Jays a-Jays One, bra skit?

Permalänk
Medlem

Jays a-Jays One, bra skit?

Hej!

Har fått ett erbjudande på dessa hörlurar till ett pris av 235:-. PCFörAlla har tydligen något erbjudande där det skickar ut 6 st tidningar + dessa hörlurar på köpet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=619052

Jag undrar helt enkelt ifall denna deal är prisvärd då jag enbart är ute efter lurarna. Jag är mycket kräsen när det gäller märke och ljudkvalité, och jag har ingen aning om hur dessa lurar presterar... Är de i närheten av exempelvis Sennheiser, eller kan jag förvänta mig Steelseries ljud och byggkvalité?

Ge mig era erfarenheter!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Kostar 290kr vanligtvis.
De är OK, inte mer.
Man får vad man betalar för

Permalänk
Medlem

Jag har ägt a-Jays One, Three, Four och nu One+. Byggkvalitén är bra sålänge man behandlar sina kablar väl. Två par har dött till följd av att kaplarna släppt internt vid kontakten. I övrigt är passform och byggkvalitét perfekt. Ljudmässigt är One och One+ betydligt sämre än Three, men kostar också mindre. Bra vardagshörlurar, och de duger för mitt halvaudifila sinne på resande fot, men det är inget man finlyssnar med som enda par.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Avstängd

Håller med, inget för en audiofil direkt, du skriver att du är mycket kräsen...i så fall bör du hoppa dessa. Fungerar som sagt om man vill ha något bättre än de flesta lurarna som brukar följa med telefoner men inte mycket mer. Var beredd på att den breda sladden ger otroligt mycket bi-ljud när den drar mot kläder och fortplantar sig.

Permalänk
Medlem

Jag avskydde dem. Obekväma, dåligt ljud och den högljuddaste kabel jag varit med om. De kommer inte ens i närheten av Sennheiser enligt mig, men hörlurar är en ganska subjektiv sak. Hursomhelst rekommenderar jag dem inte.