Permalänk

Riktigt bra banor!! För mig så är detta battlefield på riktigt. Iallafall med vettiga medspelare

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Skrivet av tcntad:

herregud vad omanligt det är med en dämpad hagelbrakare

ljuddämpare är nog det coolaste jag vet, dock kanske inte lika manligt, om man med manligt tänker på neandertalare som springer runt och vrålar allt de kan Känns inte lika primitivt, sen låter det jäkligt coolt också

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

ungefär 2 minuter in hände något som jag direkt misstänkte skulle prägla alla banor med crossarna (och bekräftades senare så klart)

spelare lägger C4 på crossarna och åker mot pansarfordon och spränger dem. tack vare (?) den kosntiga splash-skademodellen mot sig själv hinner de också springa bort från döds-zonen.

väldigt synd att det blir så i alla Battlefield spel

Permalänk

Bara jag som har detta problem? Det första jag tänkte vara att det ser ut som att det regnat svavel över banan haha..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

herregud vad omanligt det är med en dämpad hagelbrakare

Inte ett hagelgevär utan en pistol.

Skrivet av GeT_a_BiKe:

http://i.imgur.com/aBjVb2Y.jpg

Bara jag som har detta problem? Det första jag tänkte vara att det ser ut som att det regnat svavel över banan haha..

Har samma. Syns mest på Sabalan. Men Det förekommer även på de andra endgamekortorna. (mest på vägar och stigar)

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeT_a_BiKe:

Bara jag som har detta problem? Det första jag tänkte vara att det ser ut som att det regnat svavel över banan haha..

Det har dykt upp även för mig på senare tid!
Såg det första gången på Alborz för ett par veckor sedan.

Permalänk
Medlem

Inte imponerad än iaf...

Har bara kört ctf på 64 spelare och runt flagg ligger det bara minor. Kryllar av snipers överallt och ert blev inte mycket action.
Iof var det kul att plocka mc med javelin men det blir ju trist i längden. Se om drt är roligsre med mindre folk.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

CTF på 32 spelare fungerar väldigt bra. Javelins, soflams och minor överallt, men det är ändå ett fantastiskt roligt spelläge. Air Superiority är jag helt enkelt inte intresserad av.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeT_a_BiKe:

http://i.imgur.com/aBjVb2Y.jpg

Bara jag som har detta problem? Det första jag tänkte vara att det ser ut som att det regnat svavel över banan haha..

Det är en Windowsuppdatering som ställer till det för en del användare som fått problem med Aero och 3D-spel. Sök på eller avinstallera uppdatering KB2670838.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

herregud vad omanligt det är med en dämpad hagelbrakare

Riktiga män säger hagelbrakare

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk
Skrivet av Ak-47:

Riktiga män säger hagelbrakare

Nej, hagelbragare. (Skånska)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tycker ctf var ett rejält lyft. Det spelläget har en skön tendens att belöna "intelligent" spel. Det ät inte bara att panga på urskillningslöst.

Permalänk
Skrivet av Frux:

Det är en Windowsuppdatering som ställer till det för en del användare som fått problem med Aero och 3D-spel. Sök på eller avinstallera uppdatering KB2670838.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

Tack testar det!

Permalänk
Medlem

Jag skaffade bf3 till ps3 först och tyckte de va helt magiskt. Men nuförtiden (på data) finner jag inte riktigt någon glädje. Gör mycket bra ifrån mig i spelet men de känns meningslöst på något sätt. Jag vill få tillbaks den känslan man fick när man spela det dom första gångerna. Kunde verkligen längta hem från skolan för att spela förr :S Antar la att jag har spelat de för mycket eller något

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Det är en Windowsuppdatering som ställer till det för en del användare som fått problem med Aero och 3D-spel. Sök på eller avinstallera uppdatering KB2670838.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654...

Funkade! Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeT_a_BiKe:

http://i.imgur.com/aBjVb2Y.jpg

Bara jag som har detta problem? Det första jag tänkte vara att det ser ut som att det regnat svavel över banan haha..

jag har samma problem på alla bannor! (haft det sen AK eller CQ)
Obs: såg nu att någon verkade ha en lösning

OnT: helt ärligt efter dom få bannorna och mode's jag har kört tycker jag det är skit! ingen kärlek till hur taktiken ska fungera med ojämna nivåer på spelare.
Jag har kört en banna med capture the flag men helt seriöst så var allt jag gjorde att gå runt och få kills, försökte ta flaggan men blev ju dödad hur lätt som helst av en T-90A. sen när jag tänker i det öppna fältet är man väldigt synlig om man bär flaggan så det är ju inte svårt för en "Little bird" att flyga i kapp och skjuta ner mej.
Air superiority var det jag tyckte verkade roligast förutom delen då jag suger på att köra flygplan (dock bara i BF3) och egentligen tyckte jag om iden men bra var det inte när man inte är bra på att köra och vill bara ha skoj i kanske en halv timme/timme. (då menar jag inte att jag slutar 32/4 i K/D utan mer 23/22 typ)
Jag tycker End game (och AM) bara är en DLC för att hålla folk intresserade jag tycker det hade varit bättre om dom lanserade ett annat spel istället. och att man inte kan låsa upp ny bra vapen i denna DLC:n (vad jag vet) har fått mej ännu mindre intresserad av BF3. DICE gjorde ett bra försök men det räckte verkligen inte för mej!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Jag har kört en banna med capture the flag men helt seriöst så var allt jag gjorde att gå runt och få kills, försökte ta flaggan men blev ju dödad hur lätt som helst av en T-90A. sen när jag tänker i det öppna fältet är man väldigt synlig om man bär flaggan så det är ju inte svårt för en "Little bird" att flyga i kapp och skjuta ner mej.

Man ska parkera en dirtbike i närheten eller ha en lagkamrat redo att plocka upp en. Tryck iväg 2 smokes, löp in och plocka flaggan och hoppa på motorcykeln och kör fullt ös tillbaka till basen.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Skrivet av Valiumballong:

Man ska parkera en dirtbike i närheten eller ha en lagkamrat redo att plocka upp en. Tryck iväg 2 smokes, löp in och plocka flaggan och hoppa på motorcykeln och kör fullt ös tillbaka till basen.

Eller lägga C4 på en dirtbike och flyga till fiende basen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 3770k(4,3ghz)--corsair hydro h80i--msi geforce gtx 680 2gb--asus sabertooth Z77--Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP--corsair HX850--nzxt switch 810--nzxt sentry 2--steelseries 6gv2--razer mamba 2012--razer kabuto--razer megalodon 7.1--philips "22" LED TN--1TB samsung HDD--ocz agility 3 60GB bootdrive

Permalänk
Medlem

Inte kört så mycket än, men tyckte Kiasar Railroad var rätt bra.

När kommer de vinter uniformerna till Sabalan?

//Lasse

Permalänk

Har tyvärr inte hunnit spela något än p.g.a. jobb, men det jag sett av CTF verkar ju inte lovande. Två lag som sitter och trycker vid varsin flagga och proppar "capzonen" fyll med C4 och minor. Mer suger på att veta hur Conquest och Rush fungerar. Vad tycker ni?

Permalänk
Skrivet av Bacontree:

Har tyvärr inte hunnit spela något än p.g.a. jobb, men det jag sett av CTF verkar ju inte lovande. Två lag som sitter och trycker vid varsin flagga och proppar "capzonen" fyll med C4 och minor. Mer suger på att veta hur Conquest och Rush fungerar. Vad tycker ni?

Conquest är riktigt bra, rush är samma känsla som armored kill fast utan ac130.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 3770k(4,3ghz)--corsair hydro h80i--msi geforce gtx 680 2gb--asus sabertooth Z77--Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP--corsair HX850--nzxt switch 810--nzxt sentry 2--steelseries 6gv2--razer mamba 2012--razer kabuto--razer megalodon 7.1--philips "22" LED TN--1TB samsung HDD--ocz agility 3 60GB bootdrive

Permalänk
Medlem

Tycker att End game är en bra expansion, de nya banorna är bra imo. Tycker att CTF är riktigt roligt när man har några kompisar att spela med

Visa signatur

Battlefield3:SthlmDoe
Antec P280// Core i7 3930K @ 4.0ghz // 16 Gb Corsair Dominator // Asus Rampage IV Extreme// Asus GTX680 SLI // OS-disk Samsung EVO 250GB// 2x 750gb samsung spinpoint f1// Creative soundblaster X-fi titanium

Permalänk
Medlem

End game är den bästa expansionen såhär långt efter den kommer armored kill.

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Engman78:

Inte ett hagelgevär utan en pistol.

Faktiskt citat: "eller ljuddämpat shotgun."