Permalänk

Bhop script Css

Hej jag har tagit ner gravitybhopscript som ska fungera jätte bra och det gö det föra alla men jag can inte executa den altså exec via console vet ni hur man kan fixa det här? det kommer inte ens upp.

Visa signatur

Intel core I7 3770 3.4Ghz
Nvidia gtx 560 ti TOP
Kingston ddr3 12GB

Permalänk

Alltså vad har hänt med Sweclockers...

Visa signatur

Mainrigg: Core i7 3.2Ghz - Asus GTX 680 DCII 2GB OC - Corsair Vengeance 1600MHz 12GB - Asus P6T SE - Asus Xonar Phoebus - OCZ Agility 4 120GB - WD Caviar Black 640GB - Corsair Obsidian 800D
Macbook Air: Core i5 2.8Ghz - Hynix 1600MHz 8GB
Ljud: Schiit Modi & Magni - Beyerdynamic Pro DT990 250ohm - ATH-ANC7b

Permalänk
Medlem

Har du lagt in ditt "script" I cfg mappen? Om ja: Då skiver du exec "namn" i consolen när du är ingame.

och bara så du vet så finns det inget som heter bhop script till source längre, alla wait commands är borttagna sedan länge.

Permalänk

Så det finns inget autobhop som fixar så man landar perfekt? och finns "wait commandsen" kvar i 1.6 ?

Visa signatur

Intel core I7 3770 3.4Ghz
Nvidia gtx 560 ti TOP
Kingston ddr3 12GB

Permalänk
Medlem

Landar perfekt? Landningen blir väl jämt lika det är väl att du ska hoppa igen som är grejen, och strafen så att du får flyt. Bind jump mwheelup och scrolla kontinuerligt medan du strafe-ar runt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolen8123:

Så det finns inget autobhop som fixar så man landar perfekt? och finns "wait commandsen" kvar i 1.6 ?

Vet inte om det fungerar, men jag har läst om något vid namn "träning".

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolen8123:

Så det finns inget autobhop som fixar så man landar perfekt? och finns "wait commandsen" kvar i 1.6 ?

Nej det finns inget sånt till source, såvida du inte har en .exe fil, men då blir du bannad. Vet inte hur det ser ut till 1.6.