Permalänk
Medlem

Kan inte spela på datorn

Jag använder VLC för att kolla på DVD skivor på min dator. Men nu när jag försöker kolla på en bränd DVD skiva, så "spinner" skivan, men jag får inget bild/ljud. Hur ska jag göra för att kunna titta på DVD skivan ?

Om du har några tips hur jag ska göra, så får du gärna svara

Permalänk
Skrivet av RAJ:

Jag använder VLC för att kolla på DVD skivor på min dator. Men nu när jag försöker kolla på en bränd DVD skiva, så "spinner" skivan, men jag får inget bild/ljud. Hur ska jag göra för att kunna titta på DVD skivan ?

Om du har några tips hur jag ska göra, så får du gärna svara

Klarar den ens att ta brända skivor?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RAJ:

Jag använder VLC för att kolla på DVD skivor på min dator. Men nu när jag försöker kolla på en bränd DVD skiva, så "spinner" skivan, men jag får inget bild/ljud. Hur ska jag göra för att kunna titta på DVD skivan ?

Om du har några tips hur jag ska göra, så får du gärna svara

kan ju testa att tanka mediaplayerclassic och cccp codec pack (eller vad de nu heter), detta ska spela upp allt vad jag förstått det som..
annars så skulle det väl kunna vara att det var något som gick snett när skivan brändes.
sista anledningen det finns inget på skivan, antar dock att du kollat på skivan i utforskaren (tar bara med detta för att allt jag kan tänka på skall vara med)
Edit: sök bara på cccp så bör skiten komma upp