Permalänk
Medlem

Customization

Satt och kollade igenom /b/ här för några minuter sen och hittade en tråd där de postade skärmdumpar. Vissa har sjukt snygga desktops och jag har länge velat ha något liknande, jag har dock aldrig vetat exakt vad jag ska söka efter eller vilka sidor som är helt säkra. Jag har visserligen hittat temaändringar som gör små ändringar på Windows UI som till exempel Stardock och deras mjukvara. Men som ni ser på bilderna har folk tydligen ännu mer intressanta UIn. Någon som vet var man hittar? Jag är säker på att fler än jag undrar

Bilder:

EDIT: Googlade runt lite, hittade en fin video där han beskriver hur man fixar ett snyggare tema:http://www.youtube.com/watch?v=ZZu8EYomk04
Så svårt var det visst inte..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kagamex:

Satt och kollade igenom /b/ här för några minuter sen och hittade en tråd där de postade skärmdumpar. Vissa har sjukt snygga desktops och jag har länge velat ha något liknande, jag har dock aldrig vetat exakt vad jag ska söka efter eller vilka sidor som är helt säkra. Jag har visserligen hittat temaändringar som gör små ändringar på Windows UI som till exempel Stardock och deras mjukvara. Men som ni ser på bilderna har folk tydligen ännu mer intressanta UIn. Någon som vet var man hittar? Jag är säker på att fler än jag undrar

Bilder:

Jag kan inte hjälpa dig tyvärr men jag måste säga att jag verkligen gillade den första bilden du la där. Brukar faktiskt inte gilla när det är massa saker överallt men det där såg faktiskt väldigt bra ut!

Hoppas någon annan kan hjälpa dig för jag blev själv väldigt intresserad nu.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag kan inte hjälpa dig tyvärr men jag måste säga att jag verkligen gillade den första bilden du la där. Brukar faktiskt inte gilla när det är massa saker överallt men det där såg faktiskt väldigt bra ut!

Hoppas någon annan kan hjälpa dig för jag blev själv väldigt intresserad nu.

Ja, visst blir man riktigt nyfiken?

Permalänk
Medlem

Rainmeter

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flawzeh:

Rainmeter

Tack!