Handla från G2Play

Permalänk
Medlem

Handla från G2Play

Hejsan!

Jag har tänkt att köpa Sleeping dogs från G2play och jag har ett Mastercard som man kan handla på internet med.
Det jag undrar är hur betalningen går till? Jag har fyllt i namn, adress, land osv men inget kortnummer.
Hur kommer själva kostnaden till mig? Detta är sista sidan innan man beställer.
http://www.fuskbugg.se/dl/ERVFTR

Permalänk
Medlem

Om du handlar via kortet och inte fyller i kortnummer så kommer ju inte betalningen gå igenom?

Permalänk

jag har handlat från de tidigare. helt okey och bra

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem

Jag har också handlat där, helt ok. Men jag handlade med Paysafecard

Permalänk

Det finns en jättestor knapp "how to pay" i top menu på sidan.
http://www.g2play.net/store/payments.php
Du kommer att skriva i ditt kortnr. när du kommit till paypals sida, du behöver inget paypal går att göra utan ett konte, står all info du behöver innan du hamnar på paypals sida.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk

Change Payment method, välj betala med kort? Du kan se Change Payment method i ditt eget screenshot.

Permalänk
Medlem

Handlat flera spel från dem. De är snabba och bra, inte haft problem än så länge. Enda var att de blev misstänksamma när jag köpte spel för 1200kr (innan rabatt så det faktiska priset var runt 600kr) och jag fick skicka in en bild av mitt ID-kort och en kod de gav mig med personnumret överstruket. Just att de faktiskt blev misstänksamma tycker jag är bra, de är faktiskt intresserade av mitt kreditkorts säkerhet.

Det tar normalt bara några minuter efter betalning innan man får koden på mailen.

Permalänk
Medlem

Jag instämmer att sidan är riktigt bra. Relativt billiga priser och extremt snabb service. jag köpte faktist Sleeping Dogs av de för 2 dagar sedan.

Permalänk
Medlem

Kan bara tala varmt om g2play.net. Köpt 6-7 spel där genom åren inte några problem alls. Sen att de har ett bonus system, där du får poäng vid all köp som sedan kan lösas in för en rätt fin rabatt är ju inte fel heller. Har för mig att de har PayPal som betalningalternativ med, vilket ju är helt säkert.

Permalänk
Medlem

det var ett tag sen men jag har handlat från dom en 6-7 gånger och det har funkat bra alla utom en gång. Då köpte jag en kaspersky nyckel som slutade funka efter tre månader. Dom brukar dock byta ut nycklar som inte funkar utan tjaffs men det hade redan strulat med leveransen så jag orkade inte kontakta dom igen.

Allt annat har fungerat kanon och fungerar fortfarande (första spelet inhandlades för kanske en 3 år sedan). Tror du kan betala med paypal

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |