jag köpt på 2 år tror jag.

Visa signatur

• 2080ti
• 9600k

Permalänk
Medlem

Bokning utav Darksiders 2 samt Dark souls på greenmangaming, totalt ca 480 spänn för båda steam keys! Länktar speciellt efter den sistnämnda ska släppas.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

Homefront och crysis 2 köptes på gamestop någon vecka sedan för ynka 99kr tillsammans!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick hem Max Payne 3 igår och väntar på 1953-KGB Unleashed.

Visa signatur

I'm not crazy, I'm just no mainstreamer.

Permalänk
Medlem

Arma 2: CO

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 Prepurchase : ) Hoppas det blir åtminstone ett till stresstest, kommer inte kunna hålla mig till 25e

Visa signatur

ASUS Strix 980Ti, i5 6600k, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Absolut senaste är commander keen på steam för typ bara en tia, minns man lirade det som knatte så var bara tvungen att köpa det, och även darksiders 1 för endast 25 spänn via GMG för en andra genomspelning i väntan på 2an.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om det räknas som spel men, Skyrim DLC: Dawnguard