Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Disconnect i BO2

Hej

Lägger denna tråd här då jag inte är säker på att problemet är exklusivt för BO2.

Min kompis skaffade BO2 igår, hanns första FPS spel på länge. Hanns dator är en bärbar som skall klara MIN kraven, men inte mycket mera.
Modell: Asus Tek N73JG

Problemet:
50% av gångerna får han DC i loadscreen. Ibland får han DC under själva omgången.

Han har uppdaterat drivrutinerna till de senast fungerande, men verkar inte hjälpa.

Jag kommer inte på vad som kan vara fel. Någon som har förslag?

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Är det trådat eller trådlöst?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

trådlöst

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Han har tydligen löst det. Fick slå på flerskärmsläge och ändra från prestanda --->Kvalitet. Då gick han från 35 fps till ca 100fps!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||: