Permalänk
Medlem

THE TAZK

Här kommer jag lägga upp massa bilder på min nuvarande projekt "THE TAZK"

CPU: AMD fx8350 8 core
GPU: EVGA Geforce GTX 680 (x2?)
RAM: Corsair vengeance 16gb pro blå
Mobo: Letar ett bra Mobo.
PSU: Corsair CX 600M 80+ Bronze Modulär om 680 sli : Toughpower Grand 700W vit
Chassi: ?? Kom med förslag! En cleant svart stort ingen lucka ifram och fönster. så inte r4!
Extra: Fläktkontroll nzxt , SSD 128gb HDD 250gb (gammal) Hdd2 1tb WD (senare)

Detta tänkte jag Modifiera än så länge.
- Gravera plexi/akryllplast och sätta framför HDD bur eller top fläktarana.
- Blå LED
- Sleeva
- Gravera in "THE TAZK" någonstans.
- Svart vit/blått tema.
- Sänka ner datorn i skrivbordet och täcka med plexi.

HDD, gammal men får duga sålänge!

Geforce GTX!

THE TAZK

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Corsair Vengeance C70 Arctic White, Moderkort: Asus Maximus V Extreme, Processor: Intel Core I7 3770K, Grafikkort: Asus Geforce GTX 770 DirectCu II, Ram: Kingston HyperX beast 2133Mhz 2x4 Gb, Nätaggregat: Corsair AX760 80+ Platinum, CPU-Kylning: Cooler Master Hyper 212 Evo, SSD: Kingston HyperX 90 Gb.

Permalänk
Medlem

Så du har skapat ett galleri men vet inte ens vad du ska bygga? 1p

Permalänk
Medlem

Ang, GPU: EVGA Geforce GTX 680 (x2?)
Vet du inte om du kör SLI eller?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Du borde akta kortets PCI-E anslutning och alltså inte gulla med kortet i sängen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Ang, GPU: EVGA Geforce GTX 680 (x2?)
Vet du inte om du kör SLI eller?

Jag har inte bestämt mig en om jag ska köpa ett till 680 lol

Skrivet av Mortal1ty:

Du borde akta kortets PCI-E anslutning och alltså inte gulla med kortet i sängen.

Gullar? Ända stället med vit bakgrund, självklart använder jag stor försiktighet med komponenterna!

Skrivet av biorrith:

Så du har skapat ett galleri men vet inte ens vad du ska bygga? 1p

Vet ju vad jag ska bygga? står i beskrivningen

Lite för dyrt :/ Letar efter ett på 700-1000 ca

Permalänk
Medlem
Skrivet av tazk3n:

Vet ju vad jag ska bygga? står i beskrivningen

Du vet inte ens vilket chassie du ska bygga i. Du har bara skrivit en lista med saker du vill ha på din dator.
Detta är ett galleri, inte en önskelista.

Permalänk
Medlem

Då är det väl de här som är bäst: http://www.inet.se/produkt/1902347/asus-m5a99fx-pro-r2-0 eller http://www.inet.se/produkt/1902052/msi-990fxa-gd65-990fx men jag rekommenderar den 1!

Visa signatur

Chassi: Corsair Vengeance C70 Arctic White, Moderkort: Asus Maximus V Extreme, Processor: Intel Core I7 3770K, Grafikkort: Asus Geforce GTX 770 DirectCu II, Ram: Kingston HyperX beast 2133Mhz 2x4 Gb, Nätaggregat: Corsair AX760 80+ Platinum, CPU-Kylning: Cooler Master Hyper 212 Evo, SSD: Kingston HyperX 90 Gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Du vet inte ens vilket chassie du ska bygga i. Du har bara skrivit en lista med saker du vill ha på din dator.
Detta är ett galleri, inte en önskelista.

Ingen önskelista, har 2-3 chassin jag planerar att titta närmare på. Tex In-win GRone, Bitfenix Ghost,

Håller redan på att göra mallar och planeringar för bygget, om du inte gillar det. Varför komma hit och klaga?

Permalänk

Vet inte om jag uttalar ditt namn fel men Task ? slang för snopp. Uttalar jag det fel eller ska datorn heta snoppen ?

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gudbrandsen:

Vet inte om jag uttalar ditt namn fel men Task ? slang för snopp. Uttalar jag det fel eller ska datorn heta snoppen ?

-TAZK

Engelska = Uppgiften

Datorn har en uppgift att hålla mig sysselsatt i livet

Kallas även för Tazk / Tazken /Tarre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sampee:

Tyckte MSin såg snyggare ut och billigare Blir nog MSI Tack!

Permalänk
Medlem

Väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.