Rösta om SweClockers jullogga 2012!

Permalänk

Longplays logotyp var ju suverän! Ser sjukt snygg ut på screenshoten.

Permalänk

6:an syns bäst samt ser mycket bra ut ! La min röst på den iaf

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Skrivet av Pepsifree:

Jag hade tankt rosta pa din logga faktiskt :/

+1

Hursomhelst så står det mellan 3:an och 6:an för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HelGo:

Fan kom inte ens med på top 9 sjukt besviken :S

Kanske så måste den kunna "smälta/fadea" in i bakgrunden? Jag skulle annars röstat på ditt bidrag, riktigt bra jobb!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Nummer 7 är överlägset snyggast. Clean men snöig ändå. Mycket trevligt.

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem

3 lätt!

Visa signatur

Asus Sabertooth Z77 | Corsair XMS3 Vengeance 1600mhz 2x8GB | i7 3770K | Asus Geforce Gtx 680 DirectCU II | CM Hyper Evo 212 | Corsair Carbide 500r | Antec HCG 620W Modular | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacRyhage:

Kanske så måste den kunna "smälta/fadea" in i bakgrunden? Jag skulle annars röstat på ditt bidrag, riktigt bra jobb!

Ja kan vara ngt sådant, den fadear från transparent dock, kanske inte tillräckligt.
Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

6 är väldigt trevlig

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk

Bidrag 8 passar uppenbarligen bäst ihop med sidans befintliga design, synd att folk inte ser det.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk

Tackar ödmjukast för att ni valt mig till top 9!
personligen är jag väldigt förtjust i #4 och #7, Jäkligt fint jobbat!
Till er som skänker er röst till mig vill jag avslöja att hela produktionen av mitt bidrag finns på twitch.TV
Jag har kombinerat Zbrush och Photoshop, allting var klart efter lite drygt 2 timmar

http://sv.twitch.tv/fredrikfrell

Tack så mycket Sweclockers!

Bästa hälsningar
Fredrik Frell, Bidrag #3

Permalänk
Avstängd

Bidrag 4!!

Permalänk

Bidrag 6 fick min röst!

Permalänk
Medlem

8:an tycker jag var snyggast och får därför min röst!

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." -Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

Lätt bidrag 6!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Bidrag 4.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Var många riktigt snygga i år. Stod mellan 2,4,6,7 för min del.
Tog fram en kortlek och drog kort tills något av bidragen kom upp.

Lycka till gott folk.

Permalänk
Medlem

#7

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Svårt val... Tyckte både 6 och 9 var otroligt snygga. Valet föll dock tillslut på nr 6.

Permalänk
Medlem

Helt klart nummer 3, en klass för sig själv!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

#7 Stilren och snygg

Permalänk
Inaktiv

Blev bidrag 3 för min del, men tycker alla är värdiga vinnare! Lycka till!

Permalänk

Hjsan på er numer 4 är lätt best!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinkel92:

Bidrag 8 passar uppenbarligen bäst ihop med sidans befintliga design, synd att folk inte ser det.

Alla har vi olika åsikter....

Permalänk
Medlem

Bidrag 7! klar och snygg text

Visa signatur

[ RAM 16GB Corsair DDR4 2133 ] [MOBO MSI Z170-S02 ] [CPU i7 6700K@4.8, H80i kylare ] [GPU Geforce GTX 1080 STRIX 8GB ] [PSU 700W, BeQuiet Kraft ] [ SSD 240GB Samsung 850 EVO-Series, Lagring: 3TB ] [Monitor ASUS ROG Swift PG278Q ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inconvinient:

Som de andra åren så verkar det vara de bidrag som ser precis likadana ut som det föregående året som vinner, jag skulle inte ha försökt göra något nytt av det. (Ja jag är lite buthurt att jag inte ens kom till top 9 då Nummer 1 och 9 (Man kan ju inte se vad det står!) är sämre än många andras inklusive min egna, behöver verkligen en skärm but ohwells)
Se bara till att ni kollar igenom rösterna efter kompis-gänget som har dragit upp 3, 4 och 7. Nummer 2 och 8 är de enda som är värdiga. Tack och hej, kommer få en rad arga men korrekt skrivna svar nu skulle jag gissa.

Klockrent att anse att man själv har gjort en finare och sedan inte ens lägga upp den här?

Permalänk
Medlem

3

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Bidrag nummer två, för den visar en traditionell jul tycker jag...

Permalänk
Medlem

Tänkte rösta på #3 men efter jag kollade upp hans profil och såg att han varit reggad i tre dagar så ändrade jag mig och röstade på fyran istället som var nästan lika bra men från en mer aktiv och "äldre" medlem.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Alla är fina, men bidrag sju är mest "sweclockers" för mig.

Tycker inte det ska vara för svårt att läsa loggan för nya besökare och frångå originaltemat för mycket, så därför röstar jag på bidrag sju, även om jag personligen kör script för att behålla originalloggan.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter