Permalänk
Medlem

Jobba hemifrån har sina fördelar Snyggt!

Permalänk

285.79
PhysX 9.11.0621
Mod 1.055ff

Kika här:
http://www.ngohq.com/graphic-cards/17706-hybrid-physx-mod-v1-...[/QUOTE]

285.79 vill inte installera

Permalänk
Skrivet av doomer:

Jobba hemifrån har sina fördelar Snyggt!

Jajamen, nu måste man bara ha en skön kontorsstol. Någon som har rekommendationer? Helst inte över 2k.

Skrivet av kstalberg:

285.79 vill inte installera :([/QUOTE]

Får nog ge mig lite mer info om jag ska hjälpa dig

Permalänk

Har ett 7970 och ett 640. När ja trycker på installera så står de att det, denna grafikdrivrutin kunde inte hitta kompatibel grafikmaskinvara 285.79. När ja söker på nvidia efter driv så finns de bara 30x.xx

Permalänk
Skrivet av kstalberg:

Har ett 7970 och ett 640. När ja trycker på installera så står de att det, denna grafikdrivrutin kunde inte hitta kompatibel grafikmaskinvara 285.79. När ja söker på nvidia efter driv så finns de bara 30x.xx

Se nedan.

Permalänk
Skrivet av sarresarre24:

Testa den nyare. Du kan även uppdatera physX men modden måste alltid köras efteråt.

Okej ska testa. Blir de mycket fps drops testa förut på mirrors edge fick 10 fps

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av sarresarre24:

Jajamen, nu måste man bara ha en skön kontorsstol. Någon som har rekommendationer? Helst inte över 2k.

IKEAs Markus bra, om du tycker Kinnarps är för dyra.

För övrigt har du en riktigt schysst "man cave"

Permalänk
Skrivet av nmc:

IKEAs Markus bra, om du tycker Kinnarps är för dyra.

För övrigt har du en riktigt schysst "man cave"

Oki, jo man har ju sneglat lite på den. Stol är ju inte helt enkelt då man måste sitta in dem lite.
Testat den själv?

Tackar btw

Permalänk
Medlem
Skrivet av sarresarre24:

Oki, jo man har ju sneglat lite på den. Stol är ju inte helt enkelt då man måste sitta in dem lite.
Testat den själv?

Tackar btw

Min bror har den och jag sitter bekvämt i den utan några referenser, och ska jag köpa ny stol blir det definitivt en sådan. Har du tagit upp stolfrågan med arbetsgivaren, de kanske kan sponsra lite?

Permalänk
Skrivet av nmc:

Min bror har den och jag sitter bekvämt i den utan några referenser, och ska jag köpa ny stol blir det definitivt en sådan. Har du tagit upp stolfrågan med arbetsgivaren, de kanske kan sponsra lite?

Njae. De blev väl lagom nöjda när jag nämnde att jag skulle flytta så jag är tacksam att de låter mig jobba hemifrån överhuvudtaget. Börjar jag kräva diverse saker så kanske de tänker om
Får nog bli en Markus!

Permalänk

Fick de att funka tillslut. Tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem

Fan va najs!
Inte för att dra ner på ditt extrema arbete men är inte hörlurar optimalt för detta?
Tänker att det blir lite högljudd om alla spelar upp nån favvo-låt eller spelar samtidigt?

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Skrivet av kstalberg:

Fick de att funka tillslut. Tack för hjälpen.

Kul, inga problem.

Skrivet av Galarix:

Fan va najs!
Inte för att dra ner på ditt extrema arbete men är inte hörlurar optimalt för detta?
Tänker att det blir lite högljudd om alla spelar upp nån favvo-låt eller spelar samtidigt?

Det har jag tänkt på Vid varje plats sitter 3.5mm ingångar för hörlurar.

Permalänk

Väldigt snyggt! Vill också ha det så Kan du inte lägga upp mer bilder? Det VA väldigt intressant!

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

10!

Mycket snyggt! 9/10, -1 då du inte investerat i en spendrups/valfritt ölmärke till kyl .

Får man fråga vad du jobbar med?

Permalänk
Snusfri

Snajdigt värre

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av jakob.ee.:

Väldigt snyggt! Vill också ha det så Kan du inte lägga upp mer bilder? Det VA väldigt intressant!

Jo jag kan fixa lite fler bilder, de blev lite mörka.

Skrivet av gossen83:

Mycket snyggt! 9/10, -1 då du inte investerat i en spendrups/valfritt ölmärke till kyl .

Får man fråga vad du jobbar med?

Helt godkänd anledning att dra av en poäng Kanske kan återfå den om jag tar en bild innan lan när den är smockfylld med öl, ölkorv och jäger

Jag installerar/konfigurerar i kort en tilläggsmodul till affärssystem.

Skrivet av EpicBoobs:

Snajdigt värre

Nördigt värre brukar de flesta säga Lite mer tacksamt att lägga upp det på Sweclockers.

Permalänk
Skrivet av sarresarre24:

Jo jag kan fixa lite fler bilder, de blev lite mörka.

Okej.. Bra

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

Häftigt rum! Grymt arbete!

Permalänk
Medlem

Riktigt sjysst! Varför har ingen av mina vänner en så sjysst uppsättning datorer? Eller ens en öl-kyl för den delen...

10/10!

Visa signatur

3600X + NH-D15 | 32GB DDR4 | MSI 1080Ti Gaming X | MSI X570 MPG | FOCUS GX 750W | MP600 2TB | Define 7 White

Permalänk
Skrivet av moerken:

Häftigt rum! Grymt arbete!

Tackar!

Skrivet av PeeWee90:

Riktigt sjysst! Varför har ingen av mina vänner en så sjysst uppsättning datorer? Eller ens en öl-kyl för den delen...

10/10!

Hehe, du får väl ta tag i saken och börja modda nåt rum för ändamålet

Permalänk
Medlem

Det är på grund utav sånt här som man vill flytta tillbaka till en liten ort igen så man har råd att köpa villa och ha massor av plats för att göra liknande projekt!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Riktigt tungt alltså! : )

Visa signatur

Everybody makes mistakes once in a while. The trick is learning to live with it.

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Det är på grund utav sånt här som man vill flytta tillbaka till en liten ort igen så man har råd att köpa villa och ha massor av plats för att göra liknande projekt!

Hehe, precis vad jag gjort

Skrivet av couragejao:

Riktigt tungt alltså! : )

Tackar

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt 5/5

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Pluspoäng för Sun-racket! SunRack900 är riktigt feta. Speciellt om man har 2 eller 4st PDU:er. Det jag sålde hadde 2st PDUer och var lite buckligt/nött. Men annars helt ok!

Sakner det redan

Permalänk
Skrivet av tjobbo:

Riktigt coolt 5/5

Yay Tack.

Skrivet av rmd:

Pluspoäng för Sun-racket! SunRack900 är riktigt feta. Speciellt om man har 2 eller 4st PDU:er. Det jag sålde hadde 2st PDUer och var lite buckligt/nött. Men annars helt ok!

Sakner det redan

Japp, mitt är också lite tillknöcklat men det bara osar kvalite om racket. Måste ju väga 200kg. Sitter 4 PDU:er i detta.

Permalänk
Medlem

Ta mig, jävligt seriöst gjort och det är i mina ögon alltid trevlig och beundrande.

Hade vart skoj att få lite bättre bilder på rackskåpet än ett 90" lutande Hur är allt draget? tänker på DVI/VGA t-bord etc?

5/5 du hade fått 6/5 om du fixat sladdarna bakom rackskåpet på ett bättre/snyggare sätt, men jag antar att det förmodligen är ett mindre viktigt projekt!

Permalänk

Det kommer lite fler bilder inom kort när väggen bakom racket är klart, uttag för allting och självklart sitter kablarna snyggt
Allting är förlängningskablar. De längsta blev 15 meter. Inga problem förutom USB som kördes med aktiv kabel.

Varje "arbetsplats" har 3x3.5mm, 2xUSB, HDMI. Alla datorer slås på separat via Wake-On-Lan samt att de har separat el som går från slavkontakter. Alltså, är inte datorn till resp plats på så är högtalare och skärm avstängda = inte massa standbyförbrukning.

Tack för de goa kommentarerna. Återkommer med uppdatering. En viss loot chest måste upp på en hylla först innan jag tar nya bilder