[AoE2] Söker spelare! Age of Empire 2 - Conquerors

Permalänk
Medlem

[AoE2] Söker spelare! Age of Empire 2 - Conquerors

Jag och ett par polare söker några att möta på AoE2 Conquerors expansion. 2v2 eller 3v3, vilket som fungerar.

Kräver att Du/Ni har samma version som oss och även Gameranger (Hamachi-liknande program som inte bråkar med ditt nätverk)

Skype - RuffsluderEU

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd flyttad*

Här samlar vi alla spelare söker spelare, klaner söker spelare, servers söker spelare etc i ett och samma forum. Sök efter likasinnade och tänk på detta forums särskiljda regler.

Lycka till.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lan:

*tråd flyttad*

Här samlar vi alla spelare söker spelare, klaner söker spelare, servers söker spelare etc i ett och samma forum. Sök efter likasinnade och tänk på detta forums särskiljda regler.

Lycka till.

Du missade nåt tror jag...(i OPs post)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av anon42512:

Du missade nåt tror jag...(i OPs post)

Tack för påpekandet, det gjorde jag faktiskt. När man hanterar en större mängd likartade ärenden (massflytt med sökbegrepp) så kan det bli misstag.

TS: Tänk på forumreglerna, bra att du redigerade din post.

Övriga: Raderar diskussionen som ledde tråden lite snett.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

hur hade du vetat att han piratade liksom?

de e ett sjukt gammalt spel och ja själv som har originalet vet att de e mycket lättare o mindre disconnects o lira via gameranger än med Direct ip connection liksom..

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk

Jag skulle gärna spela någon runda någon gång i helgen kanske. Är inge vidare på spelet men så länge ni inte är pros kan det funka

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtomicPunk:

Jag skulle gärna spela någon runda någon gång i helgen kanske. Är inge vidare på spelet men så länge ni inte är pros kan det funka

Haha, vi har lirat rätt intensivt ett par veckor nu men "pro" vet jag inte riktigt om vi är.

Vi kör för att ha kul, inte för att vinna!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gtoxed:

hur hade du vetat att han piratade liksom?

de e ett sjukt gammalt spel och ja själv som har originalet vet att de e mycket lättare o mindre disconnects o lira via gameranger än med Direct ip connection liksom..

Går väl inte ens lira via internet längre då det använder såpass gamla metoder? Precis som med andra äldre spel som Red Alert 1/2 / Tiberin Sun där EA stängt ner allt.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Går väl inte ens lira via internet längre då det använder såpass gamla metoder? Precis som med andra äldre spel som Red Alert 1/2 / Tiberin Sun där EA stängt ner allt.

Jodå, jag lirar på en fultankad version och via Gameranger fungerar det att köra med varandra.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Powno:

Jodå, jag lirar på en fultankad version och via Gameranger fungerar det att köra med varandra.

*Tråd låst*

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Visa signatur

Meow