Ehm.. ursäkta men, A: skämtar ni?
B: trollar ni?
C: eller är ni bara dumma?
Kortet presterar under GTX 780.
Det är verkligen inte uppe och fajtas med Titan.
Dessutom har grafikkortet en värdelös kylare och är extremt varm.
öhh..
Hehe hahaha tack kompis, jag behövde verkligen det där!
Började bli riktigt irriterad efter att ha läst till sida 13 och stod helt förstummad av vilka enormt efterblivna kommentar jag fått läsa hitills, många helt utan koppling till verkligheten.. Men sen kom ju du och kommenterade och allt ändrades bara så där, tänkte lämna Sweclockers för idag pga av irritationsmomenten i form av tragiska fanbois som inte ens inser hur patetiska dom är i sin egna lilla värld men jag bokstavligen började gap flabba här efter din kommentar, ja till den milda grad att jag faktiskt halkade ner från soffan. Jo det är sant faktiskt ingen överdrift och ingen lögn det hände verkligen, att skratta är bra för ens mående helt klart och frigör endorfiner m.m. så nu vart jag på bra humör igen.
Stort tack!
"skulle gått till Specsavers!"
Hehehe
Vänta tills han upptäcker själv hur jäkla dumt det där blev egentligen, då kommer det heta nåt i stil med: "Ahh jag skrev fel, ahh jag skrev tvärt om mot vad jag menade, ahh jag menade högt överklockat GTX780" eller liknande nonsense? Jag menar vad är alternativet, right? Ser ju inte särskilt intelligent ut iaf med tanke på att forum efter forum vid detta lagen fastlagit hur det står till på prestanda fronten!
EDIT:
Nu har säker någon redan postat detta men iaf.. Jag såg nyss att Dustin satt upp kortet för 4490 (+200 med BF4) , går att betälla vad det set ut som men såklart inget lagerstutus ännu?? http://www.dustinhome.se/product/5010757307/gigabyte-radeon-r...