Klipp från Black Ops II!

Permalänk

Ny commentary i humorstil om tjejer/kvinnor

Ny commentary om framtiden

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

Hejsan. Jag tänkte bara titta förbi och säga att jag just nu håller på men s.k. Road To Commander och jag laddar upp varje match från level 1-55 och jag laddar upp ca. 1-2 matcher om dagen på min kanal. För de som är intresserade kommer min spellistar här: http://www.youtube.com/playlist?list=PLBJKwqGYIynWI1DAKStAiql... och vill ni se de kommande avsnitten kan ni trycka på subscribe-knappen och ha möjlighet till detta.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Nog en av mina bästa omgångar och min första 5 star kill streak =D
Streaken börjar vid 1:40 och slutar vid ~2:40

Sluta matchen med 28 : 3 tror jag det var

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ett litet test med MSI afterburner som inspelare, sen la jag till lite musik

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk

Drack en konjak å testa klippa lite eh

Permalänk

Ett av de nyare avsnitten av min RTC-serie. Tyckte den här matchen gick riktigt bra på slutet. Lite lagg i klippet, men annars nice

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Slänger in min första commentary här då

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

Video nr. 100

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av pläp:

http://www.youtube.com/watch?v=M7LoupgVyhE

Ett litet test med MSI afterburner som inspelare, sen la jag till lite musik

Bästa musiken du la till =P

Permalänk

I dag firar jag 1 år på YouTube

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av XboxGamern:

har inte fått så jätte mycket på bo2 men här är en liten overedit

https://www.youtube.com/watch?v=_WEMmewg5G0

Var ju asgrym edit om jag får säga vad som tycks!

Permalänk

Gjorde lite av en analys av den nya DLC:n som kom till PC och PS3 idag

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Gjorde lite av en analys av den nya DLC:n som kom till PC och PS3 idag

http://www.youtube.com/watch?v=xDgfz5PWZ3I

Du får nog göra något åt ljudet. Det låter som att du har munnen emot ett glas när du pratar :/

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Hejsan, jag var själv aktiv i tråden om MW3 klipp, så jag tänkte att vi kan ju köra igång en liknande om Black Ops II om någon är med på det?

Som trådskapare tar jag väl mig friheten att posta det första, som är en commentary jag gjorde av min första match. (Dessa klipp ska ju givetvis vara era egna, precis som i den andra tråden!)

http://www.youtube.com/watch?v=sas0lO0Aghg

Mvh. Finlandssvensken

Du låter som Mitch Lucker när du pratar

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth Z77 Processor:i5 3570K 4.1 Ghz RAM:Corsair 8GB Vengeance 1600Mhz Processor kylare:Corsair Hydro H100i Nätaggregat:Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär Grafikkort:Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock Ljudkort:Asus Xonar D2X/XDT SSD:Samsung SSD Basic 840-Series 250GB Hårddisk:1TB Seagate Barracuda 7200rpmSkärm:Acer 24'' GD245HQAbid 120Hz Chassi:NZXT Tempest 410 Elite Svart

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Du får nog göra något åt ljudet. Det låter som att du har munnen emot ett glas när du pratar :/

Har försökt editera bort lite av datorns oväsen o.s.v. kan vara det som ställt till det. Borde ta en närmare titt på hur jag ska använda Audacity bättre

Skrivet av DeadPixel:

Du låter som Mitch Lucker när du pratar

Haha vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Obekant person ärligt talat

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

vad sjutton pratar du om egentligen, har ju inget med spelet att göra :s

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

vad sjutton pratar du om egentligen, har ju inget med spelet att göra :s

Jag blandar in lite annat med, eftersom jag ganska snabbt insåg att det inte fanns så mycket att säga om det, men jag pratar om det kritiska och jag tycker själv att jag gjorde ett gott försök med att beskrriva banan.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Bo2 "minitage" Adobe After Effects 100%

Tar väl upp en snutt jag med här, setat och läst på ett annat konto jag inte vill nämna

100% Adobe After Effects. Jag är nybörjare på det och allt är lärt ifrån tutorials på datorn, kommer även snart köpa en kurs på 3 veckor för 70k vilket kommer att förbättra mina egenskaper otroligt mycket. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Tänk på att alla laggs är p.g.a att min dator körde en defragmentering samtidigt, och det hade jag glömt bort. Försök använd fantasin om att det är laggfree;) Kör KSG vilket jag älskar men inte är så jättebra med än. Men kolla mest på editeringen

Glömde videon!
Permalänk
Medlem
Skrivet av ImRoob:

Tar väl upp en snutt jag med här, setat och läst på ett annat konto jag inte vill nämna

https://www.youtube.com/watch?v=4C_LdQtfjYk

100% Adobe After Effects. Jag är nybörjare på det och allt är lärt ifrån tutorials på datorn, kommer även snart köpa en kurs på 3 veckor för 70k vilket kommer att förbättra mina egenskaper otroligt mycket. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Tänk på att alla laggs är p.g.a att min dator körde en defragmentering samtidigt, och det hade jag glömt bort. Försök använd fantasin om att det är laggfree;) Kör KSG vilket jag älskar men inte är så jättebra med än. Men kolla mest på editeringen

Flashade för mycket, man kollar inte på gameplay för att se disko.

Permalänk
Medlem

Jovisst är det så, det var det som var hela meningen, att pröva på olika Adobe After Effects tutorials på youtube med mera för att få mer kunskap om programets grunder vilket jag troligtvis lyckats bra med, nu kan dom riktiga montagen börja jobbas på även om det tar lång tid, måste först få ihop några riktigt bra gameplays:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ImRoob:

Tar väl upp en snutt jag med här, setat och läst på ett annat konto jag inte vill nämna

https://www.youtube.com/watch?v=4C_LdQtfjYk

100% Adobe After Effects. Jag är nybörjare på det och allt är lärt ifrån tutorials på datorn, kommer även snart köpa en kurs på 3 veckor för 70k vilket kommer att förbättra mina egenskaper otroligt mycket. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Tänk på att alla laggs är p.g.a att min dator körde en defragmentering samtidigt, och det hade jag glömt bort. Försök använd fantasin om att det är laggfree;) Kör KSG vilket jag älskar men inte är så jättebra med än. Men kolla mest på editeringen

Sweet, riktigt go edit

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Specs: Laptop,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag blandar in lite annat med, eftersom jag ganska snabbt insåg att det inte fanns så mycket att säga om det, men jag pratar om det kritiska och jag tycker själv att jag gjorde ett gott försök med att beskrriva banan.

Jobba på inlevelsen och försök va övertydlig i det du säger. En liten grej, har du provat på svenska videos någon gång?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Specs: Laptop,

Permalänk

Har gjort en till Black Ops 2 video nu. Börjar bli en stund sedan jag gjorde en och jag märkte att tråden hade tagit sig lågt ner i listan, så jag tänkte att jag ska försöka blåsa den till liv igen.

Videon handlar om min nära-döden-upplevelse och lite annat smått och gott

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube