Det är just det, denna produkt må inte passa dig men den passar t.ex. mig, jag har noll behov av en traditionell laptop, har två stycken som bara samlar damm. Men har länge väntat på en fullfjädrad surfplatta som inte är en leksak med god prestanda och går att rita med, kanske inte som en Intious ritbord, men iaf som en Bambu. En produkt som jag kan sitta med i soffan och rita eller på planet utomlands.
Jag behöver inte skriva så mycket.
Eller när jag 1-2 gånger i månaden far till en annan ort så behöver jag bara ta med denna produkt och docka den med en 24"+ skärm och bluetooth tangentbord + muskombo.
Som du ser, det finns folk som inte är kodare och behöver ett stort tangentbord. Nu har du minst en här som eventuellt kommer köpa denna produkt, är du nöjd nu så vi slipper se dina repeterande inlägg om och om och om igen så fort ordet Microsoft dyker upp i nyheterna?
Inte meningen att skapa dålig stämmning. Vill bara väcka lite debatt. Alla har sin åsikt. Här reagerade jag mest på förslaget att någon tyckte att det var smidigt att ta med sig ett stort tangentbord när man tog med sig sin SP2. Handlar inte så mycket om storleken som kännslan av knapparna. När man hela tiden jämför denna mot ultrabooks så tycker jag man även får jämnföra I/O som finns på dagens ultrabooks. På denna punkten är jag kritisk. Tangentborden i laptops idag har blivit väldigt bra och jag vill gärna ha något med den kvalitén även när jag bara sitter och skriver inlägg i forum. Men kul att den passar dig