[CS:GO] Counter Strike Global Offensive | Headshot only deathmatch

Permalänk

[CS:GO] Counter Strike Global Offensive | Headshot only deathmatch

HeadShot Only Deathmatch Public..

Perfekt träning inför klan matchen, eller om man bara vill öva upp aimet.
Nu är det den med mest skill som dödar, och inte någon random som sitter och sprayar..

Connect 217.78.19.171:27015

http://www.youtube.com/watch?v=DTKt-PRj2aU&list=UUgxfmLivKe32...

Visa signatur

i5 9600K | Artic Freezer 33 | Asus z390 Prime | RX480 OC+8GB | Corsair 3200Mhz 2x8GB DDR4 | Corsair GS 600Watt | NZXT H510 | 500GB M.2 Samsung 970 | 250GB Samsung EVO SSD | WD HDD 500GB

Permalänk
Medlem

Är Counter Strike Global Offensive ett sånt där löjligt höftskjutarspel också som dom förra eller kan man faktiskt lägga an och sikta med siktena som det bör vara?
För vad jag kommer ihåg när jag lekte med det så var det bara snipers som la an, och visst AUG:en och en annan bössa på andra teamet då.

Visa signatur

I ate a clown once, he tasted funny :)

MB: Asus X99-A, GPU: Asus GTX980Ti, CPU: Intel 5820K, Ram: 16GB 2666Mhz, Ljud: Sound Blaster Z, Skärm: ASUS VG278H 120Hz., Datakunskap:Amatör

Permalänk
Skrivet av LoppanH:

Är Counter Strike Global Offensive ett sånt där löjligt höftskjutarspel också som dom förra eller kan man faktiskt lägga an och sikta med siktena som det bör vara?
För vad jag kommer ihåg när jag lekte med det så var det bara snipers som la an, och visst AUG:en och en annan bössa på andra teamet då.

hahaha , Alla Counter Terrorister lägger an sina vapen.. men Terroristerna skjuter från höften...
Men det går inte sikta in som i tex. BF / COD.
Då de har gjort spelet så i alla år, så lär dom inte ändra på det konceptet skulle jag tro..
Men detta spelet är helt klart mer "aim skill" krävande, då man inte längre bara kan sätta sig ner och spraya som i de tidigare versionerna..
-

Visa signatur

i5 9600K | Artic Freezer 33 | Asus z390 Prime | RX480 OC+8GB | Corsair 3200Mhz 2x8GB DDR4 | Corsair GS 600Watt | NZXT H510 | 500GB M.2 Samsung 970 | 250GB Samsung EVO SSD | WD HDD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lazerbeam:

hahaha , Alla Counter Terrorister lägger an sina vapen.. men Terroristerna skjuter från höften...
Men det går inte sikta in som i tex. BF / COD.
Då de har gjort spelet så i alla år, så lär dom inte ändra på det konceptet skulle jag tro..
Men detta spelet är helt klart mer "aim skill" krävande, då man inte längre bara kan sätta sig ner och spraya som i de tidigare versionerna..
-

Det där med aimskill är lite luddigt för mig om det betyder att man lär sig att bössan hoppar så,så och så och sen då flyttar aimet så,så och så tycker jag att det mer är att memorisera än skill.
Jag har ju spelet men har aldrig installerat det så jag får väl prova och se vad jag tycker när andan faller på

Visa signatur

I ate a clown once, he tasted funny :)

MB: Asus X99-A, GPU: Asus GTX980Ti, CPU: Intel 5820K, Ram: 16GB 2666Mhz, Ljud: Sound Blaster Z, Skärm: ASUS VG278H 120Hz., Datakunskap:Amatör

Permalänk
Medlem
Skrivet av lazerbeam:

HeadShot Only Deathmatch Public..

Perfekt träning inför klan matchen, eller om man bara vill öva upp aimet.
Nu är det den med mest skill som dödar, och inte någon random som sitter och sprayar..

Connect 217.78.19.171:27015

http://www.youtube.com/watch?v=DTKt-PRj2aU&list=UUgxfmLivKe32...

http://www.youtube.com/watch?v=DTKt-PRj2aU&list=UUgxfmLivKe32...

Är det inte mer skill att kunna spraya än att bara köra l2 hs.

Permalänk
Medlem

Sen är det väl mest folk med no recoil och aimbot och dylikt som är riktigt bra på headshots.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Kommer nog in och testar er server redan ikväll eller imorgon

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s