Permalänk

Sjukt bra THQ deal!

Hej!
Såg detta precis..
https://www.humblebundle.com/
1 dag några timmar kvar!

betala vad du vill för:
Darksiders, Red Faction: Armageddon, Metro 2033, Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts, and Company of Heroes: Tales of Valor

Dvs du kan få dem alla via steam för 1 USD..
Men om du betalar över vad snittet av personer gör ( just nu 5 USD) får du även dessa spel:

Red Faction: Armageddon Path to War DLC, Titan Quest, Warhammer 40,000: Dawn of War Game of the Year Edition and the extraordinary Saints Row: The Third!

Betalade precis 7USD (49kr) och fick allihoppa.......

Get em

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Jepps, köpte det. Även om jag inte har någon dator än.

Permalänk
Medlem

Faaaaaaaast så finns det ju redan en tråd om det.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Faaaaaaaast så finns det ju redan en tråd om det.

Oops, ville mest bara få ut att det fanns, menade inte att skapa en tråd som redan fanns

THQ behöver ju pengarna med

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Faaaaaaaast så finns det ju redan en tråd om det.

EN??
Pffft

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Finns ju trådar i massor, t.om nyhet.
http://www.sweclockers.com/nyhet/16212-humble-bundle-satsar-p...
Tror också de pratade om det i en fredagspanel eller podcast.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Finns ju trådar i massor, t.om nyhet.
http://www.sweclockers.com/nyhet/16212-humble-bundle-satsar-p...
Tror också de pratade om det i en fredagspanel eller podcast.

Jahap ja, då lär ju alla i hela världen känn till det då precis alla kollar på deras podcast/nyheter?

Ursäkta om jag försökte hjälpa rädda THQ från konkurs samt ge upplysningen om billiga spel till allmänheten?

appråpå detta med billiga spel, någon som vill ha min nyckel för SR3, Titan Quest och Warhammer 40k Dawn of War? PM tack.

EDIT alla spel gick till Viceroy Have fun

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Går det dåligt för THQ? Jag skänkte 100% till välgörande ändamål.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viceroy:

Går det dåligt för THQ? Jag skänkte 100% till välgörande ändamål.

THQ gör detta för att undvika konkurs.. det har gått rejält dåligt för dom en längre tid ;Z Massa nedskärningar osv osv

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

THQ gör detta för att undvika konkurs.. det har gått rejält dåligt för dom en längre tid ;Z Massa nedskärningar osv osv

Okej, trist att höra! Då ska de garanterat få mer pengar av mig nästa gång.

Permalänk
Skrivet av Viceroy:

Går det dåligt för THQ? Jag skänkte 100% till välgörande ändamål.

Det går väldigt dåligt för THQ, även fast jag hade de flesta spelen så gav jag 100 $ 100% till THQ

Permalänk
Skrivet av Viceroy:

Går det dåligt för THQ? Jag skänkte 100% till välgörande ändamål.

Jo, det går lite knackigt för THQ, Darksiders II sålde inte alls så bra.. Company of Heroes 2 skjuts up och de letar efter mer pengar för att kunna utveckla spelet färdigt.

finns massor av nyheter om det

Höjde mitt bud till 10$ kanske inte är jätte mycket för ett företag, men om jag höjer normalen så kommer ju andra betala mer

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Jag är verkligen dåligt uppdaterad med vad som händer på spelfronten. Jag tappade lite intresse för spel efter PlayStation (1), men har börjat spela mer PC:n istället.

PS. Tack för nycklarna Plasmatic!

Permalänk
Medlem

När man ser va ni andra ger skäms jag nästan 6 dollar på den till mig och 2 gifts á 1 dollar Men man ger väl det man har råd med för tillfället och det är väl bättre än att jag inte köpt nåt alls

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av Viceroy:

Jag är verkligen dåligt uppdaterad med vad som händer på spelfronten. Jag tappade lite intresse för spel efter PlayStation (1), men har börjat spela mer PC:n istället.

PS. Tack för nycklarna Plasmatic!

tips är att kolla på Totalbiscuit på Youtube, han har segment där han går igenom spelnyheter och sånt

http://www.youtube.com/watch?v=rJKi2KfsUo0&feature=g-user-u

Olikt många andra kollar han faktiskt upp skiten med

Skrivet av azmodan:

När man ser va ni andra ger skäms jag nästan 6 dollar på den till mig och 2 gifts á 1 dollar Men man ger väl det man har råd med för tillfället och det är väl bättre än att jag inte köpt nåt alls

Svårt att ge mer än man har råd med

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Awesome. Hade jag ingen som helst aning om. Tack för tipset!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Finns ju flera redan!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.