Permalänk

Hjälp med ny plånbok.

Som rubriken lyder.

Min plånbok börjar bli sliten (sitter ihop med häftstift) och behöver sakta med säkert köpa en ny.
Behöver tips på en ny plånbok, då det 10 år sedan jag köpte en.

"Kriterier"

1. 7 kreditkortshållare.

2. sedelfack.

3. myntfack, är inte ett måste.

Kom gärna med länkar där jag kan köpa en bok
Eller lägg upp en bild på din (tom givetvis) och förklara vad som är bra med den, och var du fick tag i den.

/LF

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem

Om du har en smartphone så rekomenderar jag starkt att inhandla en kombination av ett skal och en plånbok. Jag har själv en Note 2 och att då ha en plånbok + telefon, nycklar blir trångt i fickorna. Nog det skönaste jag gjort, att kombinera plånbok och telefon

Tyvärr så faller ju myntfacket bort då.

Permalänk
Skrivet av Itchago:

Om du har en smartphone så rekomenderar jag starkt att inhandla en kombination av ett skal och en plånbok. Jag har själv en Note 2 och att då ha en plånbok + telefon, nycklar blir trångt i fickorna. Nog det skönaste jag gjort, att kombinera plånbok och telefon

Något förslag på en "kombination"?
Har en Asus Padfone.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

Något förslag på en "kombination"?
Har en Asus Padfone.

Leta på ebay. Köpte mitt för typ 50kr på ebay, helt okej kvalite. Det finns säkert i sverige men det tar ju så jävla bra betalt för dom :/

Permalänk

Kan någon tipsa om en/ ett "skal/ kombination av plånbok".
Jag hittat bara till Iphone och andra telefoner.
Behöver en universal till min Asus Padfone.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Itchago:

Beroende på design kan såna vara tuffa mot skärmen, speciellt om kreditkorten ligger dikt an mot skärmen. Visst blir det inga repor men glasytan kan blir matt. Sedan kan man även ha otur att det fastar nåt sand eller likn. mellan skärmen och fodrallocket = repor.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

Beroende på design kan såna vara tuffa mot skärmen, speciellt om kreditkorten ligger dikt an mot skärmen. Visst blir det inga repor men glasytan kan blir matt. Sedan kan man även ha otur att det fastar nåt sand eller likn. mellan skärmen och fodrallocket = repor.

Kan man få en länk på någon lämplig "kombination"?
Eller en plånbok med "lås" på, tyck tryckknappar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Problem solved