Battle.net account kan inte logga in?

Permalänk
Medlem

Battle.net account kan inte logga in?

Tjenare tjenare, jag har spelat world of warcraft och diablo3 förut. Men nu när jag skulle logga in på mitt account på battles hemsida så står det bara att det är fel lösenord, Jag är 99,9% säker på att jag skriver rätt lösenord. Jag kan inte heller få tillbaka lösenordet när jag trycker på att jag inte kan logga in för att det står att jag skriver in fel namn eller efternamn fast det är de namnen jag har använt mig av...

Finns det något annat sätt att få tillbaka mitt konto?

Permalänk
Medlem

har nu fått reda av mina kompisar att någon har varit inne på accountet för ca en månad sen (inte jag) och att den har några vänner som inte jag har lagt till... hur kan jag få tillbaka mitt account??

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Sweam:

har nu fått reda av mina kompisar att någon har varit inne på accountet för ca en månad sen (inte jag) och att den har några vänner som inte jag har lagt till... hur kan jag få tillbaka mitt account??

Ring blizzard.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Ring blizzard.

är det det enda sättet?

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Sweam:

är det det enda sättet?

Det enklaste sättet.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd

Alltså seriöst... tror du Blizzard har Online/mail/telefon support för skojs skull ?
ALLT måste man fan starta trådar om...

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Ring blizzard.

Helt klart, har ring till Blizzard ett par gånger och alltid fått mina problem lösta inom ett par minuter.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sweam:

Tjenare tjenare, jag har spelat world of warcraft och diablo3 förut. Men nu när jag skulle logga in på mitt account på battles hemsida så står det bara att det är fel lösenord, Jag är 99,9% säker på att jag skriver rätt lösenord. Jag kan inte heller få tillbaka lösenordet när jag trycker på att jag inte kan logga in för att det står att jag skriver in fel namn eller efternamn fast det är de namnen jag har använt mig av...

Finns det något annat sätt att få tillbaka mitt konto?

voi voi, vad sa blizzards support? då detta är sweclockers, eller tillverkar sweclockers diablo3?

Permalänk
Medlem

förstår inte varför de flesta måste vara så negativa... kommentera inte ifall ni inte kan hjälpa på något sätt.
Men fick tillbaka mitt account nu ifall genom att chatta med supporten. Min diablo 3 gubbe var helt okej :3

Permalänk

Vad hade hänt då?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Vad hade hänt då?

han hade väl surfat för mycket porr och lyckats få ner något roligt... eller tryckt på ett sånt där mail som ska ge dig gratis saker.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

han hade väl surfat för mycket porr och lyckats få ner något roligt... eller tryckt på ett sånt där mail som ska ge dig gratis saker.

haha, nej..

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Vad hade hänt då?

menar du hur han hackade accountet eller vad som hade hänt på min gubbe?

Permalänk
Medlem

Blizzard har riktigt bra support, bara att ringa så hjälper dem dig med att få tillbaka ditt acc!
Blizzard har även gjort en sida med lite information ifall man har blivit hacad, http://eu.battle.net/en/security/help

Lycka till nu!
//kjkl

Visa signatur

| i7 6700K | GTX 980 | Noctua NH-D15 | Samsung 950 PRO NVMe 256GB | 120GB Corsair SSD | 250GB Samsung 840 Evo | 1TB Lagring | 16GB Ram | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Lenovo Thinkpad T490 i7 för utveckling och övriga studier |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KJKL:

Blizzard har riktigt bra support, bara att ringa så hjälper dem dig med att få tillbaka ditt acc!
Blizzard har även gjort en sida med lite information ifall man har blivit hacad, http://eu.battle.net/en/security/help

Lycka till nu!
//kjkl

Skrev tidigare att jag har fått tillbaka mitt account, men tack endå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweam:

Skrev tidigare att jag har fått tillbaka mitt account, men tack endå

Aha sorry såg inte det! Gött att du fick tillbaka det!

Visa signatur

| i7 6700K | GTX 980 | Noctua NH-D15 | Samsung 950 PRO NVMe 256GB | 120GB Corsair SSD | 250GB Samsung 840 Evo | 1TB Lagring | 16GB Ram | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Lenovo Thinkpad T490 i7 för utveckling och övriga studier |