Dilemma, LG G2 eller iPhone 4S?

Permalänk
Medlem

Dilemma, LG G2 eller iPhone 4S?

Hej grabbar och tjejer Har skrivit lite i tråden om LG G2, men jag vill ha lite fler svar, så jag startar en ny tråd om ämnet.

Har en iPhone 4S just nu men har känt ett tag att jag vill testa på något nytt (Android). Har kollat på LG G2 som säljs för 4000 kr och den verkar väldigt bra. Men jag är inte helt övertygad om att jag bör byta. Det är ju ändå 4000 kr (studerar på gymnasiet med ett jobb på en pizzeria där jag endast jobbar när jag behövs, alltså max 2-3 gånger per månad), rätt mycket pengar alltså.

Utan att starta ett flame war vill jag bara att ni ska övertyga mig om vad jag ska välja :).
Det jag gillar med iOS är:
iMessage; de flesta av mina kompisar, ungefär 9 av 10 har iPhones och därför är iMessage perfekt för mig. Finns det något liknande program som Android också kan ta del av som är gratis? Har testat bland annat Viber, men jag tycker att det fungerar dåligt.

iCloud; perfekt att synka saker mellan mobil och dator. Men jag har hört att man kan synka med hjälp av Google Calendar etc. så det verkar inte vara något stort problem.

Samt att jag redan har en iPhone, jag behöver alltså inte lägga pengar på en mobil. Om jag ska byta måste jag så klart betala 4000 kr. Är det värt att lägga 4000? Visst, en svår fråga, men generellt, vad tror ni? Kan en student annars spara dessa pengar och lägga på något viktigare i framtiden?

Har även en till fråga, hur är mobilmarknaden när det gäller priser? Den kostar ju 4000 kr just nu, som billigast, annars är priset för en LG G2 mellan 4500-5000 kr. Tror ni att jag kan få mobilen för mindre pengar om jag väntar till exempel 1-2 månader? Vill ju inte vänta för länge, då är det lika bra att köpa en nyare mobil då ju, men ja, hur brukar det vara?

Tack så mycket för svar!

E: Har glömt en väldigt viktig fråga. Hur är livslängden för en mobil som G2? Alltså, hårdvarumässigt. Om man kollar på iPhones t.ex. så har jag hört att 4an laggar smått vid användande av iOS 7 och 4S kommer nog inte hålla mycket längre nu när Apple har släppt en "budgetversion". Hade ju ändå tänkt byta telefon någon gång nästa år, men när jag såg priset på G2 så tänkte jag att jag kunde byta lite tidigare. Då vill jag så klart att den ska hålla ett par år, minst. Kommer den att göra det tror ni?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dannema:

Hej grabbar och tjejer Har skrivit lite i tråden om LG G2, men jag vill ha lite fler svar, så jag startar en ny tråd om ämnet.

Har en iPhone 4S just nu men har känt ett tag att jag vill testa på något nytt (Android). Har kollat på LG G2 som säljs för 4000 kr och den verkar väldigt bra. Men jag är inte helt övertygad om att jag bör byta. Det är ju ändå 4000 kr (studerar på gymnasiet med ett jobb på en pizzeria där jag endast jobbar när jag behövs, alltså max 2-3 gånger per månad), rätt mycket pengar alltså.

Utan att starta ett flame war vill jag bara att ni ska övertyga mig om vad jag ska välja :).
Det jag gillar med iOS är:
iMessage; de flesta av mina kompisar, ungefär 9 av 10 har iPhones och därför är iMessage perfekt för mig. Finns det något liknande program som Android också kan ta del av som är gratis? Har testat bland annat Viber, men jag tycker att det fungerar dåligt.

iCloud; perfekt att synka saker mellan mobil och dator. Men jag har hört att man kan synka med hjälp av Google Calendar etc. så det verkar inte vara något stort problem.

Samt att jag redan har en iPhone, jag behöver alltså inte lägga pengar på en mobil. Om jag ska byta måste jag så klart betala 4000 kr. Är det värt att lägga 4000? Visst, en svår fråga, men generellt, vad tror ni? Kan en student annars spara dessa pengar och lägga på något viktigare i framtiden?

Har även en till fråga, hur är mobilmarknaden när det gäller priser? Den kostar ju 4000 kr just nu, som billigast, annars är priset för en LG G2 mellan 4500-5000 kr. Tror ni att jag kan få mobilen för mindre pengar om jag väntar till exempel 1-2 månader? Vill ju inte vänta för länge, då är det lika bra att köpa en nyare mobil då ju, men ja, hur brukar det vara?

Tack så mycket för svar!

Tror att det ändå är värt att köpa om du får den för 4000.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sälj din nuvarande och köp en ny så kommer du billigare undan. 4k för en sådan är ett bra pris.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rhalla:

Sälj din nuvarande och köp en ny så kommer du billigare undan. 4k för en sådan är ett bra pris.

Det kan jag tyvärr inte göra. Fick min nuvarande av min pappa så jag ger tillbaks den om jag köper ny

Permalänk
Medlem

Jag tror absolut att du skulle bli nöjd med en LG G2. Den verkar vara toppen. Android är dessutom lite roligare att pilla med och att anpassa efter sina egna önskemål, jämfört med ios.

Permalänk
Medlem

Såg en review på LG G2 där den fick en hel massa skit för mjukvaran. Den är tydligen fulltryckt med extra skit som ingen bett om, vill ha, eller har nytta eller nöje av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Såg en review på LG G2 där den fick en hel massa skit för mjukvaran. Den är tydligen fulltryckt med extra skit som ingen bett om, vill ha, eller har nytta eller nöje av.

Jag tror inte att den är värre än tex Samsung och HTC.

EDIT: Tyvärr så lägger de flesta tillverkare till skins och appar som inte behövs. Jag önskar att fler tillverkare körde med original Android i sina telefoner och surfplattor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Jag tror absolut att du skulle bli nöjd med en LG G2. Den verkar vara toppen. Android är dessutom lite roligare att pilla med och att anpassa efter sina egna önskemål, jämfört med ios.

Det tror jag absolut! Dina svar har varit väldigt givande förresten

Skrivet av Perc:

Såg en review på LG G2 där den fick en hel massa skit för mjukvaran. Den är tydligen fulltryckt med extra skit som ingen bett om, vill ha, eller har nytta eller nöje av.

Jo, det har jag också sett, men det var väl främst för Verzion-versionen som är exklusivt för USA, eller? Det fanns typ 52 appar hos vanliga telefonen som inte går att ta bort, men som ändå hade små funktioner. Vet inte om det kommer störa mig så mycket dock. Även iOS har appar som inte har någon funktion men som man inte kan ta bort (om man inte jailbreakar)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Såg en review på LG G2 där den fick en hel massa skit för mjukvaran. Den är tydligen fulltryckt med extra skit som ingen bett om, vill ha, eller har nytta eller nöje av.

Inte värre än något annat, en del gillar utseendet och en del inte. Notera att du kan ändra en del i utseendet också.
Den tycks ha bättre respons än många andra Android telefoner så jag skulle inte oroa mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannema:

Det tror jag absolut! Dina svar har varit väldigt givande förresten

Jo, det har jag också sett, men det var väl främst för Verzion-versionen som är exklusivt för USA, eller? Det fanns typ 52 appar hos vanliga telefonen som inte går att ta bort, men som ändå hade små funktioner. Vet inte om det kommer störa mig så mycket dock. Även iOS har appar som inte har någon funktion men som man inte kan ta bort (om man inte jailbreakar)

Tack, det är kul att hjälpa till! Det är enkelt att rekommendera något som man är nöjd med, i det här fallet Android.

Amerikanska operatörer är kända för att låsa telefonerna med olika metoder och lägga in massa bloatware. Köper du en olåst telefon i Sverige så får du bara LGs appar. Som sagt tror jag inte heller att LG är värre än andra tillverkare. Med lite fix och tricks, om man gillar det, går det även att ta bort alla sådana appar. Det är inget man gör direkt på sin första androidlur, men möjligheten finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Tack, det är kul att hjälpa till! Det är enkelt att rekommendera något som man är nöjd med, i det här fallet Android.

Amerikanska operatörer är kända för att låsa telefonerna med olika metoder och lägga in massa bloatware. Köper du en olåst telefon i Sverige så får du bara LGs appar. Som sagt tror jag inte heller att LG är värre än andra tillverkare. Med lite fix och tricks, om man gillar det, går det även att ta bort alla sådana appar. Det är inget man gör direkt på sin första androidlur, men möjligheten finns.

Precis, android verkar så öppet! Har även en väldig entusiastisk android-älskare till kompis som skulle älska att jag byter från iOS till android. Han skulle säkerligen kunna hjälpa mig att tweaka mobilen till vad jag gillar

Permalänk
Medlem

Köp inte LG mobiler, från egen samt kompisars erfarenhet, dont do it! s4,htc,sony men inte ipoop och life's garbage mobilen pls.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Köp inte LG mobiler, från egen samt kompisars erfarenhet, dont do it! s4,htc,sony men inte ipoop och life's garbage mobilen pls.

Nexus 4 då? Alla lg mobiler är inte skräp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Nexus 4 då? Alla lg mobiler är inte skräp.

Nexus 4 är googles påhitt, lg gjorde skärmen det är ungefär vad som hänt där. därför går den att köpa. om man vill

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Nexus 4 är googles påhitt, lg gjorde skärmen det är ungefär vad som hänt där. därför går den att köpa. om man vill

Google la bara några krav på hårdvara och mjukvara. Själva mobilen har lg byggt.

Permalänk

Själv kommer jag lämna en kommentar som jag vet att du egentligen inte vill ha - behåll den mobil du har om den klarar av att göra allt du vill göra

Det är klart det är kul med nya leksaker, men som student själv vet jag att pengar är knappt, och kommer vara många år till om du bara går i gymnasiet (och inte planerar att gå något slappt program på högskolan där du kan jobba halvtid vid sidan om).

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Köp inte LG mobiler, från egen samt kompisars erfarenhet, dont do it! s4,htc,sony men inte ipoop och life's garbage mobilen pls.

Erfarenheter av tidigare telefoner behöver inte alls vara representativa för nyare modeller.

Mobilbranchen ändrar sig snabbt. Vilken tillverkare som är bra eller dålig ändras också hela tiden. De flesta tyckte att HTC var påväg utför tills de släppte ONE som många gillade. Samsung säljer bäst mycket tack vare att de har den överlägset största marknadsföringsbudgeten, samtidigt som de åtminstone gör helt ok telefoner.

Lg har gjort skitmobiler och har varit sämst på uppdateringar, men mobilerna har blivit bättre och bättre på senare tid. Och det är ingen som vet hur de kommer stå sig med uppdateringar framöver. De kan ha fördel av att vara tillverkaren av Nexus just nu.

Kan bara säga att G2an är en riktig kanonmobil för det priset, klart mest prisvärd på marknaden just nu.

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem

Att du ens tänker tanken är en varningssignal att du kanske inte behöver LG G2.
Visst är det kul med en ny lur, men 4000 kr är mycket pengar. Jag skulle iaf fundera på att fixa ett abonnemang på 24 månader och sprida ut kostnaden. Om du verkligen inte vill det så tänk till en extra gång.

G2:an är det bästa du kan köpa just nu för under 4000(vilket Cyberphoto tar), överlägset.
Men bara för det så betyder det inte att du behöver den.

Permalänk

jag skulle rekommendera en nexus 4 , finns för 2500 kr , grymt prissvärd , stock android .

+ , bra skarp skärm drygt 320 ppi , 2 GB ram , s4 pro cpu , ergonomisk i handen , snabb som satan , snygg design
- ingen 4g , låg minneskapacitet 8 GB ELLER 16GB , medelmåttig kamera, inbyggda högtalare lite klena

men för priset så får du en grymt bra smartphone ,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jäger:

Erfarenheter av tidigare telefoner behöver inte alls vara representativa för nyare modeller.

Mobilbranchen ändrar sig snabbt. Vilken tillverkare som är bra eller dålig ändras också hela tiden. De flesta tyckte att HTC var påväg utför tills de släppte ONE som många gillade. Samsung säljer bäst mycket tack vare att de har den överlägset största marknadsföringsbudgeten, samtidigt som de åtminstone gör helt ok telefoner.

Lg har gjort skitmobiler och har varit sämst på uppdateringar, men mobilerna har blivit bättre och bättre på senare tid. Och det är ingen som vet hur de kommer stå sig med uppdateringar framöver. De kan ha fördel av att vara tillverkaren av Nexus just nu.

Kan bara säga att G2an är en riktig kanonmobil för det priset, klart mest prisvärd på marknaden just nu.

Visst mest prisvärd, men du får vad du betalar för.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Visst mest prisvärd, men du får vad du betalar för.

När jag säger prisvärd menar jag att man får mycket i förhållande till vad man betalar. Annars använder jag ordet billig.

Vad menar du är så dåligt med G2an? Har du använt en G2? Upplever inte att den skulle vara av låg kvalité.

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem

Hade köpt G2 utan att ens fundera. Riktigt fin mobil, och jag tror LG har lärt sig av sina misstag på senare mobiler, tror inte dom har råd att göra misstag nu pga. all konkurrens.

Sen finns det ju en anledning till att dom sätter lågt pris på denna. Dom vill locka nya kunder.

Här har du ett grundligt test av mobilen:

http://www.swedroid.se/recensioner/telefoner/recension-lg-g2/

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Att köpa en 4S istället för en G2 nu är som att gå från ett 7970 till ett 4870 grafikkort. Hade köpt G2 utan att ens fundera. Riktigt fin mobil, och jag tror LG har lärt sig av sina misstag på senare mobiler, tror inte dom har råd att göra misstag nu pga. all konkurrens.

Här har du ett grundligt test av mobilen:

http://www.swedroid.se/recensioner/telefoner/recension-lg-g2/

Nu handlade det ju inte om att köpa en 4S eller LG G2, utan om att köpa en LG g2 eller behålla sin gamla 4S

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jäger:

Nu handlade det ju inte om att köpa en 4S eller LG G2, utan om att köpa en LG g2 eller behålla sin gamla 4S

Får ursäkta, läste lite för hastigt (editerat). Men hade sagt köpa en G2 endå, verkar vara en kanonfin mobil.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Hallå.
Du har en iPhone 4S nu som gör vad du vill en telefon ska göra.

Mitt råd till dig är att låna om du kan eller köpa en billig Android lur och lära dig hur dom fungerar.
Det är skitmycket att lära sig om en vill fördjupa sig om allt en kan ändra på.

Köp tex en Samsung S2. Dom kan du få rätt billigt och det är fin mobil. Väldigt bra.
Den har ett stort stöd hos utvecklare.

Annars så leta efter en riktigt billig och när du hittat en så sök på XDA efter den och kolla vilket utvecklingsstöd den har där.

Det är rätt dumt att lägga 4000Kr på något du inte ännu vet om du vill ha.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jäger:

När jag säger prisvärd menar jag att man får mycket i förhållande till vad man betalar. Annars använder jag ordet billig.

Vad menar du är så dåligt med G2an? Har du använt en G2? Upplever inte att den skulle vara av låg kvalité.

Har du använt G2an ? enkelt att stirra på bilder på google. enkelt att lästa specificationer och få överdrivna förväntningar. Om Lgs mobiler varit crap sen LG arena som jag hade till Lg x2 som polaren hade som vart missnöjd direkt då han köpte den så ja. Dra dina egna conclusions men jag vet av erfarenhet att det är skit och inte värt för en stackars studerande som har konstigt nog 4000kr att spendera på en mobil att köpa en lg.. lycka till.. gör va du/ni vill.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Har du använt G2an ? enkelt att stirra på bilder på google. enkelt att lästa specificationer och få överdrivna förväntningar. Om Lgs mobiler varit crap sen LG arena som jag hade till Lg x2 som polaren hade som vart missnöjd direkt då han köpte den så ja. Dra dina egna conclusions men jag vet av erfarenhet att det är skit och inte värt för en stackars studerande som har konstigt nog 4000kr att spendera på en mobil att köpa en lg.. lycka till.. gör va du/ni vill.

Ja, jag äger en G2 och har använt den ett tag nu.

LG Optimus x2 är väl allmänt känd som en av de sämsta mobiler Lg gjort i modern tid, så inte så konstigt att din kompis var missnöjd. Och om "Arena" (2009) och "Lg Optimus x2" (tidigt 2011) är det senaste exemplen du har på dåliga LG kanske du skulle uppdatera bilden av LG lite. 3-4 år hinner det som sagt ändras mycket på i mobilbranchen. Android är ju inte mer än 5 år gammalt, går ju inte att jämföra med hur det är idag.

Optimus G var bättre och med G2 har LG tagit ytterligare kliv frammåt tycker jag. Nexus 4 är inte heller någon dålig telefon (gjord av LG).

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jäger:

Ja, jag äger en G2 och har använt den ett tag nu.

LG Optimus x2 är väl allmänt känd som en av de sämsta mobiler Lg gjort i modern tid, så inte så konstigt att din kompis var missnöjd. Och om "Arena" (2009) och "Lg Optimus x2" (tidigt 2011) är det senaste exemplen du har på dåliga LG kanske du skulle uppdatera bilden av LG lite. 3-4 år hinner det som sagt ändras mycket på i mobilbranchen. Android är ju inte mer än 5 år gammalt, går ju inte att jämföra med hur det är idag.

Optimus G var bättre och med G2 har LG tagit ytterligare kliv frammåt tycker jag. Nexus 4 är inte heller någon dålig telefon (gjord av LG).

Okej men lycka till. om en vecka kommer du tillbaka till forumet och frågar om varför din lg mobil inte funkar och är skit på vintern. Gl hf

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Okej men lycka till. om en vecka kommer du tillbaka till forumet och frågar om varför din lg mobil inte funkar och är skit på vintern. Gl hf

Duuu.. har du själv erfarenhet av en G2?
Har du isf pillat på den en stund eller har du kört den aktivt i låt oss säga en vecka?

Det är rätt mycket luft du pyser ur dig annars.

Vad din kompis har för erfarenhet betyder precis ingenting om du inte ens kan försöka dig på att beskriva hen blev besviken över.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Duuu.. har du själv erfarenhet av en G2?
Har du isf pillat på den en stund eller har du kört den aktivt i låt oss säga en vecka?

Det är rätt mycket luft du pyser ur dig annars.

Vad din kompis har för erfarenhet betyder precis ingenting om du inte ens kan försöka dig på att beskriva hen blev besviken över.

GL&HF

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul