Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av proxies:

stiligt det är det snyggaste hembygge jag har sätt

Skrivet av EW200:

Fyfan vad grymt!!

Skrivet av Globster:

fan vilken fin dator

Skrivet av mickwald:

Kollade i princip enbart på dem senaste bilderna.. ser ingen neon vilket isf är bra. In any case.. det jag kom hit för att säga var bara "WOW", inte waow eller nåt annat.. WOW. Grymt jobb med färgschema etc, lite svartsleevade strömkablar till grafikkortet med 2 rödsleevade passar in perfekt med resten och helhetsintrycket är "nothing short of" fenomenalt.

Tack grabbar. Mickwald, kul att du gillar det och inte sa waow eller något annat, utan WOW.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! Tror att många har blivit inspirerade av detta projekt

Permalänk

Riktigt snyggt!

Får även en känsla av att moderkortet sitter uppochner ? o_O

Visa signatur

Felstavningar skylles på alkohol, droger, sex och tangentbord.

Permalänk

Var köpte du sleevsarna?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av fabbelucious:

Var köpte du sleevsarna?

Mdpc-x.com

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

fin dator 5p poäng från mig.
vad använder du alla hårddiskar till ?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av filippoh94:

fin dator 5p poäng från mig.
vad använder du alla hårddiskar till ?

Tack så mycket! Tja, det var väl till en hel del. De har brunnit nu så sitter 240GB, förvisso med 1GB/s hastighet men ändå i minsta laget. Saknar mina HDDs

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

sjukt snyggt och väldigt overkill. men du lär nog inte ha ett problem med temperaturen när du överklockar.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk

riktigt nice! men vad ska du ha den blå:a fläkten någon stans?

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakob.ee.:

riktigt nice! men vad ska du ha den blå:a fläkten någon stans?

haha ni är ju för jobbiga.

Permalänk
Skrivet av matlo:

haha ni är ju för jobbiga.

Asså skojja..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk

Snyggaste jag sett i hela mitt liv!
100p om man fick...

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem

fin fint

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

På den näst sista och fjärde sista bilden ser den inre slangen från radiatorn lite ihopveckad ut, kanske borde ses över? Även länken mellan CPU-block och mobo ser lite skev ut, men nu letar jag bara fel! I övrigt ett kanonfint bygge!

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk
Medlem

Gött bygge!

Permalänk
Avstängd

Snyggt var det verkligen.

Visa signatur

I7 8700k
MSI RTX 2080Ti
Corsair 16GB LPX DDR4 8X2
Fractal Design Define C
Nick: Saman1820

Permalänk
Hedersmedlem

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram gallerier som vi minns genom tiderna. Detta är ett av gallerierna vi väljer att lyfta på framsidan idag. @Hannes

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Proffsmoddare

Vart tog sack vägen? @Hannes

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Ooh gamla minnen väcks till liv! Minns att man bevakade detta bygge flitigt när det var igång 😍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* 🖥️ i9 9900K - ASUS PRIME Z370-A II - 16GB - RTX 2070 - 32" Samsung G7
* ⌨️ Ducky One 2 Mini 60% | 🖱️ Corsair Scimitar | 🎧 HyperX Cloud II
* 📱 iPhone 12 Mini | ⌚ Apple Watch SE 44mm

Permalänk
Proffsmoddare

Hej och tack Swec och alla andra för det här uppmärksammandet ❤️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Ser bra ut än idag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ʜᴀʟᴏɢᴇɴ - ᴜ ɢᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ
0:32 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▅▆▇ 100%

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av RyanGosling:

Ser bra ut än idag

Skickades från m.sweclockers.com

Vissa grejer är helt klart tidlösa!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Proffsmoddare

Proffsmoddare och söt

@C4B12: 🖕

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Wow, är den från 2012?
Alltså kolla på andra album från då och jämför med denna, helt ärligt trodde jag det var ett "icke RGB"-bygge från detta året, även om jag inte kände igen namnet på GPUn.
Sjukt snyggt, hade lätt kunnat ha idag om man bara bytt ut innehållet i den.

(Kollade alltså bara på bilderna, inte på specsen. Då hade jag såklart förstått att den var gammal)

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Jonhed:

Wow, är den från 2012?
Alltså kolla på andra album från då och jämför med denna, helt ärligt trodde jag det var ett "icke RGB"-bygge från detta året, även om jag inte kände igen namnet på GPUn.
Sjukt snyggt, hade lätt kunnat ha idag om man bara bytt ut innehållet i den.

(Kollade alltså bara på bilderna, inte på specsen. Då hade jag såklart förstått att den var gammal)

2010, men vem räknar. 😅
Tack så mycket ❤️

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

Still one of my favourites, and one that I admired even before I started modding.

You should get back into modding mate. Stop this nonesense with modifying cars..

<3

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MetallicAcid:

Still one of my favourites, and one that I admired even before I started modding.

You should get back into modding mate. Stop this nonesense with modifying cars..

<3

Thank you for making me feel old

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Hannes:

Thank you for making me feel old

You are very welcome my gubbe