Arena progression-partner sökes!

Permalänk
Medlem

Arena progression-partner sökes!

Hej!

Jag söker en partner för främst 2v2 och 3v3 efter det.

Spelaren ska vara villig att spela iaf 4/7 dagar i veckan och villig att lära sig, förbättra sig och inte ge upp och lämnar team efter en dag.

Jag jobbar 08-17 varje dag och gör för det mesta ingenting på kvällarna och alla mina gamla partners har slutat spela.

Jag spelar warrior och har gjort det sedan Januari 2010.

Därefter spelade jag ett tag på runt 2000-2200 rating till jag och min kompis (rdruid) hittade en partner som passade oss.

Då progressade vi till ~2550 rating och 2700+ mmr.

Har även en paladin med hyffsat gear som jag kan spela om du är dps. Är dock inte lika expad på denna och kan inte säga att jag har samma skill som jag hade i season 5 då jag blev gladiator från 2v2. (ret/holy spec med dk)

Jaa...det är inte mycket mer att säga än att jag spelar på Sylvanas Alliance men är villig att transfera om det skulle behövas.

Har tidigare spelat på Stormreaver om någon känner igen mig därifrån. Ni kan även kolla på armory om "Jezzi" så ser ni att jag är hyffsat känd där om att vara en bra spelare.

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Jezz%C3%AD/adv...

Tack för mig!

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5800X3D | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

Så det finns alltså ingen på forumet som spelar och är sugen på detta? eller är problemet att du inte har exp nog ?

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5800X3D | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

Skulle vara skitkul att lira med någon som du, lirar dock på ravencrest.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikbe:

Skulle vara skitkul att lira med någon som du, lirar dock på ravencrest.

lägg till mig på skype så vi kan snacka/chatta!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om de inte vore för att jag hade lagt av så hade jag gärna spelat med dig som antingen shadowprälle eller holy prälle

Holy > disc enligt mig speciellt om man vet hur holy fungerar
Har dock ingen koll på vad som ändrades i 5.3, gav upp helt när 5.3 skulle komma iom att world pvp'n är totalt ruined... men men kanske kommer tillbaka någongång i tiden

Permalänk
Medlem

2.8k rog

Visa signatur

GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB Gaming G1 | CPU: i7 6700K | MB: Asus Strix Z270H Gaming/K1 | RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz | SSD: Samsung 850 EVO 500GB | PSU: OCZ ModXStream PRO 700W | CPU-Kylning: Noctua NH-D15 | Skärm: BenQ XL2411Z 144Hz | Chassi: Fractal Design Define R4 Black

Permalänk

Lira din ret pala, du kan inte dra några höga ratings med war atm.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Lira din ret pala, du kan inte dra några höga ratings med war atm.

Med höga ratings menar du?

Jag kan komma 2.2k+ med nästan vilken comp som helst.

Jag levlade huntern förra veckan så om någon spelar på sylvanas PMa mig.

Har cappat fullt och ligger på 1900 2v2 atm.

Vi är hunter/disc och söker en tredje för 3v3.

Visa signatur