Enermax Magma + Modifikationer @ CL[M]EAN-MACHINE

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

JO Eller rött!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

JO Eller rött!

Nä, men har inte datorn kvar längre. Theory kommer att bli puderlackad svart innuti. Hoppas det duger. ;>

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

var kan man köpa Enermax fläkten ? grymt sugen på en sådan i min dator

Permalänk
Medlem

Tja vad kan man säga Mvg+ bara

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk

Gött bygge! Men de hade varit full pott om du satt något galler, plåt liknande sak där nere vid hårddiskarna, gillade inte de alls Kanske till och med hela under sidan vid nätagget o där. Eller om du vill visa dom kablarna så sätt något vid hårddiskarna iaf.
4p tills vidare

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem

Extremt snyggt, undrar bara var pengarna kommer ifrån till alla swec 50k byggen? är det sponsring eller bara rika föräldrar?

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mordrana:

Extremt snyggt, undrar bara var pengarna kommer ifrån till alla swec 50k byggen? är det sponsring eller bara rika föräldrar?

25k var den nog värd, max 30 i nyköpspris. Fläktarna var sponsring, resten betalade min arbetsgivare indirekt i form av min lön. Sålde den här i delar och byggde en liten vattenkyld dator med lite mer spons och håller nu på med en 25k+ helsponsrad dator. Får väl säga att min silvertunga och egenskap som byggare betalat den.

Mina föräldrar är sjuksyster och lastbilschaffis så jag kommer från en medelklass familj i förorten till en stad på 15000 människor. Talar inte för alla men det finns dem som faktiskt gör rätt för sig och som unnar sig något extra när staten, hyresvärden, sambon och diverse tjänster fått sin del av kakan. Jag tjänar väl en 8000kr efter skatt eftersom att jag bara hinner jobba ca 40-50% nu när jag studerar heltid på högskolan.

Kul att du gillar mitt bygge, var mitt första "projekt".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Fan va man blir avis....Snygg som bara den

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

satan va snyggt!!!! 5/5

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Geforce9500gt:

Fan va man blir avis....Snygg som bara den

Skrivet av evulme:

satan va snyggt!!!! 5/5

Tack tack.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Mycket fint bygge, plus i kanten för de vältagna bilderna.

Visa signatur

/H

Permalänk
Medlem

Asså... Om du trötnar på den kan jag ta den

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ploj:

Mycket fint bygge, plus i kanten för de vältagna bilderna.

Tack

Skrivet av fridh96:

Asså... Om du trötnar på den kan jag ta den

Det var över ett år sedan som jag skrotade den.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Den snygggaste jag sätt

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Kariobario8867:

Den snygggaste jag sätt

Tack för den! Jag skulle kunna göra den bättre nu. Den här är den första jag gjorde.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

fy sjutton vad snyggt!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Xaviez:

fy sjutton vad snyggt!

Man tackar. Kul att gamla bygget fortfarande står sig.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Grymt snyggt!!

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem

Om jag var du skulle jag ramat in den och hängt upp den på väggen

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av RaxXeZ:

Om jag var du skulle jag ramat in den och hängt upp den på väggen

Självgod som jag är så hade jag faktiskt tänkt att slänga upp en hylla över skärmarna där jag kunde ha både den jag använder och de jag håller på mig. Som en showcase. Hyllorna är på plats men jag tror inte sambon håller med om vad som ska vara där.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Porr, det är vad det är!

Permalänk
Medlem

Top 3 av allt jag sett på sidan!

Visa signatur

NZXT H2 | i5 2500K | Corsair H50 Kylare | GTX 570 | Asus Sabertooth P67 | Corsair HX 850W | Corsair 8GB Vengeance

Permalänk
Medlem

Grymt snygg! Hur mycket kostade de att göra en såhär pärla;)?

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Proffsmoddare

Cirkus 25k gick det nog på tillslut.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

WOW! Men du fick en riktigt snygg dator;)

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Proffsmoddare

Nja. Kunde ha varit mycket bättre. Men för att vara nästan två år gammal så var den helt okej.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

stiligt det är det snyggaste hembygge jag har sätt

Permalänk
Medlem

Fyfan vad grymt!!

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

fan vilken fin dator

Permalänk
Medlem

Kollade i princip enbart på dem senaste bilderna.. ser ingen neon vilket isf är bra. In any case.. det jag kom hit för att säga var bara "WOW", inte waow eller nåt annat.. WOW. Grymt jobb med färgschema etc, lite svartsleevade strömkablar till grafikkortet med 2 rödsleevade passar in perfekt med resten och helhetsintrycket är "nothing short of" fenomenalt.

Visa signatur

Intel 6700k @ stock || Noctua NH-U14s || ASUS R9 290X DCII || MSI Z170-A Pro || Corsair V LPX 3000MHz CL15 2x8GB || Corsair AX850 || Intel 535 240GB (OS+spel) || Samsung 860 EVO 500GB