Permalänk

Red Lane!

Tja, Då var de dags igen för ett nytt försök med ett galleri då de förra inte blev då bra. Tyvärr har jag haft lite problem med min dator bluescreen/blackscreens men detta ska nog ha löst sig nu. Så jag ska inte skriva så mycket då jag vet att inte alla orkar läsa långa biblar om andras gallerier om folk är som jag är. Så här kommer mitt nya då.

Komponenter:I datorn.
CPU: Intel 3570k (klockad till 4,6 gHz)
CPU kylare: Corsair h40
Moderkort: ASUS maximus V gene
GPU: ASUS HD7970 Matrix (Grymt nöjd med detta kort)
Chassi: Silverstone Raven RV03
RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE
HDD: 1TB Western Digital Caviar Green
SSD : OCZ SSD Agility 3 60GB
Nätagg: FSP 750W 80+ Gold (Mitt gamla gick sönder fick ett 100 gånger bättre på garantin)

Kringutrustning:
Skärm: 3X Benq G2420HD
Högtalare: Corsair SP2500
Konsoll: XBOX 360
Keypad: Razer Nastromo
Tangentbord: Lotitech G105
Mus: Zowie EC1
Musmatta: Steelseries Fnatic edition

BF3: Skagget
LOL West: svinigastesvinet

Bilderna tagna med Iphone 4S

Red Lane!

Permalänk

Snyggt, men alvarligt.. Har du en kabelkanal för ditt tangentbord och mus? Ser inte snyggt ut någonstans och måste vara grymt mycket mer störigt än 2 svarta kablar som ligger där.

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Skrivet av Mr. Prudo:

Snyggt, men alvarligt.. Har du en kabelkanal för ditt tangentbord och mus? Ser inte snyggt ut någonstans och måste vara grymt mycket mer störigt än 2 svarta kablar som ligger där.

sant fixar de imon

Permalänk
Medlem

gillar att du avslutade och fick din spruckna iphone som galleri bild

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

5p för galleribilden

Visa signatur

FreeNAS 3U | 8GB | 2x2x3TB ProxMox i7-8700K | 32GB Desktop Dell 22" | Benq 22" | i5-smth | 16GB | Intel 520 120GB | 500GB | Arch

Permalänk

Hahaha tackar vi för

Permalänk
Medlem

Köp en ny iPhone skärm på typ tradera och byt den. Kostnad under 1000 kr

Permalänk

Inte värt vafan jag ser endå har vant mig nu!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe_1996:

Inte värt vafan jag ser endå har vant mig nu!!

kostar ju max 100kr

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk

Grejjen är den att jag inte syör mig på de kommer ändå få en 5:A snart

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Sjukt snyggt men placeringen av dekalen på sidan tyckte jag personligen var lite dålig då den täckte cpu arean men en klar 5:a

Permalänk

Tack så mycket

Permalänk

Sätter fönster på chassit, klistrar ett klistermärke för hela skiten! FUCK LOGIC

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk

De är väll gott tycker jag !

Permalänk

Hade du en dremmel för att skära ut till fönstret? riktigt snyggt galleri och bygge!

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Skrivet av vanillaskyes:

Hade du en dremmel för att skära ut till fönstret? riktigt snyggt galleri och bygge!

vad menar du drummel ? Tack

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

vad menar du drummel ? Tack

haha kan du inte läsa eller? D-R-E-M-M-E-L skrev jag! googla dremmel ska du få se, en sorts vinkelslip eller hoppymaskin

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Skrivet av vanillaskyes:

haha kan du inte läsa eller? D-R-E-M-M-E-L skrev jag! googla dremmel ska du få se, en sorts vinkelslip eller hoppymaskin

HAHA, va svin trött igår så ne tror inte jag kunde läsa! En vanlig rondell använde jag och la en tejp som jag rita ut hur jag skulle slipa

Permalänk
Medlem
Skrivet av RasmusKvist:

Sätter fönster på chassit, klistrar ett klistermärke för hela skiten! FUCK LOGIC

Tänkte exakt samma!! Haha! Sjukt ovärt att förstöra med äckligt klistermärke då fönster blev bra utskuret?

Permalänk
Skrivet av ezzu:

Tänkte exakt samma!! Haha! Sjukt ovärt att förstöra med äckligt klistermärke då fönster blev bra utskuret?

ah vet ska ordna de vettu

Permalänk
Medlem

Trevlig hörna!
Enligt mig sitter skärmen lite för högt upp, och långt ifrån tangentbordet. Själv vill jag ha den i näs/ögonhöjd precis framför tangentbordet, men det är ju jag:P

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Skrivet av Semplezz:

Trevlig hörna!
Enligt mig sitter skärmen lite för högt upp, och långt ifrån tangentbordet. Själv vill jag ha den i näs/ögonhöjd precis framför tangentbordet, men det är ju jag:P

sitter väldigt nära

Permalänk
Medlem

Tycker det såg bra ut förut och såg bra ut nu också Är det fötter på dina skärmar eller sitter alla dem på väggen? Svårt att se på bilderna... YOLO

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Skrivet av Extremaz:

Tycker det såg bra ut förut och såg bra ut nu också Är det fötter på dina skärmar eller sitter alla dem på väggen? Svårt att se på bilderna... YOLO

Tack. Den sitter i en http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=619505 sån sämsta med den är att armarna som håller skärmarna längs ut orkar inte riktigt så dom hänger 1cm under den som är i mitter tyvärr

Permalänk
Avstängd

Stol

Hej, Grymt snygg hörna. En fråga bara vad heter din datorstol?

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Hej, Grymt snygg hörna. En fråga bara vad heter din datorstol?

http://jysk.se/kontor/kontorsstolar/gold/kontorsstol-fred-lad... där är den asså en sjukt skön stol!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sebbe_1996:

Tack så hemskt mycket. Den ser väldigt skön ut

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

Tja, Då var de dags igen för ett nytt försök med ett galleri då de förra inte blev då bra. Tyvärr har jag haft lite problem med min dator bluescreen/blackscreens men detta ska nog ha löst sig nu. Så jag ska inte skriva så mycket då jag vet att inte alla orkar läsa långa biblar om andras gallerier om folk är som jag är. Så här kommer mitt nya då.

Komponenter:I datorn.
CPU: Intel 3570k (klockad till 4,6 gHz)
CPU kylare: Corsair h40
Moderkort: ASUS maximus V gene
GPU: ASUS HD7970 Matrix (Grymt nöjd med detta kort)
Chassi: Silverstone Raven RV03
RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE
HDD: 1TB Western Digital Caviar Green
SSD : OCZ SSD Agility 3 60GB
Nätagg: FSP 750W 80+ Gold (Mitt gamla gick sönder fick ett 100 gånger bättre på garantin)

Kringutrustning:
Skärm: 3X Benq G2420HD
Högtalare: Corsair SP2500
Konsoll: XBOX 360
Keypad: Razer Nastromo
Tangentbord: Lotitech G105
Mus: Zowie EC1
Musmatta: Steelseries Fnatic edition

BF3: Skagget
LOL West: svinigastesvinet

Bilderna tagna med Iphone 4S

Red Lane!

Grymt snygg hörna! Kan man ha eyefinity på ett grafikkort eller blir det pannkaka då?

Du får gärna kolla in mitt galleri och kommentera där

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU:AMD FX8320 4Ghz 8core||MB:Gigabyte GA-970A-DS3 ||
RAM:corsair vengeance 8gb 1600mhz||GPU:Asus Geforce GTX 760 2GB OC||
PSU:corsair RM750W||CHASSI: Nanoxia Deep Silence1 ||
HDD: en j*vla massa||SSD:120Gb||
Frakfritt inet