Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Nu får du ge dig, berätta vart! Det var ju inte alls dyrt

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Nu får du ge dig, berätta vart! Det var ju inte alls dyrt

Inte alls dyrt om man jämför med bolagets ockerpriser. Köpte allt på superalko i tallin. Tallinkryssningen från sthlm kostade 200kr i b hytt, båten stannade 8 timmar i tallin, så man hann gå där o titta på annat också.

O jusst det, kom på nu att jag köpte 50%iga smirnoffen på båten, och den kostade 10 euro så det gick på ca 270€ allt som allt då.

Permalänk
Skrivet av Hawkeyee:

Gissa vilket land jag shoppat i... :rolleyes:

http://imgur.com/LNgPNIX.jpg

Estland, Finlands heliga supningsland.

Permalänk

Dagens uppgradering: Macbook Pro 13", Tillhörande magiska mus, Time Capsule 2TB, Apple TV (som fjärren hintar) samt Sennheiser hörlurarna som ni finner precis brevid tv fjärren. Detta till ett motsvarande pris av: Speldator, tgb samt mus. Blev också av med en 24" som kompensation för hörlurarna Är nöjd, då värdet för speldatorn var som mest ca 9000kr.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Dagens uppgradering: Macbook Pro 13", Tillhörande magiska mus, Time Capsule 2TB, Apple TV (som fjärren hintar) samt Sennheiser hörlurarna som ni finner precis brevid tv fjärren. Detta till ett motsvarande pris av: Speldator, tgb samt mus. Blev också av med en 24" som kompensation för hörlurarna Är nöjd, då värdet för speldatorn var som mest ca 9000kr.

http://i.imgur.com/nDm0Ad4.jpg

Fin setup.

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Som man längtat.
http://i.imgur.com/8nesKEa.jpg

Vad jag förstått är det Hemmakväll som fått in den först, så är ni sugna är det nog dit ni ska bege er.

Den åt jag i början av sommaren. Skit god

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Mitt gamla trådlösa tangentbord gick söder så jag fick köpa ett nytt. Kostade inte så mycket på CDON och är faktisk trevligt att använda.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Man skulle börja lägga upp alla inköp i denna tråd hehe xD

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av segafreaks:

Man skulle börja lägga upp alla inköp i denna tråd hehe xD

Det är det den är till för!

On topic:
Arga pappan saké (ingen aning om vad den heter egentligen, men bilden sålde den direkt!)

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Hämtade precis:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Nikon F med Nikkor 58/1.4 från 1960

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Tack för att dom första 2 bilderna kom upp och ner, fick lite huvudvärk i början

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Blev en sådan kille, fick man prova nya kameran med!

Permalänk
Medlem

Köpte mig faktiskt en till kopia av Battlefield 3, ville uppleva hur det känns att låsa upp saker igen!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Tack för att dom första 2 bilderna kom upp och ner, fick lite huvudvärk i början

riktigt knepigt med photobucket ibland.

för mig var bilderna "normala" lika så på andra forum, men här på swec blev dom upp och ner.

Ändrade inget, och nu är dom noramal här

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ett Ducky Shine 2 TKL MX Brown med vita leds.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

http://i.imgur.com/4Lc6Kjk.jpg

Ett Ducky Shine 2 TKL MX Brown med vita leds.

Grymt! Har ett själv med gröna leds, dock inte TKL

Inhandlade ett par fälgar till Bilet

Visa signatur

Ryzen 1700 @ 3.9ghz | 16GB 2666mhz | Gigabyte GTX 1080 | EVGA 850w

Permalänk
Medlem

Ett par nya båtar.
Hanwag-Robin GTX

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt för dåliga bilder, endast Notens halvdugliga kamera tillgodo, så håll till godo. Köpte mig en redig dammsugare! Kan varmt rekommendera denna då den är som namnet antyder silent, dvs. tyst som tusan på lägsta, även imponerande sugkraft på lägsta styrkan Kanonnöjd!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Vad är det för modell? Vad heter den dvs? Electrolux vad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av devdel:

Vad är det för modell? Vad heter den dvs? Electrolux vad?

Electrolux ZUSG3901 Ultra Silencer Green är det fullständiga namnet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

4st 120mm fläktar, pump, pumphus, ledslinga, kylmedium, radiator, brygga för SLI, samt 30g kylpasta

Snart dags att snickra ihop!

Permalänk
Medlem

Mina senaste inköp!
8GB ramminne till datorn. Köpt på netonnet.

En tröja ifrån HM.

Och en liten smak till sodastreamern, köpt på Mediamarkt.
Smakar helt okej faktiskt!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Skrivet av wRRM:

Det fungerar riktigt bra!
Det enda minuset jag ser nu är att man måste dra åt justeringen till en av skärmarna hårt som fan, ratten som sitter bakom skärmen för att ställa in vinkeln.

Jag va inne på att köpa Multibrackets först men det verkar inte finnas något stöd för 27 tummare på dem som finns att beställa.

Köpte ett idag också. Lösningen med tumskruvarna för skärmvikeln var att byta ut de mot insexskruvar. Stabilt och bra!

Jo, längre kablar är på väg.

Permalänk
Medlem

en ssd till mammas dator samsung 840 120g och win8 till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av electric_man:

Köpte ett idag också. Lösningen med tumskruvarna för skärmvikeln var att byta ut de mot insexskruvar. Stabilt och bra!

Jo, längre kablar är på väg.

Ska definitivt göra detta också! Det börjar bli lite irriterande att ena skärmen vinklar ner sig lite hela tiden.

Permalänk
Skrivet av wRRM:

Ska definitivt göra detta också! Det börjar bli lite irriterande att ena skärmen vinklar ner sig lite hela tiden.

Haha. Det är så illa alltså?
Vilken M6-skruv som helst fungerar ju.

Permalänk
Medlem

Pappkartonger till mina datorkartonger, inhandlades på ikea för fem riksdaler styck.

Halva reapriset på spel, 25 kr stycket för nfs shift och just cause 2, 175 för borderlands 2. Och håll i hatten... jag köpte det på, svimma inte, ÅHLENS!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Tröttnat på att lalla runt med brorsans fjösiga 35W-combo, och med uppkommande premiärgig så blev jag så illa tvungen att införskaffa något nytt. Inte någon värstingrigg, men å andra sidan ska jag inte ut på de stora arenorna för att lira heller ...

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Ubuntu 24.04)
Serverdesktop: AMD 5600G, 96 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Tog och tryckte upp ett grafiskt ark, mest för att se hur resultatet skulle bli. Samt införskaffade en ram till det.

Blev inte alls dumt, om jag får säga det själv. Mycket nöjd.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10