QNIX/X-STAR QX/DP2710 27" 2560x1440 Samsung PLS Panel

Permalänk
Medlem
Skrivet av SKaKIG:

Nu rullar min i 120hz också. Det blev fortfarande lite flickering på skrivbordet med 24awg kabeln från overlordcomputer.com, så jag provade kabeln jag hade till min yamakasi och den fungerade finfint Verkar vara ett lotteri det där.

Hursomhelst, skärmen blir rätt mycket mörkare med 120hz. Så man mer eller mindre MÅSTE ha en färgprofil, annars känns det inte värt det. Hittade en på overclockers som gör det rätt bra men det känns som att det fortfarande kan bli bättre.

btw har någon något kalibreringsverktyg att rekommendera? Hittar mest gamla artiklar om "Datacolor Spyder3 pro", verkar bara finnas spyder4 på ebay. Någon med koll som kanske kan tipsa? Skulle vara mycket tacksam.

Har själv en spyder 4 pro. Funkar bra såvitt jag vet, har inte haft någon annan som jag kan jämföra med dock.

Permalänk
Medlem

Min kom till Tyskland igår efter 19:00 och gick iväg för leverans i morse innan jag vaknade. Bor i hus med portkod och den hade ju givetvis inte DHL. Satte en lapp på dörren med mitt telenummer men det verkade inte räcka eftersom statusen blev att jag nekat leverans. Fick boka om till leverans till mina föräldrar imorgon istället.

Fan inte ofta det går smidigt när man ska få paket från DHL/UPS/FedEx som privatperson.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Beslutade mig för att göra en "Tape-modd" idag i hopp om att eliminera BLB, jag ville ju oxo bli av med monitor-foten eftersom jag har en väggfästeslösning med VESA100. Det var lite micklande och en del svettande men resultatet blev riktigt lyckat. Jag har nu minimal bleed, som syns endast vid totalmörker och svart skärm. Innan kunde den urskiljas i dagsljus med en mörk bakgrundsbild.

Jag blev förvånad över hur "o-rak" metall-framen som håller i panelen var. Nedre delen av ramen (där BLB existerade) var riktigt konkav, som en båge där mittendelen och yttreändarna hade en höjdskillnad på mellan 0.5-1CM. Jag var kanske inte helsmidig när jag böjde den rak igen men det blev iaf. rakt igen. Nu har jag en skärm som jag kan känna mig helnöjd med bildkvaliten, vilket inte var fallet tidigare.

Har därimot kvar samma problem som jag nämt tidigare med ngn slags flimmer/bildrullning i spel om jag kör på mer än 60Hz (96 eller 120).

Effekten kan beskådas här:

Har beställt 2st DVI-D DUAL LINK från Amazon Tyskland idag som jag skall testa senare och se om det löser problemet, Kör nu dessutom Catalyst 13.5b och inte 13.3 som tidigare.

Ni som kör överklockat med 2st AMD-kort kör ni dubbla CF-bryggor? Har ni Pixel-clock-patchat drivarna? Spelar det roll vilket av korten man väljer som DVI-utgång?

Mvh.
erikss0n

Visa signatur

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
|AMD Ryzen 3700x (Thermaltake Floe Riing RGB 240) | 32GB G.Skill Trident Neo 3600 | ASROCK X570 Taichi | Gigabyte GTX 1080Ti Gaming 11G | Logitech G502 Proteus Core | Sabrent Rocket NvMe 1TB | X-STAR DP2710 | InWin 805c | Synology DS920+ & DS415 Play NAS |

Permalänk
Medlem

Jag har dubbla CF bryggor och överklockade HD7970, fungerar utan problem, använder det översta kortet. Kör med den översta DVI porten, har patchat drivrutinerna samt test mode.

btw, ni som funderar på tape modden, jag rekommenderar minst 5-7 lager tejp, iaf där ni har som mest backlight bleed, jag började med 2st, vart inte riktigt nöjd då jag hade backlight bleed vid högra nedersta hörnet, ökade med fler lager och efter ha öppnat skärmen 3-4ggr och pillat så är jag nu nöjd

har inte heller någon panel play längre, alltså att panelen rör på sig så fort man skakar på skärmen, det fixar man genom att dra på lite el tejp vid sidorna.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

btw, ni som funderar på tape modden, jag rekommenderar minst 5-7 lager tejp, iaf där ni har som mest backlight bleed, jag började med 2st, vart inte riktigt nöjd då jag hade backlight bleed vid högra nedersta hörnet, ökade med fler lager och efter ha öppnat skärmen 3-4ggr och pillat så är jag nu nöjd

har inte heller någon panel play längre, alltså att panelen rör på sig så fort man skakar på skärmen, det fixar man genom att dra på lite el tejp vid sidorna.

Tack för tipset. Skall se hur min ser ut imorgon när jag får den, är den inte bra blir det operation.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Jag beställde en QNIX QX2710 och kör dubbla HD6870, som bara har en crossfirebrygga-slot vardera. Är det något som jag bör vara oroad över? Vad är anledningen till att köra dubbla bryggor i detta fallet?

Permalänk
Medlem

/rant

DHL </3

Tisdag eftermiddag (Korea tid): Skämen hämtas från säljaren hulustar.

Onsdag kväll: skärmen kommer till Tyskland.

Torsdag morgon: skärmen går ut för leverans, jag ringer DHL eftersom mitt hus har portkod och jag inte kunnat ange denna någonstans. De försöker kontakta sin kurir men får inget svar. Jag sätter en lapp på dörren med mitt telenummer och ber kuriren ringa när han kommer (jag är hemma och de hade redan mitt nr sedan tidigare.)

Torsdag eftermiddag: Ingen kurir dyker upp och status på paketet ändras till att jag avvisat mottagandet. Jag ringer DHL som inte vet varför. Eftersom jag inte är hemma fredag bokar jag om leveransen till mina föräldrar. Inga problem säger DHL-killen som tar alla deras kontaktuppgifter.

Fredag eftermiddag: Får ett samtal från JetPak som står utanför min dörr med ett paket från DHL. De har inte fått någon information om någon annan leveransadress, och han har inte tid att åka någon annanstans och lämna paketet.

Snackar med DHL igen, alla uppgifter om ändrad leverans är registrerade. De vet inte vad som blivit fel.

Med lite flyt får jag väl skärmen levererad till mina föräldrar på måndag. Om jag inte vore så irriterad vore det smått komiskt att det tar längre tid att få skärmen från Örebro till Eskilstuna än från Korea till Sverige.

\rant

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av erikss0n:

Beslutade mig för att göra en "Tape-modd" idag i hopp om att eliminera BLB, jag ville ju oxo bli av med monitor-foten eftersom jag har en väggfästeslösning med VESA100. Det var lite micklande och en del svettande men resultatet blev riktigt lyckat. Jag har nu minimal bleed, som syns endast vid totalmörker och svart skärm. Innan kunde den urskiljas i dagsljus med en mörk bakgrundsbild.

Jag blev förvånad över hur "o-rak" metall-framen som håller i panelen var. Nedre delen av ramen (där BLB existerade) var riktigt konkav, som en båge där mittendelen och yttreändarna hade en höjdskillnad på mellan 0.5-1CM. Jag var kanske inte helsmidig när jag böjde den rak igen men det blev iaf. rakt igen. Nu har jag en skärm som jag kan känna mig helnöjd med bildkvaliten, vilket inte var fallet tidigare.

Har därimot kvar samma problem som jag nämt tidigare med ngn slags flimmer/bildrullning i spel om jag kör på mer än 60Hz (96 eller 120).

Effekten kan beskådas här: https://www.youtube.com/watch?v=yHP4BOnlOiI

Har beställt 2st DVI-D DUAL LINK från Amazon Tyskland idag som jag skall testa senare och se om det löser problemet, Kör nu dessutom Catalyst 13.5b och inte 13.3 som tidigare.

Ni som kör överklockat med 2st AMD-kort kör ni dubbla CF-bryggor? Har ni Pixel-clock-patchat drivarna? Spelar det roll vilket av korten man väljer som DVI-utgång?

Mvh.
erikss0n

Har just observerat att effekten inte finns där om jag disablear Crossfire... men utan crossfire når jag inte 96FPS så det gör ju det hela ointressant.... hmmm, letar vidare efter en fix.

Visa signatur

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
|AMD Ryzen 3700x (Thermaltake Floe Riing RGB 240) | 32GB G.Skill Trident Neo 3600 | ASROCK X570 Taichi | Gigabyte GTX 1080Ti Gaming 11G | Logitech G502 Proteus Core | Sabrent Rocket NvMe 1TB | X-STAR DP2710 | InWin 805c | Synology DS920+ & DS415 Play NAS |

Permalänk

Jag har beställt en QNIX QX2710.
Spelar kvaliteten på DVI-D kabeln någon roll för hur många Hz man kan överklocka skärmen till eller räcker det med den medföljande kabeln (det följer väl med en?) för att nå skärmens fulla potential?

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 6x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Asus Xonar Essence STX, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, 28 tum GIGABYTE M28U 3840x2160.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan1000:

Jag har beställt en QNIX QX2710.
Spelar kvaliteten på DVI-D kabeln någon roll för hur många Hz man kan överklocka skärmen till eller räcker det med den medföljande kabeln (det följer väl med en?) för att nå skärmens fulla potential?

Det kan spela roll, men för vissa verkar det fungera att köra 120hz med den medföljande kabeln. Min fungerar endast i 110hz helt utan störningar (trodde först att 120hz gick, men blev minimala sötrningar i bilden). Ska bygga ny dator idag och då byta ut kabeln mot en mer kvalitativ modell, kan återkomma om någonting ändrar sig.

Två veckor sedan jag fick leverans av UPS (ställde den utanför dörren, jag kvitterade inte ut paketet) och fortfarande inte ett ord om någon moms/införelseavgift. När kan man börja hoppas på att man slipper undan? Fast iof har jag ju inte fått något paket ännu

Permalänk
Inaktiv

Beställde precis en matt QX2710 från Hulustar. Nu börjar väntan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan1000:

Jag har beställt en QNIX QX2710.
Spelar kvaliteten på DVI-D kabeln någon roll för hur många Hz man kan överklocka skärmen till eller räcker det med den medföljande kabeln (det följer väl med en?) för att nå skärmens fulla potential?

Det märkliga med kabeln är att jag läst rapporter om att folk har fått problem med riktigt fina kablar men när de sen testat medföljande kabel har det inte varit något strul, och vice versa.

Bästa är nog att invänta leverans, testa medföljande och efter det besluta om eventuellt inköp av ny kabel.

För mig funkade den medföljande i 120Hz alldeles strålande.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Min QX2710 Matte anlände idag som jag beställde från hulustar. Fungerar utmärkt i 120hz. Har en död pixel i nedre vänsterkant och men icke märkbar blb så jag är riktigt nöjd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon113729:

Beställde precis en matt QX2710 från Hulustar. Nu börjar väntan.

Samma här!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon113729:

Beställde precis en matt QX2710 från Hulustar. Nu börjar väntan.

Skrivet av M rosenberg:

Samma här!

Ni behöver nog inte vänta så länge. För mig tog det inte ens 3 arbetsdygn innan DHL knackade på dörren. Beställde också från Hulustar

Permalänk
Medlem

Fick min QX2710 idag. Skickades i torsdags från Korea.

Beställde också från Hulustar. Inga döda pixlar än vad jag kan se.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick min idag från hulustar. Verkar som jag haft maximal oflyt utan att få en skärm som är helt trasig. Har 3 döda pixlar och ca 10 st stuck. Har dessutom rejält med backlight bleed. 96Hz funkar utmärkt i spel, 120Hz fungerar i windows men ger röda sträck i spel - har dock inte ändrat något mer än att jag gjort en custom resolution. Mycket möjligt att det kommer fungera med nyare drivrutiner eller lite finlir med inställningarna.

Är det bara min skärm som "surrar" mycket eller är det någon annan som reagerat på det? Låter lite likt min Plasma TV (fast lägre) och betydligt mer än mina andra skärmar.

Får bli att plocka isär och fixa backlight bleed senare i veckan.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Ni behöver nog inte vänta så länge. För mig tog det inte ens 3 arbetsdygn innan DHL knackade på dörren. Beställde också från Hulustar

Håller tummarna!

Permalänk
Medlem

Efter lite närmare inspektion så är nog det som jag trodde var döda pixlar damm eller smuts någonstans inne i skärmen. Får se om jag vågar mig på att försöka fixa det när jag öppnar upp den sen.

De pixels som är stuck verkar förbli så. De är dock inte överväldigande irriterande och syns mest om man letar efter dem.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Efter lite närmare inspektion så är nog det som jag trodde var döda pixlar damm eller smuts någonstans inne i skärmen. Får se om jag vågar mig på att försöka fixa det när jag öppnar upp den sen.

De pixels som är stuck verkar förbli så. De är dock inte överväldigande irriterande och syns mest om man letar efter dem.

10st stuck pixlar och rejält med blb så tycker jag du ska höra av dig till köparen och se vad han vill göra åt det. De är måna om att ha goda omdömen på Ebay och kommer säkert att hjälpa dig när skärmen är sådär dålig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

10st stuck pixlar och rejält med blb så tycker jag du ska höra av dig till köparen och se vad han vill göra åt det. De är måna om att ha goda omdömen på Ebay och kommer säkert att hjälpa dig när skärmen är sådär dålig.

Får se hur jag gör. BLB ser ut att vara det vanliga med en skev ram och borde inte vara några större problem att fixa till. Pixlarna är en röd, en grön och resten mörkt blå. De blåa ser jag inte om jag inte tittar på några centimeters avstånd och letar efter dem, den gröna är inte heller lätt att se och den röda syns endast på mörk bakgrund om jag letar efter den.

Får jag ordning på BLB så tror jag inte jag kommer störa mig på pixlarna sedan. Då är dammet/smutsen mer irriterande isf för de syns tydligt mot vit bakgrund. Det är dock högt upp på skärmen precis under Name/Date/Type etc i utforskaren.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Får se hur jag gör. BLB ser ut att vara det vanliga med en skev ram och borde inte vara några större problem att fixa till. Pixlarna är en röd, en grön och resten mörkt blå. De blåa ser jag inte om jag inte tittar på några centimeters avstånd och letar efter dem, den gröna är inte heller lätt att se och den röda syns endast på mörk bakgrund om jag letar efter den.

Får jag ordning på BLB så tror jag inte jag kommer störa mig på pixlarna sedan. Då är dammet/smutsen mer irriterande isf för de syns tydligt mot vit bakgrund. Det är dock högt upp på skärmen precis under Name/Date/Type etc i utforskaren.

Är det 6+ "dead pixels" så ska du få skicka tillbaka den som jag har förstått, hör av dig till honom tycker jag. Någon död pixel får man så klart räkna med men absolut inte så många som du har. Har du tur kanske han inte ens orkar ta tillbaka din utan bara skickar en ny direkt. Frakten lär kosta lika mycket som han betalar för skärmarna typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Är det 6+ "dead pixels" så ska du få skicka tillbaka den som jag har förstått, hör av dig till honom tycker jag. Någon död pixel får man så klart räkna med men absolut inte så många som du har. Har du tur kanske han inte ens orkar ta tillbaka din utan bara skickar en ny direkt. Frakten lär kosta lika mycket som han betalar för skärmarna typ

Frågan är hur de klassar "dead" pixels. Jag tror som sagt inte att det var några som är helt döda (inte lyser alls) utan de som är lyser med en konstant färg (subpixels som fastnat).

Ska dra iväg en fråga och höra vad han säger.

Edit, skickade följande:

Hello,

I wonder what your policy is regarding backlight bleed and stuck pixels on these monitors. I received my monitor yesterday and it has about 10 stuck pixels that constantly shine in a single color. Attempts to fix them have not worked so far. There is also some dust or dirt inside the monitor that is clearly visible.

The backlight bleed is rather severe though from my understanding this can likely be fixed by opening the monitor.

Best regards,
Johan

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Låter som ett bra svar, hoppas de byter ut den åt dig. 10st är verkligen för mycket, men det är svårt att förstå vad de menar med sina beskrivningar. Väldigt luddig och rent dålig engelska många gånger!

Bytte ut min kabel idag mot en mer högkvalitativ variant från Belkin och det gjorde ingen skillnad, kan fortfarande inte köra 120hz (108hz kör jag 100% stabilt).

Permalänk
Medlem

Läste någonstans om Koreas DOA regler gällande döda pixlar, har för mig att de har upp till 10 utan att det ska räknas som för mycket. Kan vara värt att kolla lite extra på det och verkligen se till att hitta alla som felar.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Fick min QX2710 från accessorieswhole idag, la beställningen den 22/5. Levererades med FedEx och jag har ännu inte åkt på några extra avgifter.
Än så länge (haft igång den 30 minuter) är jag nöjd!
Hittar inga felaktiga pixlar dock lite bleeds i över och underkant, sitter sällan i ett helt mörkt rum så tror inte jag orkar montera isär skärmen bara för det.
Foten och plastramen är enligt mig riktigt kass, men för 2200kr som jag betalade är det trots det ett kap!

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Sjukt sugen på att beställa en sådan här!

MEN, jag har stött på något som kan vara ett problem, överallt så står det att det måste vara DVI-D Dual-link
så jag kollade upp mitt grafikkort (HD7870) och det har DVI-I Dual-link, vilket inte ska vara kompatibelt enligt många säljare på Ebay

Men är inte DVI-I både analog och digital, dvs det borde funka med det?

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Skalman:

Sjukt sugen på att beställa en sådan här!

MEN, jag har stött på något som kan vara ett problem, överallt så står det att det måste vara DVI-D Dual-link
så jag kollade upp mitt grafikkort (HD7870) och det har DVI-I Dual-link, vilket inte ska vara kompatibelt enligt många säljare på Ebay

Men är inte DVI-I både analog och digital, dvs det borde funka med det?

Det ska inte vara några problem enligt http://www.overclock.net/t/1384767/official-the-korean-pls-mo...

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Fick svar från hulustar:

Citat:

Hello

When we check your monitor, it has one dead pixel.
And very little bleeding one spot.

Could you take a picture serior number of back of monitor ?
And take a picture 10 dead pixel and dust.
Please check be careful. Looks like dead pixel, it can be dust.
So that is not real dead pixel.

Please send us and we will check all.

sorry about that.

Har bara mobilkameran så det är knepigt att få till några bra bilder. Det lutar nog åt att jag försöker fixa backlight bleed och om jag blir nöjd med det behåller jag skärmen. Ramen som panelen sitter fast i är duktigt skev så om jag fixar det och gör tape modden så borde det bli bättre.

Pixlarna syns endast mot mörk bakgrund om man vet var man ska titta. De som ser ut att lysa blått mot svart bakgrund är helt svarta och ser ut som döda mot helt blå bakgrund. De röda syns mot mörk bakgrund och är normalt röda mot röd bakgrund. Är inte helt insatt i hur det funkar men de verkar iaf inte helt döda så något med subpixlarna som gör att de inte visar korrekt färg antar jag.

Men som sagt, jag får i stort sätt leta efter dem för att hitta dem (och det är på nära håll) har inte testat med skärmen på den plats den ska vara då jag har mina andra uppstälda än så länge och ska köpa ett bordsfäste till den nya (foten är fan riktigt kass.)

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av buLLit:

Fick min QX2710 från accessorieswhole idag, la beställningen den 22/5. Levererades med FedEx och jag har ännu inte åkt på några extra avgifter.
Än så länge (haft igång den 30 minuter) är jag nöjd!
Hittar inga felaktiga pixlar dock lite bleeds i över och underkant, sitter sällan i ett helt mörkt rum så tror inte jag orkar montera isär skärmen bara för det.
Foten och plastramen är enligt mig riktigt kass, men för 2200kr som jag betalade är det trots det ett kap!

Vilket pris var skrivet på lådan?