någon som vill köra world of tanks

Permalänk

För er som vill ha en medspelare!

Spelar gärna efter kl 20 när barnen somnat. Tier 1-8.

Nick: Pompis

Permalänk

Bumpar denna!

Mitt spelade sträcker sig allt mellan dygnet runt till att inte logga in på tre veckor och jag har märkt att det blir tråkigt utan någon att lira med (och bäst blir det via TS).
SweC kanalen verkar död och skapas sällan.

Så, jag söker mogna spelare som uppskattar taktik, humor och som inte tar allt på blodigt allvar.

Mitt nick är samma som här
EDIT; Kör T5-9, medium och TD.

Permalänk
Medlem

Har ni dåligt med folk att lira med så rekomenderar jag starkt att ni går med i en klan.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Alternativt om det finns något kompisgäng där ute som vill lira under en klantagg och ha en klan-chat utan att vilja spendera guld för att sätta upp en klan så har jag en liggandes på ett reservkonto sedan betatiden som folk kan få använda. [TRE] Tre Kroner, namn och tagg från en gammal svensk EVE-allians en gång i tiden.

Permalänk

Om det är någon som lirar på NA-servern så finns jag där. Tier 1-6, sporadiskt men oftast på kvällar.

Namnet är: MiddleStar
http://worldoftanks.com/community/accounts/1002147591-MiddleS...

See you on the battlefield!

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Ingame: PeroxideWE
Spelar lite nu å då men just nu är det isu-152 som gäller.