Permalänk
Medlem

XBOX 360 WIRELESS RECEIVER FOR WINDOWS

Hej!

Vill införskaffa en Xbox360 Wireless Gaming Receiver for Windows, någon som har erfarenhet av dessa? Det finns endast tredjepart numera eftersom Microsoft har slutat tillverka dem och jag undrar hur kvaliten är på dessa. Är det märkbar fördröjning? Fungerar dem bra? Någon som vet?

Permalänk
Medlem

Fungerar bra gör dom. Men inte den bästa byggkvaliteten. Kan hända att dom börjar glappa om man inte är försiktig med dom.
Jag tror du kan få med en original om du köper ett paket med dosa och receiver från microsoft. Men då blir det ju mycket dyrare.

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av LAMeduck:

Hej!

Vill införskaffa en Xbox360 Wireless Gaming Receiver for Windows, någon som har erfarenhet av dessa? Det finns endast tredjepart numera eftersom Microsoft har slutat tillverka dem och jag undrar hur kvaliten är på dessa. Är det märkbar fördröjning? Fungerar dem bra? Någon som vet?

Har själv testat med dessa, fungerar som om man körde på sladd, smidiga. Tog lite tid att få till drivrutinerna med efter det flöt det.

Visa signatur

NZXT Phantom 410 (Vit) | i5 3570k@4.2GHz | Asus P8Z77-V LE | Corsair Vengeance LP 1600MHz 16GB | Gigabyte GTX 670 Windforce OC @1GHz | Seagate 600 480GB | Corsair HX750 | Cooler Master 212 Evo

Permalänk
Skrivet av LAMeduck:

Hej!

Funkar fin fint jag köpte mitt från kina. Första fungerade inte alls men då mejlade jag dem och fick en ny som fungerar utmärkt

Permalänk
Medlem

Själv har jag den här: http://dx.com/p/designer-s-pc-wireless-gaming-receiver-for-xb...

Det fungerar perfekt när man sitter framför TVn och spelar exempelvis Fallout 3. Kan dock inte kommentera på hur det fungerar med FPS-spel.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.