intellimouse 3.0 satan va kass glid...

Permalänk
Medlem

intellimouse 3.0 satan va kass glid...

hur ska ja få min intellimouse 3.0 att glida bra?
det är som att dra tejp med klistret neråt mot ett bord
och jag har inte råd att punga ut med en func matta eller nått

ja har testat tejp men det slits ju så fort
jag har en Dell musmatta som man fick till nya datorer
(inte min matta en kompis, vill ju inte att folk ska tro att man använder Dell )

Permalänk

Cutting board...

Prova köra på en vanlig nylon-skärbräda, det gör jag och det funkar utmärkt. Provade att använda en vanlig musmatta efter det men det kändes som att musen var klistrad mot mattan!

Visa signatur

P4 2.4GHz - Abit IT7 Max2 XP v2 - 512Mb Kingston DDR - 120Gb Seagate Barracuda V - Sony E400.

Permalänk

ratpad kostar 150 på db.com

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oC MasteR Jay
ratpad kostar 150 på db.com

plus frakt så är du uppe i nästan 300.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

jag köpte en func till min ms3.0
glider jäklar..
får knapt stopp på den...

men min tygmatta funkade bra den med.

Visa signatur
Permalänk

Jag har en intellimouse 3.0, men jag e så stark så jag behöver ingen specialmatta. Det är mitt tips....styrketräna. :]

Visa signatur

gfxh

Permalänk
Medlem

En bra billig musmatta hittas på Dustin och heter Hama musmatta kostar 49 kronor. Finns olika motiv. Jag köpte en sådan till min optiska Microsoft och funkar jättebra. Glider på bra. Den bästa av allt som jag har testat. Har förstås inte testat Func eller dom andra dyra. Dessutom "förstör" den ju glidytorna. Hamas musmattor är vänligare och dom är tunna. Rekommenderas!!!

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

jag säger bara d.... Inhandla en Logitech MX500 istället den äger med sina 8 knappar och sin sköna form!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Ny sign på G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av din__pappa
Jag har en intellimouse 3.0, men jag e så stark så jag behöver ingen specialmatta. Det är mitt tips....styrketräna. :]

HAHAHAHA :DDUDE

Visa signatur

I Dell 8200, p4 1.8, 1024rdr pc800, g3ti500, HD: WD120+IBM40, Philips DVD+RW, LG CD-R/RW(Internet: 10mbits/s)
II Thermaltake XaserIIA6000A Plus+window, p4 2.53, 512rdr pc1066, Gainward gf4Ti4600, WD120se.

Permalänk

Jag säger bara det.....dagens ungdom. Det är inget krut i dom.

Visa signatur

gfxh

Permalänk
Hedersmedlem

Finns 3 mer eller mindre billiga/bra sätt:

1. Köp mouseskatez för dyra pengar och släng på

2. Köp en bättre musmatta

3. Ghett0 metoden, funkar utmärkt: Släng på lite sådan där genomskinlig tejp under glidkuddarna så ska du nog se att det går bättre Gratis, btw..

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading